Νομικά μέτρα σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται σχεδιάζει να λάβει η Hanjin Shipping προκειμένου να προλάβει την κατάσχεση των
πλοίων της, καθώς αρκετά από αυτά έχουν μπλοκαριστεί κατά την προσπάθεια ελλιμενισμού τους, μετά την είδηση της χρεοκοπίας της εταιρίας.
Από σήμερα, σε 79 πλοία της νοτιοκορεάτικης εταιρίας, συμπεριλαμβανομένων 61 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 18 μεταφορά ξηρού φορτίου, έχει απαγορευτεί η είσοδος στα λιμάνια, σύμφωνα με το Υπουργείο Ναυτιλίας της Νοτίου Κορέας. Παράλληλα, ένα πλοίο της εταιρίας έχει κατασχεθεί στη Σιγκαπούρη από έναν πιστωτή της, όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος της Hanjin. Η εταιρία έχει 141 πλοία, εκ των οποίων τα 128 είναι ναυλωμένα.
πλοίων της, καθώς αρκετά από αυτά έχουν μπλοκαριστεί κατά την προσπάθεια ελλιμενισμού τους, μετά την είδηση της χρεοκοπίας της εταιρίας.
Από σήμερα, σε 79 πλοία της νοτιοκορεάτικης εταιρίας, συμπεριλαμβανομένων 61 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 18 μεταφορά ξηρού φορτίου, έχει απαγορευτεί η είσοδος στα λιμάνια, σύμφωνα με το Υπουργείο Ναυτιλίας της Νοτίου Κορέας. Παράλληλα, ένα πλοίο της εταιρίας έχει κατασχεθεί στη Σιγκαπούρη από έναν πιστωτή της, όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος της Hanjin. Η εταιρία έχει 141 πλοία, εκ των οποίων τα 128 είναι ναυλωμένα.
Τουλάχιστον τρεις εταιρείες των ΗΠΑ έχουν επίσης ξεκινήσει νομικές διαδικασίες εναντίον της Hanjin προκειμένου να κατάσχουν πλοία και άλλα περιουσιακά στοιχεία της εταιρίας για απλήρωτους λογαριασμούς.
Η κατάρρευση του έβδομου μεγαλύτερου ναυλωτή πλοίων μεταφοράςεμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο έχει προκαλέσει μεγάλη ανησυχία στους πελάτες της για την τύχη που θα έχουν τα φορτία των πλοίων. Σύμφωνα με τους δικηγόρους, το αν η Hanjin θα καταφέρει να αποφύγει τις κατασχέσεις των πλοίων της θα εξαρτηθεί από τις δικαιοδοσίες που εμπλέκονται.
Τα πλοία της εταιρίας μεταφέρουν φορτία αξίας 16 τρισ. γουόν (14,5 δισ. δολαρίων) που ανήκουν σε 8.300 ιδιοκτήτες, ενώ οι απλήρωτες οφειλές της ανέρχονται σε 610 δισ. γουόν.
Στο πλαίσιο των προσπαθειών της να αποκτήσουν νομική προστασία τα πλοία της, η Hanjin έχει καταθέσει αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 15 του πτωχευτικού κώδικα των ΗΠΑ, στο δικαστήριο του New Jersey. Παράλληλα σχεδιάζει να κινήσει νομικές διαδικασίες σε περίπου 10 χώρες αυτή την εβδομάδα και αργότερα να τα επεκτείνει σε 43 χώρες, δήλωσε εκπρόσωπος της ρυθμιστικής αρχής της Νότιας Κορέας.
Ο βασικός πιστωτής της εταιρίας, η κρατική Korea Development Bank συναντήθηκε με στελέχη της Hanjin προκειμένου να συζητήσουν τη δέσμευσή της για την καταβολή των τελών, ώστε τα πλοία να μπορούν να εισέρχονται σε λιμένες, αλλά οι δύο πλευρές δεν κατέληξαν σε συμφωνία.
Oι μετοχές της Hanjin Shipping σημείωσαν βουτιά 30% σήμερα, αν και στη συνέχεια κάλυψαν το μεγαλύτερο μέρος των απωλειών, ενώ έχασε 34% από τη στιγμή που έγινε γνωστή η χρεοκοπία της, την περασμένη εβδομάδα.
Στο μεταξύ, ο μεγάλος ανταγωνιστής της Hanjin Shipping, η Hyundai Merchant Marine βρίσκεται σε συζητήσεις με εταιρίες όπως η Samsung Electronics και η LG Electronics, προκειμένου να αναλάβει τη μεταφορά των προϊόντων τους, αναφέρει η Επιτροπή Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών της Νοτίου Κορέας.
Η κατάρρευση του έβδομου μεγαλύτερου ναυλωτή πλοίων μεταφοράςεμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο έχει προκαλέσει μεγάλη ανησυχία στους πελάτες της για την τύχη που θα έχουν τα φορτία των πλοίων. Σύμφωνα με τους δικηγόρους, το αν η Hanjin θα καταφέρει να αποφύγει τις κατασχέσεις των πλοίων της θα εξαρτηθεί από τις δικαιοδοσίες που εμπλέκονται.
Τα πλοία της εταιρίας μεταφέρουν φορτία αξίας 16 τρισ. γουόν (14,5 δισ. δολαρίων) που ανήκουν σε 8.300 ιδιοκτήτες, ενώ οι απλήρωτες οφειλές της ανέρχονται σε 610 δισ. γουόν.
Στο πλαίσιο των προσπαθειών της να αποκτήσουν νομική προστασία τα πλοία της, η Hanjin έχει καταθέσει αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 15 του πτωχευτικού κώδικα των ΗΠΑ, στο δικαστήριο του New Jersey. Παράλληλα σχεδιάζει να κινήσει νομικές διαδικασίες σε περίπου 10 χώρες αυτή την εβδομάδα και αργότερα να τα επεκτείνει σε 43 χώρες, δήλωσε εκπρόσωπος της ρυθμιστικής αρχής της Νότιας Κορέας.
Ο βασικός πιστωτής της εταιρίας, η κρατική Korea Development Bank συναντήθηκε με στελέχη της Hanjin προκειμένου να συζητήσουν τη δέσμευσή της για την καταβολή των τελών, ώστε τα πλοία να μπορούν να εισέρχονται σε λιμένες, αλλά οι δύο πλευρές δεν κατέληξαν σε συμφωνία.
Oι μετοχές της Hanjin Shipping σημείωσαν βουτιά 30% σήμερα, αν και στη συνέχεια κάλυψαν το μεγαλύτερο μέρος των απωλειών, ενώ έχασε 34% από τη στιγμή που έγινε γνωστή η χρεοκοπία της, την περασμένη εβδομάδα.
Στο μεταξύ, ο μεγάλος ανταγωνιστής της Hanjin Shipping, η Hyundai Merchant Marine βρίσκεται σε συζητήσεις με εταιρίες όπως η Samsung Electronics και η LG Electronics, προκειμένου να αναλάβει τη μεταφορά των προϊόντων τους, αναφέρει η Επιτροπή Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών της Νοτίου Κορέας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου