Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Με μία προβλήτα ο Αθηνιός… εκτός λειτουργίας οι υπόλοιπες


Με μία προβλήτα ο Αθηνιός… εκτός λειτουργίας οι υπόλοιπες …….
Με μία προβλήτα θα υποδεχθεί την νέα σαιζόν ο Αθηνιός καθώς  οι υπόλοιπες τέθηκαν για λόγους ασφαλείας εκτός λειτουργίας.
Έτσι το λιμάνι της Σαντορίνης θα υποδέχεται στην μοναδική αυτή προβλήτα, εμπορικά πλοία, κρουαζιερόπλοια, εκδρομές σκαφών και ταχύπλοα.
Όπως σημειώνουν εργαζόμενοι στο λιμάνι είναι αδύνατον να εξυπηρετηθούν όλα τα πλοία και η ανάγκη να αποκατασταθούν άμεσα οι ζημιές είναι μεγάλη.
Ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου κ. Πελέκης σε πρόσφατη συνέντευξή του απάντησε με το γνωστό τρόπο πως θα εκπονηθεί  μελέτη!!!
ένας μόνος τρόπος υπάρχει να λυθεί το πρόβλημα:
Να κηρυχτεί ο Αθηνιός σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης και να προχωρήσει το Λιμενικό Ταμείο με απ ευθείας αναθέσεις την επισκευή των προβλητών στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Εάν δεν γίνει αυτό θα παρακολουθήσουμε το καλοκαίρι εικόνες απείρου κάλλους, με ότι αυτό συνεπάγεται.

ΣΧΟΛΙΑ BLOG

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΗΣΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΦΙΞΕΙΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ ΕΜΕΙΝΕ ΧΩΡΙΣ ΛΙΜΑΝΙ.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΗΣΙ ΣΕ  ΑΦΙΞΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΕΜΕΙΝΕ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΤΑΧΘΕΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΗΣΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΜΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΕΡΓΑΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΕΜΕΙΝΕ
ΧΩΡΙΣ ΛΙΜΑΝΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑΥΔΕΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ, ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.
ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΕ ΕΝΑ ΝΑΥΑΓΙΟ ΣΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΟΥ.
Η ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΚΑΙ ΧΘΕΣΙΝΟΙ
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΦΠΑ 23%.
ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΟΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ, ΚΥΡΗΞΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΥΣ, ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ.
ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΕΣ, ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ. ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΤΩΝ, ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΙΤΩΝ. ΠΑΡΤΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ.

Επέκταση & εκσυγχρονισμός του λιμένα Πισαετού Ιθάκης

6,4 εκ. € για επέκταση & εκσυγχρονισμό του λιμένα Πισαετού Ιθάκης

Tην ένταξη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ιόνια Νησιά 2014-2020» της πράξης «Λιμάνι Πισαετού Ιθάκης» υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θεόδωρος Γαλιατσάτος.
6,4 εκ. € για επέκταση & εκσυγχρονισμό του λιμένα Πισαετού Ιθάκης
Το έργο αφορά στην επέκταση και στον εκσυγχρονισμό του λιμένα Πισαετού Ιθάκης και περιλαμβάνει τα απαραίτητα λιμενικά έργα, έργα νέας οδικής πρόσβασης, ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις και κτιριακή υποδομή. Προβλέπεται αύξηση του χερσαίου χώρου του λιμανιού, κατασκευή νέας οδικής πρόσβασης στο λιμάνι, κατασκευή κτιρίου εξυπηρέτησης λιμένα και οδική πρόσβαση στο κτίριο.
Ο υπάρχον χερσαίος χώρος εκ των πραγμάτων έχει αποδειχθεί ανεπαρκής για τη λειτουργία του λιμανιού, καθώς είναι αναποτελεσματική και ανασφαλής η τελική οδική πρόσβαση (τέλος επαρχιακού δρόμου Βαθέως – Πισαετού).
Η δε κτιριακή υποδομή σήμερα είναι ένα λυόμενο, το οποίο δεν κρίνεται ικανό να εξυπηρετήσει τις υπάρχουσες και μελλοντικές ανάγκες. Ως εκ τούτου η κατασκευή ενός σύγχρονου και εξυπηρετικού αλλά και ασφαλούς λιμένα κρίνεται απολύτως αναγκαία.
Η κατασκευή ενός ασφαλούς και σύγχρονου λιμανιού στον Πισαετό της Ιθάκης είναι η έμπρακτη απόδειξη του ενδιαφέροντος της περιφερειακής αρχής για τα μικρά νησιά και έρχεται σε συνέχεια της εξασφάλισης χρηματοδότησης για το έργο του λιμανιού της Ερείκουσας.
Το έργο εντάσσεται στον άξονα προτεραιότητας «Ενίσχυση υποδομών μεταφορών» του ΕΠ Ιόνια Νησιά και ο προϋπολογισμός του είναι 6.400.000€.

