Αυτός είναι το νέο αφεντικό του Athens Hilton!Ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος. Όνομα βαρύ στον εφοπλιστικό και επιχειρηματικό κόσμο
.Από την Μεσσηνία ανεβαίνει στην Αθήνα ο “εθνικός” ξενοδόχος Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος μετά την απόκτηση του ξενοδοχείου Athens Hilton, αφού υπεγράφη σήμερα η οριστική συμφωνία για την απόκτηση της Ιονικής Ξενοδοχειακής Α.Ε., ιδιοκτήτριας εταιρίας του ιστορικού ξενοδοχείου των Αθηνών, έναντι 142 εκατ.ευρώ.
Ποιος είναι ο νέος ιδιοκτήτης του Athens Hilton
Τον καιρό, που προσπαθούσε να υλοποιήσει το όραμά του, ο Βασίλης Κωνσταντακόπουλος στο Costa Navarino, είχε στείλει επιστολή σε όσους αντιδρούσαν αναφέροντας: “Εκτός από τη θέληση, έχω και την οικονομική δυνατότητα, να πραγματοποιήσω το όνειρό μου για τη Μεσσηνία. Και θα το πραγματοποιήσω εγώ, ή αν ο Θεός αποφασίσει διαφορετικά, ο Αχιλλέας”. Αυτή η ώρα ήρθε. Ο 38χρονος Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της “ΤΕΜΕΣ”, στην οποία ανήκει το Costa Navarino, έχοντας στο πλευρό του τη σύζυγο του αρχιτέκτονα Κωνσταντζα Σμπώκου (κόρη του γνωστού ξενοδόχου Γιάννη Σμπώκου), ξεκίνησε δίπλα στον πατέρα του από το 1997.Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος με τη σύζυγο του Κωνστάντζα Σμπώκου
Σήμερα, λειτουργεί το πρώτο τουριστικό συγκρότημα Navarino Dunes και Bay, που περιλαμβάνει δύο ξενοδοχειακές μονάδες και αθλητικές εγκαταστάσεις, που διαχειρίζεται η διεθνής αλυσίδα Starwood Hotels & Resorts, αλλά το συνολικό project περιλαμβάνει την ανάπτυξη και άλλων δύο συγκροτημάτων, των Navarino Blue και Navarino Hills, που προγραμματίζονται σε ορίζοντα πενταετίας. Το μεγάλο στοίχημα όμως του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου είναι η δημιουργία, μέχρι το 2013, του πρώτου υπόσκαφου ξενοδοχείου στον κόσμο, στο Navarino Bay.
Μαζί με αυτή τη μεγάλη επένδυση όμως, ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος “κληρονόμησε” και τις έντονες αντιδράσεις, που καθυστέρησαν την υλοποίηση του project επί 13 χρόνια, αλλά και την παρακαταθήκη με τα ισχυρά ερείσματα, που είχε στις εκάστοτε κυβερνήσεις, λόγω των φιλικών του δεσμών με πολιτικούς όπως ο Κώστας Καραμανλής, ο Αντώνης Σαμαράς, ο Μιχάλης Ρέππας και ο Γιώργος Σουφλιάς.
Για να αντιμετωπίσει τις αντιδράσεις αυτές, ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος μεταφύτευσε 6.500 υπεραιωνόβια ελαιόδεντρα για την παραγωγή λαδιού από τους ντόπιους, ενώ το business plan του, προβλέπει την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εναλλακτικών πηγών ενέργειας της περιοχής, με την κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου, ισχύος 11.963,2 KW, για τις ενεργειακές ανάγκες του Costa Navarino και την κατασκευή δύο υδατοδεξαμενών, για τις ανάγκες υδροδότησης.
Με την κατασκευή του φωτοβολταϊκού πάρκου, λέγεται ότι ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος μπαίνει και στην αγορά της ενέργειας, με την εταιρεία «Κυνηγός Α.Ε.», που ίδρυσε για τον σκοπό αυτό. Έτσι, όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα δεν αποκλείουν ενεργό συμμετοχή στο μέλλον της εταιρείας του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου, σε επενδύσεις στις ΑΠΕ.
Πέρα από την επένδυση αυτή, ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος ήταν αυτός, που έβαλε ο πατέρας του στην Aegean Airlines, όταν οι φίλοι του «καπετάν Βασίλη», Θανάσης και Πάνος Λασκαρίδης, του πρότειναν να μπει στον χώρο των αερομεταφορών.
Ο πρωτότοκος, που έβαλε την Costamare στην Wall Street
Όταν ο Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, αποφάσισε το 2006 να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση στην παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα, ο ίδιος όμως δεν ανησυχούσε καθόλου για την Costamare Shipping. Η ναυτιλιακή εταιρεία, που ίδρυσε, βρισκόταν ήδη σε καλά χέρια, του πρωτότοκου γιου του Κωνσταντίνου. “Η νέα γενιά είναι ακόμα καλύτερη από την δική μας” έλεγε, σε όσους διατύπωναν φόβους για το μέλλον της Costamare, εννοώντας όμως και τα άλλα δύο παιδιά του, Αχιλλέα και Χρήστο.
Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος, σημερινός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Costamare και μέλος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, αποδείχθηκε ικανότατος συνεχιστής της θαλάσσιας αυτοκρατορίας.
Ο καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, ήταν από τους πρωτεργάτες της ενίσχυσης των ελληνοκινεζικών σχέσεων, τις οποίες αξιοποίησε ο γιος του Κωνσταντίνος, στον οποίο πιστώνονται μεγάλες συνεργασίες με τα ναυπηγεία της Σαγκάης. Εκεί, “έχτιζε” τα πλοία της η Costamare, τα τελευταία χρόνια κι εκεί συνεχίζει να τα ναυπηγεί. Μάλιστα, την περασμένη Δευτέρα, λίγο πριν μάθει για τον θάνατο του πατέρα του, ο Κων. Κωνσταντακόπουλος είχε πάρει το “ok” από δύο κινεζικές τράπεζες και την DnB Nor, για την χρηματοδότηση τριών από τα επτά κοντέινερ, που ναυπηγεί στη Σαγκάη. Το κόστος των ναυπηγήσεων αγγίζει τα 285 εκατ. ευρώ και τα πλοία έχουν ήδη εξασφαλίσει πολυετή απασχόληση από την MSC, προς 43.000 ημερησίως.
.Από την Μεσσηνία ανεβαίνει στην Αθήνα ο “εθνικός” ξενοδόχος Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος μετά την απόκτηση του ξενοδοχείου Athens Hilton, αφού υπεγράφη σήμερα η οριστική συμφωνία για την απόκτηση της Ιονικής Ξενοδοχειακής Α.Ε., ιδιοκτήτριας εταιρίας του ιστορικού ξενοδοχείου των Αθηνών, έναντι 142 εκατ.ευρώ.
Ποιος είναι ο νέος ιδιοκτήτης του Athens Hilton
Σήμερα, λειτουργεί το πρώτο τουριστικό συγκρότημα Navarino Dunes και Bay, που περιλαμβάνει δύο ξενοδοχειακές μονάδες και αθλητικές εγκαταστάσεις, που διαχειρίζεται η διεθνής αλυσίδα Starwood Hotels & Resorts, αλλά το συνολικό project περιλαμβάνει την ανάπτυξη και άλλων δύο συγκροτημάτων, των Navarino Blue και Navarino Hills, που προγραμματίζονται σε ορίζοντα πενταετίας. Το μεγάλο στοίχημα όμως του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου είναι η δημιουργία, μέχρι το 2013, του πρώτου υπόσκαφου ξενοδοχείου στον κόσμο, στο Navarino Bay.
Μαζί με αυτή τη μεγάλη επένδυση όμως, ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος “κληρονόμησε” και τις έντονες αντιδράσεις, που καθυστέρησαν την υλοποίηση του project επί 13 χρόνια, αλλά και την παρακαταθήκη με τα ισχυρά ερείσματα, που είχε στις εκάστοτε κυβερνήσεις, λόγω των φιλικών του δεσμών με πολιτικούς όπως ο Κώστας Καραμανλής, ο Αντώνης Σαμαράς, ο Μιχάλης Ρέππας και ο Γιώργος Σουφλιάς.
Για να αντιμετωπίσει τις αντιδράσεις αυτές, ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος μεταφύτευσε 6.500 υπεραιωνόβια ελαιόδεντρα για την παραγωγή λαδιού από τους ντόπιους, ενώ το business plan του, προβλέπει την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εναλλακτικών πηγών ενέργειας της περιοχής, με την κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου, ισχύος 11.963,2 KW, για τις ενεργειακές ανάγκες του Costa Navarino και την κατασκευή δύο υδατοδεξαμενών, για τις ανάγκες υδροδότησης.
Με την κατασκευή του φωτοβολταϊκού πάρκου, λέγεται ότι ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος μπαίνει και στην αγορά της ενέργειας, με την εταιρεία «Κυνηγός Α.Ε.», που ίδρυσε για τον σκοπό αυτό. Έτσι, όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα δεν αποκλείουν ενεργό συμμετοχή στο μέλλον της εταιρείας του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου, σε επενδύσεις στις ΑΠΕ.
Πέρα από την επένδυση αυτή, ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος ήταν αυτός, που έβαλε ο πατέρας του στην Aegean Airlines, όταν οι φίλοι του «καπετάν Βασίλη», Θανάσης και Πάνος Λασκαρίδης, του πρότειναν να μπει στον χώρο των αερομεταφορών.
Ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, κατέχει το 6,39% των μετοχών της Aegean Airlines κι αυτή η συμμετοχή αποδείχθηκε υπερπολύτιμη για το Costa Navarino, καθώς η Aegean «άνοιξε» την αεροπορική σύνδεση Αθήνας – Καλαμάτας για την εξυπηρέτηση των πελατών του Costa Navarino, ακόμα κι αν υπήρχε ρίσκο σ’ αυτή την κίνηση. Υπήρχε η εγγύηση του Αχιλλέα ότι η γραμμή δεν θα είναι ζημιογόνος για την Aegean. Κι αν είναι, τη ζημιά θα την καλύπτει αυτός.
Όταν ο Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, αποφάσισε το 2006 να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση στην παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα, ο ίδιος όμως δεν ανησυχούσε καθόλου για την Costamare Shipping. Η ναυτιλιακή εταιρεία, που ίδρυσε, βρισκόταν ήδη σε καλά χέρια, του πρωτότοκου γιου του Κωνσταντίνου. “Η νέα γενιά είναι ακόμα καλύτερη από την δική μας” έλεγε, σε όσους διατύπωναν φόβους για το μέλλον της Costamare, εννοώντας όμως και τα άλλα δύο παιδιά του, Αχιλλέα και Χρήστο.
Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος, σημερινός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Costamare και μέλος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, αποδείχθηκε ικανότατος συνεχιστής της θαλάσσιας αυτοκρατορίας.
Ο καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, ήταν από τους πρωτεργάτες της ενίσχυσης των ελληνοκινεζικών σχέσεων, τις οποίες αξιοποίησε ο γιος του Κωνσταντίνος, στον οποίο πιστώνονται μεγάλες συνεργασίες με τα ναυπηγεία της Σαγκάης. Εκεί, “έχτιζε” τα πλοία της η Costamare, τα τελευταία χρόνια κι εκεί συνεχίζει να τα ναυπηγεί. Μάλιστα, την περασμένη Δευτέρα, λίγο πριν μάθει για τον θάνατο του πατέρα του, ο Κων. Κωνσταντακόπουλος είχε πάρει το “ok” από δύο κινεζικές τράπεζες και την DnB Nor, για την χρηματοδότηση τριών από τα επτά κοντέινερ, που ναυπηγεί στη Σαγκάη. Το κόστος των ναυπηγήσεων αγγίζει τα 285 εκατ. ευρώ και τα πλοία έχουν ήδη εξασφαλίσει πολυετή απασχόληση από την MSC, προς 43.000 ημερησίως.
Ο Κων. Κωνσταντακόπουλος ήταν ο εμπνευστής της εισόδου της Costamare στη Wall Street πέρυσι τον Νοέμβριο, αντλώντας 260 εκατ. ευρώ. Βέβαια, τότε δέχτηκε μια ψυχρολουσία, καθώς η πρεμιέρα της διαπραγμάτευσης σημαδεύτηκε με πτώση. Αν και στα πρώτα λεπτά της συνεδρίασης του αμερικανικού χρηματιστηρίου, η ελληνική ναυτιλιακή βρισκόταν στα 12 δολάρια, όσα και η τιμή της δημόσιας εγγραφής, λίγο μετά υποχώρησε στα 11,70 ευρώ, καταγράφοντας απώλειες 0,28%.
Ο Κων/νος Κωνσταντακόπουλος ήταν ο πολύτιμος βοηθός του πατέρα του στις επίμονες και επίπονες προσπάθειες για την επιστροφή του “Liberty” στην Ελλάδα, ενώ έχει επωμιστεί την συνέχιση της χρηματοδότησης των προγραμμάτων της Helmepa Junior, που δημιούργησε ο πατέρας του και είναι το “παρακλάδι” της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος. mononews.gr
Ο Κων/νος Κωνσταντακόπουλος ήταν ο πολύτιμος βοηθός του πατέρα του στις επίμονες και επίπονες προσπάθειες για την επιστροφή του “Liberty” στην Ελλάδα, ενώ έχει επωμιστεί την συνέχιση της χρηματοδότησης των προγραμμάτων της Helmepa Junior, που δημιούργησε ο πατέρας του και είναι το “παρακλάδι” της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος. mononews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου