Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Προχωρούν τρεις μεγάλες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Κω

Προχωρούν τρεις μεγάλες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Κω


Τρεις σημαντικές ξενοδοχειακές επενδύσεις, έχουν δρομολογηθεί στα Δωδεκάνησα για τους επόμενους μήνες, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ετοιμάζονται κι άλλες για το προσεχές χρονικό διάστημα.
Προχωρούν τρεις μεγάλες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Κω
Οι τρεις επενδύσεις που έγιναν γνωστές, αφορούν στην κατασκευή ξενοδοχείου από την Atlantica στη Ρόδο, τον εκσυγχρονισμό και επέκταση της μονάδος του Club Mediterranee στην Κω και,  την ανακατασκευή του Colossos Beach στο Φαληράκι.
Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι οσονούπω θα ανακοινωθεί και η πώληση του “Καψής” σε ροδίτη επιχειρηματία, που έχει σκοπό να ξεκινήσει άμεσα τις εργασίες, έτσι ώστε το ξενοδοχείο να λειτουργήσει τη νέα σεζόν.
Μικρότερης έκτασης επενδύσεις και ανακατατάξεις θα πρέπει επίσης να αναμένονται τόσο στη Ρόδο όσο και στην Κω, στο πλαίσιο της κινητικότητας που αναπτύσσεται.
Όπως έγινε γνωστό, με απόφαση που συνυπέγραψαν ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφωνας Αλεξιάδης και η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομίας Ανάπτυξης και Τουρισμού Ελενα Κουντουρά, ήρθησαν τα προβλήματα που υπήρχαν για την έναρξη υλοποίησης της επένδυσης της Club Mediterranee στην περιοχή Κέφαλος στην Κω, που αφορά στον εκσυγχρονισμό και στην επέκταση ξενοδοχειακής μονάδας που παραμένει κλειστή περίπου 4 χρόνια.
Με την απόφαση των δύο αναπληρωτών υπουργών εγκρίθηκε η παραχώρηση στη διεθνή ξενοδοχειακή αλυσίδα δύο δημόσιων εκτάσεων, περίπου 2 στρεμμάτων, έναντι του ποσού των 547.377 ευρώ.
Είχε προηγηθεί έγγραφο του ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο πιστοποιούσε ότι οι εν λόγω εκτάσεις που βρίσκονται εντός του οικοπέδου της Club Mediterranee και πρόκειται για παλιά ρέματα δεν μπορούν να αξιοποιηθούν. Επιπλέον, στη σχετική απόφαση τίθεται ως όρος η πραγματοποίηση της επένδυσης εντός τριών ετών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η επένδυση της Club Mediterranee, που ελέγχεται, πλέον, από τον κινεζικό όμιλο της Fosun International Limited, θα ανέλθει σε 48 εκατ. ευρώ. Το ξενοδοχείο πολυτελείας θα έχει δυναμικότητα τουλάχιστον 800 κλινών. Εξάλλου, με απόφαση του υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Αριστείδη Μπαλτά, εγκρίθηκε η αρχιτεκτονική μελέτη ανέγερσης του ξενοδοχειακού συγκροτήματος πολυτελείας Atlantica Dreams Resort του ομίλου Atlantica στη Ρόδο.
Ο κυπριακών συμφερόντων όμιλος διατηρεί στενή συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό της Tui. Ετσι, η νέα μονάδα θα ενταχθεί στην ξενοδοχειακή αλυσίδα της Tui, με την επωνυμία Sensatori. Στην Ελλάδα ο οργανισμός της Τui λειτουργεί άλλο ένα Sensatori, επίσης, μέσω του ομίλου της Αtlantica στην Κρήτη. Συνολικά, ο όμιλος της Αtlantica ελέγχει 29 ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα, 10 στην Κύπρο και 4 στην Αίγυπτο.
Το «πράσινο φώς» από την Ειδική Υπηρεσία Προώθησης και Αδειοδότησης Τουριστικών Επενδύσεων (ΕΥΠΑΤΕ) έλαβε η διπλή επένδυση συνολικού ύψους 70 εκατ. ευρώ στη Ρόδο για την ανακατασκευή του Colossos Beach Hotel και τη δημιουργία του ολοκαίνουριου Marvel Luxury Resort & Spa, που ξεκινά άμεσα, εντός του Οκτωβρίου σύμφωνα με δημοσίευμα της Στ. Σούκη στο newmoney.gr.
Η ΕΥΠΑΤΕ, ενέκρινε την άδεια δόμησης, με προχθεσινή ημερομηνία, στις 19 Σεπτεμβρίου, για τα έργα που θα υλοποιηθούν από την Κολοσσός ΑΞΕΤΕ στην Καλλιθέα της Ρόδου και περιλαμβάνουν:
-Καταρχάς το έργο για την ανακατασκευή του Colossos Beach, ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων, το οποίο λειτουργεί από τις αρχές της δεκαετίας του '80 και, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο site του ξενοδοχείου "έχει κατακτήσει εδώ και χρόνια, μια σημαντική θέση στο ροδιακό τουρισμό".
Το ξενοδοχείο θα μετονομαστεί σε Amada Colossos Resort, 5αστέρων και η ανακατασκευή του θα κοστίσει 45 εκατ. ευρώ, με το χρονοδιάγραμμα να περιλαμβάνει δύο φάσεις, κατά τη διετία 2017- 2018. Η πρώτη φάση των εργασιών ξεκινά την 1η Οκτωβρίου και πρόκειται να ολοκληρωθεί στο τέλος Μαϊου του 2017.
Το πλήρως ανακαινισμένο ξενοδοχείο θα προσφέρει ένα εύρος επιλογών διαμονής: δίκλινα και τρίκλινα δωμάτια, δωμάτια που επικοινωνούν μεταξύ τους και deluxe δωμάτια, σουίτες, swim-up rooms & studios και ιδιωτικές βίλλες.
Όλα τα δωμάτια (συνολικά 699) θα διαθέτουν βεράντα ή μπαλκόνι, με θέα στο βουνό ή στη θάλασσα. Τα studios διαθέτουν άμεση πρόσβαση σε πισίνα και θέα στο γαλάζιο του Αιγαίου. Οι πέντε βίλλες έχουν ιδιωτική πισίνα, απευθείας θέα στη θάλασσα, ενώ η διαρρύθμισή τους διασφαλίζει την απαραίτητη ιδιωτικότητα των ενοίκων της από το υπόλοιπο συγκρότημα.
Το ανακαινισμένο ξενοδοχείο θα προσφέρεται για τη διαμονή τόσο οικογενειών με παιδιά, όσο και ζευγαριών.
Το θέρετρο επιπρόσθετα θα προσφέρει «το δικαίωμα ζώνης για όλους» ανεξάρτητα από τις προσωπικές προτιμήσεις του κάθε επισκέπτη, ξεκινώντας με ζώνες για οικογενειακή διασκέδαση και καταλήγοντας σε ζώνες ενηλίκων οι οποίοι προτιμούν να είναι πιο απομονωμένοι, προσαρμοσμένες όλες αποκλειστικά στις ανάγκες τους. Θα διαθέτει 3 pool μπαρ, δύο κεντρικά εστιατόρια, 3 θεματικά a la carte εστιατόρια ελληνικής, ιταλικής και ασιατικής κουζίνας, εστιατόριο θαλασσινών, ελληνικό καφενείο, waterpark κ.α..
-Την επένδυση, ύψους 25 εκατ. ευρώ, για το ολοκαίνουριο, επίσης 5άστερο, Marvel Luxury Resort & Spa στην ίδια περιοχή, στην Καλλιθέα της Ρόδου που θα περιλαμβάνει superior, deluxe και δωμάτια εύκολης προσβασιμότητας, bungalows, διώροφα bungalows και σουίτες. Και τα 222 δωμάτια θα διαθέτουν βεράντα ή μπαλκόνι με θέα στη θάλασσα.
 Όλα τα ισόγεια bungalows θα έχουν άμεση πρόσβαση σε πισίνες swim-up, ενώ τέσσερις επιλεγμένες σουίτες θα διαθέτουν ιδιωτικές πισίνες – Jacuzzi.
Το resort θα διαθέτει ακόμη τρία μπαρ και τα τέσσερα εστιατόριά και μοναδικό πακέτο παροχών και ανέσεων, γήπεδα τένις και beach volley, παιδική πισίνα και mini-club, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων χωρητικότητας 500 ατόμων, για τη διοργάνωση εκδηλώσεων κ.α., ενώ οι πελάτες του θα έχουν επιπλέον πρόσβαση σε μια παραλία 430 μέτρων.
Ο τουριστικός ξενοδοχειακός όμιλος Κολοσσός Α.Ε., με έτος ίδρυσης το 1958, αποτελεί μια από τις πρώτες εταιρείες στο νησί της Ρόδου που δραστηριοποιήθηκαν στο συγκεκριμένο κλάδο, έχοντας πλέον διανύσει μια μακρά πορεία με σημαντικούς σταθμούς, που συνέβαλαν στην εξέλιξη και τη σημερινή της παρουσία στον τουρισμό των Δωδεκανήσων.
Κομβικό ρόλο σε αυτή την πορεία είχε η ανέγερση και λειτουργία του Colossos Beach, στην Καλλιθέα της Ρόδου, το οποίο πρωτολειτούργησε το 1980, ενώ μία ακόμη ημερομηνία- σταθμός ήταν το 1998, όταν περατώθηκε η ανακαίνιση του ξενοδοχείου PARK (www.rodospark.gr).


Λειψοί: Ψάρεψαν λευκό καρχαρία με... παραγάδι!


Λειψοί: Ψάρεψαν λευκό καρχαρία με... παραγάδι!

Δεν πίστευε στα μάτια του σήμερα το πρωί ένας έμπειρος ψαράς από τους Λειψούς, βλέποντας ότι στο παραγάδι που είχε ρίξει ανοιχτά του νησιού, είχε πιάσει έναν... καρχαρία!
Λειψοί: Ψάρεψαν λευκό καρχαρία με... παραγάδι!
Οι κάτοικοι των Λειψών που είδαν από κοντά το επιβλητικό θηλαστικό, αναφέρουν ότι τα χαρακτηριστικά του, παραπέμπουν σε λευκό καρχαρία.
Όπως φαίνεται και στην φωτογραφία, το ψάρι έχει μήκος 1,50 μέτρο και σύμφωνα με τον ψαρά, το βάρος του είναι περίπου 40 κιλά.
Στο νησί των Λειψών οι κάτοικοι δεν ανησυχούν ιδιαίτερα, λέγοντας ότι είναι απίθανο λόγω της υπεραλίευσης να υπάρχουν άλλοι καρχαρίες στην περιοχή, αν και ορισμένοι υποστηρίζουν ότι ο λευκός καρχαρίας που πιάστηκε είναι νεαρής ηλικίας, πιθανολογώντας ότι στην ευρύτερη περιοχή υπάρχουν και «γονείς».
Λευκός καρχαρίας
Σύμφωνα με τη Βικιπαίδεια, ο λευκός καρχαρίας (επιστημονική ονομασία: Carcharodon carcharias (Καρχαρόδων ο καρχαρίας)), γνωστός και ως σπρίλλιος, μεγάλος λευκός, λευκός θάνατος ή και σκέτο καρχαρίας, είναι ένας εξαιρετικά μεγάλος καρχαρίας που βρίσκεται στα παράκτια νερά κοντά στην επιφάνεια σε όλους τους σημαντικούς ωκεανούς.
Φθάνει σε μήκος μεγαλύτερο των 6 μέτρων (αν και κάποιες αναφορές κάνουν λόγο για μήκος μεγαλύτερο των 8 μέτρων και βάρους μεγαλύτερου των 3.324 χιλιόγραμμων) και ζυγίζει συνήθως μέχρι 2.240 χιλιόγραμμα.
Είναι το μόνο είδος του γένους του (Carcharodon) που υπάρχει ακόμα. Φτάνει σε ωριμότητα σε ηλικία περίπου 15 ετών και μπορεί να ζήσει πάνω από 30 χρόνια.
Ο μεγάλος λευκός καρχαρίας είναι αναμφισβήτητα το μεγαλύτερο γνωστό αρπακτικό ψάρι και είναι ένας από τους βασικούς εχθρούς των θαλάσσιων θηλαστικών ενώ η ταχύτητα που αναπτύσσει στην κολύμβηση μπορεί να φτάσει τα 56 χλμ/ώρα.
Τρέφεται με μια ποικιλία άλλων θαλάσσιων ζώων συμπεριλαμβανομένων των ψαριών, πτερυγιόποδων και θαλασσοπουλιών και θηλαστικών, ερχόμενος πρώτος στην καταγραφή θανάσιμων επιθέσεων σε ανθρώπους. 
Πηγή: lerosnews.gr


Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

ΝΑΥΤΙΛΙΑ-Η Hanjin Shipping Co απειλεί και τον..Πειραιά!!