Η AEGEAN παρέλαβε ένα ακόμη αεροσκάφος Airbus A320ceo


Η AEGEAN παρέλαβε ένα ακόμη αεροσκάφος Airbus A320ceo
Στο πλαίσιο ειδικής τελετής που έγινε στην έδρα της Airbus στην Τουλούζη της Γαλλίας, παρουσία των διοικήσεων της Airbus και της AEGEAN, παραδόθηκε επίσημα το τελευταίο από τα συνολικά επτά αεροσκάφη Airbus A320ceo που παρήγγειλε το 2014 η AEGEAN, ανεβάζοντας έτσι το στόλο της στα 61 αεροσκάφη.
Τα A320 ceo, είναι εξοπλισμένα με τα νέα «Sharklets» στα φτερά των αεροσκαφών, καθώς και με κινητήρες V2500. Πρόκειται για ακροπτερύγια, ύψους 2,4 μέτρων που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών ρύπων κατά μέσο όρο μεταξύ 2-3% ανάλογα με την διάρκεια της πτήσης.
«Είναι πολύ υπερήφανη στιγμή για όλους εμάς στην AEGEAN που ολοκληρώνουμε έναν κύκλο που ξεκίνησε το 2007 οπότε παραλάβαμε το πρώτο αεροπλάνο από τα αρχικά οκτώ Airbus που είχαμε παραγγείλει και τώρα φτάνουν τα 47. Τότε υπήρχαν αμφιβολίες για το κατά πόσο η αρχική παραγγελία των 8 αεροσκαφών θα ολοκληρωθεί, λόγω του ύψους της επένδυσης. Τελικά, ο λόγος που είμαστε σήμερα εδώ είναι το γεγονός ότι γιορτάζουμε όχι μόνο εκείνη την αρχική παραγγελία, που πολλαπλασιάστηκε αργότερα με άλλες παραγγελίες, αλλά και διότι στην μέση της κρίσης, το 2014, είχαμε το θάρρος να προχωρήσουμε σε μια νέα παραγγελία με άλλα επτά αεροπλάνα, το τελευταίο από τα οποία παραλαμβάνουμε σήμερα» δήλωσε, ο αντιπρόεδρος της AEGEAN, Ευτύχιος Βασιλάκης, κατά την ειδική εκδήλωση για την παραλαβή του A320ceo.
Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Airbus για την Ευρώπη, την Αφρική, την Ασία και τον Ειρηνικό, Christopher Buckley, ο οποίος άνοιξε την εκδήλωση στην Τουλούζη εξήρε την συνεπή επιχειρηματική πορεία της AEGEAN. Ο κ. Buckley τόνισε ότι είναι εντυπωσιασμένος από την ανάπτυξη της AEGEAN παρά τα δύσκολα χρόνια για την Ελλάδα, ενώ χαρακτήρισε την ελληνική αεροπορική εταιρεία ως έναν εξαίρετο συνεργάτη του ομίλου Airbus λέγοντας «νιώθω πολύ περήφανος και προνομιούχος που συνεργάζομαι με την AEGEAN από το πρώτο, πρώτο Airbus. Έχουμε αναπτύξει μια εξαιρετική συνεργασία και πιστεύω ότι έχουμε ένα λαμπρό μέλλον μπροστά μας».
Δηλώσεις, όμως, έκανε και ο διευθύνων σύμβουλος της AEGEAN, Δημήτρης Γερογιάννης, τονίζοντας ότι «η AEGEAN έχει σήμερα το μεγαλύτερο δίκτυο που είχε ποτέ ελληνική αεροπορική εταιρεία. Ακόμα και στην εποχή όπου η Ολυμπιακή Αεροπορία λειτουργούσε ως κρατική αερογραμμή, δεν υπήρξε ποτέ τέτοια ευρεία εξάπλωση δικτύου. Την περίοδο 2007 -2016 φέραμε 47 νέα αεροσκάφη της οικογένειας A320 και είναι η μεγαλύτερη επένδυση που έγινε ποτέ στην Ελλάδα». Όπως επεσήμανε ο κ. Γερογιάννης, «είμαστε από τις λίγες εταιρείες οι οποίες μετά την εξαγορά αναπτυσσόμαστε συνεχώς επί τρία χρόνια. Έτσι από το 2012 μέχρι το 2015 έχουμε σχεδόν διπλασιάσει τον αριθμό των επιβατών μας από 6,1 στο 11,6 εκ. επιβάτες, αναπτυσσόμαστε υγιώς και με κερδοφορία από το 2013 έως το 2015 και θα δούμε επίσης ανάπτυξη και στο 2016. Φέτος θα λειτουργούμε ένα στόλο 61 αεροσκαφών, 47 Airbus συμπεριλαμβανομένων των τελευταίων 7 παραλαβών από την Airbus και τα 14 turboprops από την Ολυμπιακή».
Τέλος ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ανέφερε: «Είμαστε εδώ για να γιορτάσουμε το γεγονός ότι η AEGEAN είναι μία από τις ελάχιστες ελληνικές εταιρίες που κατάφερε να κάνει επενδύσεις στην κρίση, να αναπτυχθεί και να αυξήσει την ποιότητα και το αποτύπωμα της προς όφελος των μετόχων, των εργαζομένων και της χώρας». Και ο κ. Βασιλάκης τόνισε με έμφαση ότι «το μεγάλο ευχαριστώ είναι όπως πάντα για αυτούς που δουλεύουν στην εταιρεία, αυτοί έχουν μεγάλη εκπαίδευση και ικανότητα, η Aegean έχει επεκταθεί δυνατά στην διεθνή αγορά και αυτό το διατηρήσαμε και στα χρόνια της κρίσης. Μετά την εξαγορά της Ολυμπιακής πετύχαμε σημαντική ανάπτυξη που σημαίνει μεγαλύτερη εκπροσώπηση και μεγαλύτερο αποτύπωμα της Ελλάδας στο εξωτερικό. Το 2013 το προσωπικό μας ήταν 2.100 άτομα, φτάσαμε πέρυσι τους 2.800 εργαζόμενους και ελπίζω το καλοκαίρι του 2016 να έχουμε 3.000 εργαζόμενους. Είμαστε περήφανοι που τα τελευταία 3 χρόνια έχουμε προσφέρει 900 νέες θέσεις εργασίας».χχχ
aegean1

Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

Mare di levante το νέο όνομα του IONIAN STAR.

«mare di levante» το νέο όνομα του «ionian star»!
20/03/2013 ΠΡΙΝ 30 ΛΕΠΤΑ 

Mare di levante ή αν θέλετε Θάλασσα της Ανατολης! Αυτό είναι τελικά το νέο όνομα του ferry γνωστού μέχρι πρότεινος ως «ionian star» το οποίο δραστηριοποιείται στις ακτοπλοϊκές γραμμές Ζακύνθου και Κεφαλονιάς.
Το όνομα αποφασίστηκε, μεταξύ διαφόρων προτάσεων, προκειμένου να «δέσει» με το …di levante που αποτελεί και το brand της εταιρίας.
Το πλοίο βρίσκεται ακόμη στο Πέραμα, ολοκληρώνοντας τις ετήσιες εργασίες και παράλληλα τις αλλαγές στο γκαράζ αλλά και στα χρώματα, προκειμένου να ενταχθεί και εμφανισιακά, στον όμιλο της levante ferries που ανήκει στον Ζακυνθινό επιχειρηματία Γιώργο Θεοδόση (ιδιοκτήτη της ειδησεοφωνικής 11880).
Η εταιρία αναμένει την ολοκλήρωση των εγγράφων – αφού για να αλλάξει όνομα ένα πλοίο δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Στην συνέχεια θα αναγραφεί το όνομα σε πλώρη και πρύμνη.Σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, μέσα στην εβδομάδα θα καταπλεύσει στα λιμέρια του…

mare di levante – Πέραμα – Φώτο Marios Antypas

GRIMALDI : «Οι μικρές ακτοπλοϊκές θα εξαφανιστούν»

Ελέγχοντας πλέον άνω του 42% της Hellenic Seaways (HSW), μέσω της Minoan Lines, ο Εμανουέλε Γκριμάλντι δηλώνει αισιόδοξος για την ελληνική ακτοπλοΐα, βλέπει επενδυτικές ευκαιρίες, ενδιαφέρεται για τον υπό παραχώρηση σταθμό αυτοκινήτων του ΟΛΠ και προβλέπει πως σύντομα θα είναι δύο μόνον οι πρωταγωνιστές στον κλάδο: από τη μία ο όμιλος της Attica Group και η ΑΝΕΚ και από την άλλη η Grimaldi, η Minoan και η HSW.
«Οι μικρότερες εταιρείες που εκμεταλλεύονται σκάφη χαμηλών προδιαγραφών ή βρίσκονται σε κακή οικονομική κατάσταση αναπόφευκτα θα εξαφανιστούν» σημειώνει, μιλώντας στην «Κ» ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Minoan, διευθύνων σύμβουλος του ιταλικού ομίλου Γκριμάλντι και επικεφαλής της Confitarma, της Ενωσης Ιταλών Εφοπλιστών.
– Με δεδομένη την προσφορά σας για την απόκτηση του ελέγχου της HSW, μπορεί να υποθέσει κανείς ότι είστε ιδιαίτερα αισιόδοξος για τις προοπτικές της;
– Η ακτοπλοΐα είναι ζωτικής σημασίας για την οικονομία και την κοινωνική συνοχή σε μία χώρα με περισσότερα από 100 μεγάλα και μικρά κατοικημένα νησιά. Ο τουρισμός είναι ένας από τους πυλώνες της οικονομίας και τα νησιά από τους κυριότερους προορισμούς. Ο τομέας έχει παρουσιάσει σημαντική ανάπτυξη τα δύο τελευταία χρόνια και οι προοπτικές είναι θετικές, ειδικά εν όψει της συνεχιζόμενης αστάθειας σε γειτονικές ανταγωνιστικές χώρες. Γι’ αυτό πιστεύουμε ότι η ακτοπλοΐα μπορεί να σημειώσει περαιτέρω ανάπτυξη. Αλλά αυτό μπορεί να συμβεί μόνο αν η επιβατική κίνηση εξυπηρετείται από έναν σύγχρονο στόλο με οικονομικά υγιή διαχειριστή.
– Αυτή τη στιγμή είστε από τους λίγους ξένους επενδυτές που επιδιώκουν να επεκτείνουν την έκθεσή τους στην Ελλάδα. Δεν σας ανησυχούν η οικονομία, το προσφυγικό;
– Δραστηριοποιούμαστε στην Ελλάδα πάνω από 40 χρόνια και έχουμε ζήσει όλα τα πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα στην πρόσφατη ιστορία της. Συνεπώς δεν μας ανησυχεί η κατάσταση της οικονομίας. Αναπόφευκτα, έχουμε πληγεί από την κρίση αλλά χάρη στη συνετή διαχείριση, τις έξυπνες επενδύσεις και τους πιστούς πελάτες μας, έχουμε γίνει ισχυρότεροι. Ως Grimaldi Lines έχουμε λανσάρει νέες υπηρεσίες μεταφοράς οχημάτων και επιβατών στην Αδριατική, συμβάλλοντας στην προσφορά ανταγωνιστικότερων υπηρεσιών. Η Minoan Lines επίσης καταγράφει καλές επιδόσεις, παρουσιάζοντας το τελευταίο έτος θετικά αποτελέσματα ακόμη και τους χειμερινούς μήνες. Οσον αφορά το προσφυγικό, ελπίζουμε ότι δεν θα διαρκέσει πολύ, αν και μαθαίνω ότι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου έχουν αυξήσει τα έσοδά τους μέσω της μεταφοράς προσφύγων.
– Αν υποθέσουμε ότι η Minoan αποκτά τον έλεγχο της HSW, υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω συγκέντρωση;
– Η συγκέντρωση χαρακτηρίζει πια όλους τους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας, όχι μόνο την ακτοπλοΐα. Στην Ελλάδα ήδη τρέχει και λογικά θα οδηγήσει στην ανάδειξη δύο μεγάλων πρωταγωνιστών: από τη μία ο όμιλος της Attica Group και η ΑΝΕΚ και από την άλλη η Grimaldi, η Minoan και η HSW. Οι μικρότερες εταιρείες που εκμεταλλεύονται σκάφη χαμηλών προδιαγραφών ή βρίσκονται σε κακή οικονομική κατάσταση αναπόφευκτα θα εξαφανιστούν. Η συγκέντρωση θα αποφέρει οικονομίες κλίμακας και επενδύσεις που είναι απολύτως αναγκαίες για να είναι ανταγωνιστικός ο τομέας. Ολα αυτά θα φέρουν χαμηλότερες τιμές για επιβάτες και εμπορεύματα και καλύτερες υπηρεσίες.
– Πώς βλέπετε την εξαγορά του ΟΛΠ από την Cosco; Θα ενδιαφερόσασταν για τον υπό παραχώρηση car terminal;
– Ο όμιλός μας εξυπηρετεί τον Πειραιά εδώ και δεκαετίες μέσω των υπηρεσιών μεταφοράς οχημάτων και έχει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στο δίκτυό μας στην Ανατολική Μεσόγειο. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις σχετικά με την ιδιωτικοποίηση και προφανώς μας ενδιαφέρει, σε συνεργασία με εγχώριους εταίρους, να αναλάβουμε τον σταθμό αυτοκινήτων. Διαθέτουμε μακρά εμπειρία, με τη διαχείριση περίπου 20 λιμενικών σταθμών στη Δυτική Μεσόγειο, τη Βόρειο Ευρώπη και τη Δυτική Αφρική. Μένει να δούμε τις προθέσεις των νέων ιδιοκτητών.
– Βλέπετε άλλες επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα;
– Αν και η Ελλάδα βρίσκεται σε ύφεση, μπορεί να προσφέρει πολλές επενδυτικές ευκαιρίες. Χάρη στη στρατηγική της θέση μπορεί να εξελιχθεί σε σημαντικό περιφερειακό παράγοντα στο πεδίο των μεταφορών και των logistics. Επίσης διαθέτει καλά εκπαιδευμένο πληθυσμό, ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Ο όμιλός μας έχει 110 πλοία και αλλά 15 υπό ναυπήγηση, δίκτυο 20 λιμενικών σταθμών και εταιρείες logistics που εξυπηρετούν τον τομέα αυτοκινήτων. Θα παραμείνουμε σε αυτόν τομέα, στον οποίο και αναζητούμε ευκαιρίες είτε στην Ελλάδα είτε σε οιαδήποτε άλλη χώρα.
«Ανοησίες τα περί αφελληνισμού»
- Πώς σχολιάζετε τις ανησυχίες για «αφελληνισμό» της HSW;
– Ακούσαμε σχόλια περί αφελληνισμού και πριν χρόνια, όταν αναλάβαμε τη Minoan. Αυτά είναι ανοησίες και προέρχονται κυρίως από τους ανταγωνιστές μας. Η απόδειξη είναι ότι οι μετοχές της HSW αγοράζονται τώρα από τη Minoan, η οποία έχει παραμείνει ελληνική εταιρεία με τα κεντρικά της γραφεία στο Ηράκλειο και όλο το προσωπικό Ελληνες. Η εξαγορά της HSW θα οδηγήσει στη δημιουργία ενός ισχυρού ελληνικού ομίλου που θα αναπτύξει συνέργειες με την υποστήριξη μιας υγιούς μητρικής, από τις κορυφαίες παγκοσμίως. Η HSW βαρύνεται με μεγάλα χρέη, πρέπει να απαλλαγεί από παλαιωμένα πλοία και να επενδύσει σε νέα για να αντιμετωπίσει τις μελλοντικές κανονιστικές απαιτήσεις. Πιο κρίσιμο είναι το ερώτημα αν ο λιμένας του Πειραιά, σημαντικό στρατηγικό στοιχείο για τη χώρα, πρέπει να πωληθεί σε ξένα συμφέροντα.

ΣΧΟΛΙΑ BLOG 
ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΑΝΑΚΡΙΒΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ
ΤΩΝ ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ.
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ( FESTOS PALACE & KNOSSOS PALACE), ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΛΟΙΑ
ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ LOW COST, ΟΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΜΑΛΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΧΩΡΩΝ.
ΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΓΚΡΙΜΑΛΝΤΙ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΤΙ ΕΝΝΟΥΝ ?
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΦΘΑΣΕ Η ΩΡΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΑΒΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΣΙΑ ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΑ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΝΕΟ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ.