Το παρακάτω infographic, το οποίο δημοσιεύθηκε από τη νορβηγική εταιρεία ανάλυσης δεδομένων στη ναυτιλία με την επωνυμία «Xeneta», απεικονίζει τις παγκόσμιες ναυτιλιακές συμμαχίες σήμερα, καθώς και τις ανακατατάξεις που πρόκειται να πραγματοποιηθούν κατά το επόμενο διάστημα.
Σημειώνεται πως τον Ιούλιο του 2016 οι παγκόσμιες ναυτιλιακές συμμαχίες ήταν οι, «2M» (Maersk και MSC), «Ocean Three» (CMA CGM, UASC, COSCO Shipping), «G6» (NYK Line, OOCL, APL, MOL, HMM) και «CKYHE» (K Line, COSCO, HANJIN, Evergreen, Yang Ming), ενώ οι «PIL», «ZIM», «Wan Hai Lines», «X-Press Feeders» και «KMTC» παρέμεναν μέχρι σήμερα ανεξάρτητες.
Κύριος στόχος των ανακατατάξεων στις συμμαχίες, φαίνεται να είναι η αντιμετώπιση του σοβαρού πλήγματος που οι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν δεχθεί από την κατακόρυφη πτώση των ναύλων στον κλάδο της dry και liner ναυτιλίας, καθώς, ως γνωστόν, οι δύσκολοι καιροί ευνοούν τις συνέργειες.
Σημειώνεται πως τον Ιούλιο του 2016 οι παγκόσμιες ναυτιλιακές συμμαχίες ήταν οι, «2M» (Maersk και MSC), «Ocean Three» (CMA CGM, UASC, COSCO Shipping), «G6» (NYK Line, OOCL, APL, MOL, HMM) και «CKYHE» (K Line, COSCO, HANJIN, Evergreen, Yang Ming), ενώ οι «PIL», «ZIM», «Wan Hai Lines», «X-Press Feeders» και «KMTC» παρέμεναν μέχρι σήμερα ανεξάρτητες.
Κύριος στόχος των ανακατατάξεων στις συμμαχίες, φαίνεται να είναι η αντιμετώπιση του σοβαρού πλήγματος που οι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν δεχθεί από την κατακόρυφη πτώση των ναύλων στον κλάδο της dry και liner ναυτιλίας, καθώς, ως γνωστόν, οι δύσκολοι καιροί ευνοούν τις συνέργειες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου