Την περασμένη Τρίτη 13 Οκτωβρίου σε ειδική τελετή η ολλανδική ναυπηγική εταιρεία Damen μαζί με το νέο συνεργάτη της, την εταιρεία Expedition Voyage Consultants Ltd. που ειδικεύεται σε παροχή τεχνογνωσίας για οργάνωση κρουαζιέρων εξερεύνησης, καθώς και το δανέζικο αρχιτεκτονικό γραφείο Knud E. Hansen παρουσίασαν τα σχέδια ενός νέου πολυτελούς πλοίου προορισμένου για μοναδικές κρουαζιέρες εξερεύνησης.
Το κρουαζιερόπλοιο θα μπορεί να φιλοξενήσει 115 επιβάτες και θα έχει την δυνατότητα να πλέει με ασφάλεια σε προορισμούς που βρίσκονται σε όλες τις θάλασσες του κόσμου, σε τροπικά αλλά και πολικά νερά, από την Πολυνησία έως το Βορειοδυτικό Πέρασμα κι από την Αρκτική έως την Ανταρκτική.
Το νέο κρουαζιερόπλοιο θα είναι κατηγορίας Polar Class 6 και θα διαθέτει αυτονομία πλεύσης που θα φτάνει τις 30 ημέρες. Η επιχειρησιακή ταχύτητα του νέου πλοίου θα φτάνει μέχρι και τους 18 κόμβους, ενώ ο σχεδιασμός της γάστρας του πλοίου συνδυαστικά με την αποτελεσματική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας επί του σκάφους θα οδηγήσει σε σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και κατά συνέπεια σε μείωση των εκπομπών CO2 σε ποσοστό έως και 20%, σύμφωνα με τον Henk Grunstra, Product Director της Damen.
Το νέο κρουαζιερόπλοιο θα είναι σε θέση να πλέει σε νέες συναρπαστικές θαλάσσιες διαδρομές, παρέχοντας ένα σαφώς υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας, οικονομίας και άνεσης. Μάλιστα, οι επιβάτες του νέου πλοίου θα μπορούν να επισκέπτονται σχεδόν κάθε προορισμό σε όλες τις θάλασσες του κόσμου, ενώ θα έχουν την δυνατότητα εναέριας ή και υποθαλάσσιας εξερεύνησης με την χρήση ελικοπτέρου και υποβρυχίου αντιστοίχως.
Το κρουαζιερόπλοιο θα μπορεί να φιλοξενήσει 115 επιβάτες και θα έχει την δυνατότητα να πλέει με ασφάλεια σε προορισμούς που βρίσκονται σε όλες τις θάλασσες του κόσμου, σε τροπικά αλλά και πολικά νερά, από την Πολυνησία έως το Βορειοδυτικό Πέρασμα κι από την Αρκτική έως την Ανταρκτική.
Το νέο κρουαζιερόπλοιο θα είναι κατηγορίας Polar Class 6 και θα διαθέτει αυτονομία πλεύσης που θα φτάνει τις 30 ημέρες. Η επιχειρησιακή ταχύτητα του νέου πλοίου θα φτάνει μέχρι και τους 18 κόμβους, ενώ ο σχεδιασμός της γάστρας του πλοίου συνδυαστικά με την αποτελεσματική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας επί του σκάφους θα οδηγήσει σε σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και κατά συνέπεια σε μείωση των εκπομπών CO2 σε ποσοστό έως και 20%, σύμφωνα με τον Henk Grunstra, Product Director της Damen.
Το νέο κρουαζιερόπλοιο θα είναι σε θέση να πλέει σε νέες συναρπαστικές θαλάσσιες διαδρομές, παρέχοντας ένα σαφώς υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας, οικονομίας και άνεσης. Μάλιστα, οι επιβάτες του νέου πλοίου θα μπορούν να επισκέπτονται σχεδόν κάθε προορισμό σε όλες τις θάλασσες του κόσμου, ενώ θα έχουν την δυνατότητα εναέριας ή και υποθαλάσσιας εξερεύνησης με την χρήση ελικοπτέρου και υποβρυχίου αντιστοίχως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου