Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Ο θαλάσσιος τουρισμός μετατρέπει την Κέρκυρα σε προορισμό όλων των εποχών

Ο θαλάσσιος τουρισμός μετατρέπει την Κέρκυρα σε  προορισμό όλων των εποχών

Σταθερή θα παραμείνει η πορεία στις αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων και το μήνα Οκτώβριο με 60 προγραμματισμένες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων αναμένοντας περίπου 85.000 επιβάτες. Φθάνοντας και επίσημα στη λήξη της τουριστικής σεζόν η αγοραστική κίνηση από τους επισκέπτες κρουαζιέρας θα ενισχύσει την τοπική αγορά επιβεβαιώνοντας ότι ο θαλάσσιος τουρισμός μετατρέπει την Κέρκυρα σε προορισμό όλων των εποχών / «All – Season Destination / Tourism».
Για τον Οκτώβριο 2 και 3 κρουαζιερόπλοια θα ελλιμενίζονται στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας σε καθημερινή βάση. Ειδικότερα το 1ο δεκαπενθήμερο θα δέσουν 31 κρουαζιερόπλοια και το 2ο δεκαπενθήμερο 29.
Ανάμεσα στις ημέρες που ξεχωρίζουν με την μεγαλύτερη επιβατική κίνηση είναι :
• η Τρίτη 11.10 με 5Κ/ζ & 6.000 επιβάτες,
• η Δευτέρα 24.10 με 4Κ/ζ & 4.000 επιβάτες
• η Παρασκευή 28.10 με 3Κ/ζ & 4.500 επιβάτες.
Από τα επίσημα μέχρι τώρα στοιχεία του Ο.Λ.ΚΕ. Α.Ε. άκρως ενθαρρυντική είναι και η πρόβλεψη για τη νέα σεζόν (2017) καθώς υπάρχει η προσδοκία οι προσεγγίσεις ΚΖ να ξεπεράσουν τις 380 οπού έχουν καταγραφεί έως σήμερα με προσδοκία άνω των 650.000 επιβατών.

ΣΙΚΙΝΟΣ Ο ρυθμός του έρωτα.................


image


Το νησί που προβάλλει με περηφάνια την παράδοση
Το μεθυστικό άρωμα του έρωτα πλανάται στον αέρα της Σικίνου που σας καλεί να μοιραστείτε το πιο γλυκό μυστικό με τους υπόλοιπους μυημένους. Πετρόχτιστοι τοίχοι, πλαγιές με γραφικές πεζούλες, ασβεστωμένα εκκλησάκια και κατοικίες, την καθιστούν ένα καταφύγιο φυσικής ομορφιάς και απλότητας. Η μικρή της πόλη, σκαρφαλωμένη στην πλαγιά του λόφου, είναι ένας θαυμάσιος εξώστης προς τα κρυστάλλινα νερά του Αιγαίου. Οι ντόπιοι διατηρούν με αγάπη τις τέχνες και τα έθιμα που έχουν περάσει από γενιά σε γενιά. Το θυμαρίσιο μέλι είναι το νόστιμο αποτέλεσμα του πάθους τους για τα μελισσοκομικά, και η τεχνογνωσία τους στην παρασκευή κρασιού χάνεται πίσω στους αιώνες. Πέρα από όλα, μια πρακτική εκφράζει στην εντέλεια την αφοσίωση των νησιωτών στη διατήρηση της ιερότητας των τελετουργιών τους.


Ο ρυθμός του έρωτα[[MORE]]Το νησί που προβάλλει με περηφάνια την παράδοση
Το μεθυστικό άρωμα του έρωτα πλανάται στον αέρα της Σικίνου που σας καλεί να μοιραστείτε το πιο γλυκό μυστικό με τους υπόλοιπους μυημένους. Πετρόχτιστοι τοίχοι, πλαγιές με...

Γνωστοί ως «πανηγυράδες», οι ντόπιοι αναλαμβάνουν εκ περιτροπής τη φύλαξη αγιογραφιών που τις διατηρούν με ασφάλεια στο σπίτι τους, έως ότου έρθει η ώρα για να τις εμφανίσουν σε ένα από τα τοπικά πανηγύρια. Σε αυτή τη γωνιά της γης, που άνθρωποι και νησί κινούνται σε έναν ρυθμό που σέβεται τον χρόνο, η ζεστασιά και ο μεταδοτικός ενθουσιασμός για τις παραδόσεις, σίγουρα θα κάνει την καρδιά σας να λιώσει.

Ακολουθήστε το μονοπάτι του έρωτα


Βάλτε πλώρη για το απόλυτο Αιγαίο

Ανεκτίμητη, σταθερή αξία.

Ανεκτίμητη, σταθερή αξία.[[MORE]]Το δώρο των Ελλήνων θεών στην ανθρωπότητα
Οι θεοί της Ελλάδας ευλόγησαν μια γωνιά της Μεσογείου τη χρωμάτισαν με όλες τις αποχρώσεις του μπλε, την έλουσαν με το εκτυφλωτικό φως «του ήλιου του ηλιάτορα» και στη...
Το δώρο των Ελλήνων θεών στην ανθρωπότητα
Οι θεοί της Ελλάδας ευλόγησαν μια γωνιά της Μεσογείου τη χρωμάτισαν με όλες τις αποχρώσεις του μπλε, την έλουσαν με το εκτυφλωτικό φως «του ήλιου του ηλιάτορα» και στη συνέχεια σκόρπισαν μικρά και μεγάλα νησιά – διαμάντια σε όλη την έκτασή της. Την αιγαιοπελαγίτικη εμπειρία αξίζει καθένας να τη δωρίσει στον εαυτό του. Γιατί είναι μοναδική και ανυπέρβλητη.
image
Με την άφιξή σας σε ένα από τα νησιά του Αιγαίου θα νιώσετε ότι ο τόπος ενσαρκώνει απόλυτα τις διακοπές που έχετε ονειρευτεί. Γραφικά χωριουδάκια που βρέχονται από τη θάλασσα ή είναι σκαρφαλωμένα σε πλαγιές, ασβεστωμένα σπίτια - που μαρτυρούν τη νοικοκυροσύνη των ντόπιων - ολάνθιστες αυλές με αρώματα που ξεχύνονται στα σοκάκια και συνοδεύουν τις βόλτες σας.
image
Και η θάλασσα… πανταχού παρούσα, σας γνέφει να αναζωογονηθείτε στα γαλαζοπράσινα νερά της ή να την αγναντεύετε με τις ώρες καθώς βάφεται με τα χρώματα του ήλιου που δύει. Η έννοια του μέτρου χαρακτηρίζει τον Έλληνα σε όλη την πορεία. Όταν, όμως, περιγράφεται το Αιγαίο τα λόγια φαντάζουν να μην αρκούν. Γιατί τίποτα από ό,τι έχετε δει μέχρι σήμερα δε συγκρίνεται μαζί του!


Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Τέσσερα νέα κρουαζιερόπλοια ναυπηγεί η Ponant

Τέσσερα νέα κρουαζιερόπλοια ναυπηγεί η Ponant
H γαλλική εταιρεία κρουαζιέρας Ponant Cruises έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες για τα τέσσερα κρουαζιερόπλοια που θα ναυπηγήσει εντός των επόμενων τριών ετών. Σύμφωνα με αυτές, το κάθε κρουαζιερόπλοιο θα μπορεί να μεταφέρει 184 επιβάτες και η ναυπήγησή τους θα γίνει στα ναυπηγεία Fincantieri Vard στη Νορβηγία. Δύο από τα κρουαζιερόπλοια θα παραδοθούν το καλοκαίρι του 2018 ενώ τα επόμενα δύο θα παραδοθούν το καλοκαίρι του 2019. Το μήκος τους θα είναι 143 μέτρα ενώ το πλήρωμά τους θα απαρτίζεται από 110 άτομα.

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι σπουδαστές που επιλέγουν να φοιτήσουν σε ΑΕΝ εκτός Ελλάδος

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι σπουδαστές που επιλέγουν να φοιτήσουν σε ΑΕΝ εκτός Ελλάδος

Φωτογραφία από επετειακή εκδήλωση στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού στη Βάρνα της Βουλγαρίας
100 νέοι σπουδαστές από την Ελλάδα μαθαίνουμε ότι σπουδάζουν σήμερα στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού στη Βάρνα της Βουλγαρίας. Η διαφημιστική καμπάνια της γνωστής Σχολής που κάποτε έχαιρε φήμης στη Μαύρη Θάλασσα, σε συνδυασμό με την οικονομικά δελεαστική ζωή και τα χαμηλά δίδακτρα της Βουλγαρίας φαίνεται να αποδίδουν καρπούς. Οι ελληνικές ΑΕΝ έχουν ένα νέο πλέον «ανταγωνιστή» αλλά αυτή τη φορά εκτός συνόρων. Αν και η Ακαδημία φημίζεται για τη μεγάλη ναυτική της παράδοση και μαθαίνουμε ότι οι υποδομές είναι καλές και το επίπεδο σπουδών ικανοποιητικό, υπάρχει μια σημαντικότατη παράμετρος που ίσως μερικοί σπουδαστές ή και οι γονείς τους πιθανώς να μη γνωρίζουν ή πιθανώς να μην αντιλαμβάνονται. Οι απόφοιτοι οποιασδήποτε ΑΕΝ εκτός Ελλάδας μπορεί να «αναγνωρίζονται» μετέπειτα ως αξιωματικοί ΕΝ- λόγω των ευρωπαϊκών κεκτημένων και πολιτικών σχετικά με την αμοιβαία αναγνώριση των ευρωπαϊκών πτυχίων- αλλά η οποιαδήποτε περαιτέρω ιεραρχική ανέλιξή τους- οποιαδήποτε δηλαδή πιστοποιητικό ή πτυχία χρειαστούν να αποκτήσουν- θα πρέπει μετέπειτα να εκδίδεται στην ή από τη Βουλγαρία, άρα και να υπόκειται σε βουλγαρικούς νόμους. Σαφώς και στο μέλλον κάποια ιδιωτικά κέντρα εκπαίδευσης στην Ελλάδα θα μπορούσαν να εκδίδουν τα πιστοποιητικά ή μετέπειτα τα αναγκαία πτυχία και να λειτουργούν ειδικά Σχολεία που θα αφορούν την πιστοποίηση, επιμόρφωση και εξέλιξη των σπουδαστών που αποφοίτησαν από τη Βουλγαρία αλλά ο οποιοσδήποτε σπουδαστής σήμερα πρέπει να γνωρίζει εκ των προτέρων ότι για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά και για τις μετέπειτα διαδικασίες εξέλιξής του, «απλά δεν υπάρχει και δεν θα υπάρχει» όπως μας ανέφερε ένας βαθύς γνώστης του θέματος. Ο οποιοσδήποτε δηλαδή σπουδαστής θα πρέπει να γνωρίζει ότι θα είναι ες αεί «δεσμευμένος» από το εκπαιδευτικό σύστημα της Βουλγαρίας αλλά και τις πολιτικές που θα εφαρμόζει η γειτονική χώρα για τη ναυτική εκπαίδευση. Μπορεί η STCW, η MLC ή οι μελλοντικές ευρωπαϊκές νομοθεσίες περί «ευθυγράμμισης» της ναυτικής εκπαίδευσης να αποτελούν εχέγγυα σοβαρότητας και αξιοπιστίας των αλλοδαπών Ιδρυμάτων στην Ευρώπη ωστόσο ένας νέος οφείλει να γνωρίζει την πολυπλοκότητα και τη γραφειοκρατία που υπάρχουν στις δημόσιες υπηρεσίες των χωρών του πρώην ανατολικού μπλοκ. Η συγκεκριμένη Ακαδημία θεωρείται πάντως Πανεπιστήμιο και είναι Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα, απότοκο της παλαιάς Ακαδημίας 5ετούς φοίτησης επί ψυχροπολεμικής περιόδου από όπου αποφοιτούσαν αξιωματικοί ΕΝ και ΠΝ της γειτονικής χώρας. Ο σπουδαστής οφείλει επίσης να κατανοεί αλλά και να περιμένει τις δυσκολίες (ή δυστροπίες κατά πολλούς) του ελληνικού δημοσίου συστήματος ως προς την αντιμετώπισης αυτής της νέας τάξης πραγμάτων που θα προκύψει από τους συγκεκριμένους φοιτητές που προέρχονται από αλλοδαπά εκπαιδευτικά συστήματα. Η Βάρνα είναι σαφώς μια περίφημη και παραδοσιακή Σχολή των Βαλκανίων αλλά ο σπουδαστής πρέπει να αντιλαμβάνεται ότι θα εξαρτάται για πάντα από τις πολιτικές που θα εφαρμόζει η Σόφια- και όχι η Αθήνα- για το ναυτικό επάγγελμα και τη ναυτική εκπαίδευση και επιμόρφωση. Μπορεί στο παρελθόν αρκετοί σπουδαστές να αποφοίτησαν από Σχολές και Ακαδημίες της Δυτικής Ευρώπης αλλά το γραφειοκρατικό σύστημα και η εκπαιδευτική διαδικασία στη Βρετανία και στη Γερμανία δεν μπορούν να συγκριθούν με τις γνωστές αγκυλώσεις- και το πάντα αβέβαιο μέλλον- των χωρών των Βαλκανίων, και ειδικά του δημοσίου τομέα τους. Τελικά όμως ο μόνος κριτής θα είναι η ίδια η αγορά. Αν οι σπουδαστές και απόφοιτοι των γειτονικών σε εμάς Σχολών –εξοπλισμένοι με ικανοποιητικές γνώσεις και εμπειρίες- βρίσκουν θέσεις εργασίας και ναυτολογούνται με άνεση από πλοία ακόμα και ελληνόκτητα τότε ο οποιοσδήποτε παραπάνω προβληματισμός θα είναι απλά υπερβολικός και ανούσιος.