Στη δίνη ενός οικονομικού εφιάλτη βρίσκεται το λιμάνι του Πειραιά, η μεγαλύτερη εμπορική της Ελλάδας και κατ΄ 
επέκταση η ελληνική οικονομία από το ντόμινο τρόμου που προκαλεί η πτώχευση του κορεατικού κολοσσού μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, της Hanjin Shipping Co που είναι 7η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών του κόσμου. Χιλιάδες επιχειρήσεις είτε μεταφορικές είτε χονδρικού και λιανικού εμπορίου που περιμένουν να παραλάβουν εμπορεύματα για να τα προωθήσουν στην αγορά κινδυνεύουν να τιναχτούν στον αέρα, να βάλουν λουκέτο και εργαζόμενοι να χάσουν τη δουλειά τους.

Τα προβλήματα είναι ακόμα μεγαλύτερα για την ελληνική αγορά αφού τον μήνα Σεπτέμβριο έρχονται πολλά εποχικά προϊόντα όπως τα σχολικά: «Δυστυχώς που το λέω αλλά αυτά θα τα πουλήσουν τον επόμενο Σεπτέμβριο όσοι αντέξουν αι συνεχίσουν να υπάρχουν μετά το τσουνάμι που θα τους κτυπήσει» δηλώνει στέλεχος της αγοράς στο «Π.Θ.».


Μόνο στο λιμάνι του Πειραιά είναι εγκλωβισμένα 850 εμπορευματοκιβώτια της Hanjin.

«Αυτή την στιγμή τα εμπορευματοκιβώτια της κορεατικής εταιρείας είναι κατασχεμένα σε όλα τα λιμάνια του κόσμου. Θα πρέπει να βγουν τα φορτία και να μπουν σε άλλα κουτιά άλλων εταιρειών για να προωθηθούν στον τελικό τους προορισμό.
 Στην καλύτερη των περιπτώσεων το κόστος για την επαναπροώθηση θα στοιχίσει στον μεταφορέα για κάθε εμπορευματοκιβώτιο επιπλέον 5.000 δολάρια από αυτά που έχει ήδη πληρώσει για τα μεταφορικά» επεσήμανε στο «Π.Θ.» επιχειρηματίας του κλάδου: «Στον Πειραιά υπάρχει εταιρεία που της έχουν εγκλωβίσει 500 εμπορευματοκιβώτια με προϊόντα πελατών της τα οποία πρέπει να παραδώσει. Επί 5.000 δολάρια το κάθε κουτί επιπλέον κόστος θα πρέπει η εταιρεία να βγάλει από ταμεία της 2,5 εκατομμύρια. Μιλάμε για δυνατό κτύπημα. Υπάρχουν και άλλοι διαμεταφορείς με λιγότερα κουτιά. Όμως και 30 κομμάτια να έχεις που μεταφέρουν εμπόρευμά σου και πρέπει να πληρώσεις το λιγότερο 5.000 δολάρια γα το καθένα, σημαίνει άλλα 150.000 δολάρια από όσα έχεις δώσει».

Έτερος διαμεταφορέας που και αυτός θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του έθεσε και άλλα θέματα στο τραπέζι:

« Όσα εμπορευμτοκιβώτια είναι εγκλωβισμένα δημιουργούν χρέη από τα λιμανιάτικα, από ρήτρες που υπάρχουν για την μην έγκαιρη παράδοσή τους εγκαίρως κλπ. Ποιος θα τα πληρώσει όλα αυτά τα ποσό που είναι τεράστια; Ποιός θα πληρώσει την ΣΕΠ-Cosco, ποιος τους εμπόρους και τους επιχειρηματίες; Η αγορά κινδυνεύει με κραχ. Θα κλείσουν σπίτια με όλη αυτή την ιστορία οι επιπτώσεις της οποίας υπολογίζουμε ότι θα διαρκέσουν τουλάχιστον δύο χρόνια» για να προσθέσει: «Ακόμα δεν έχουν καταλάβει όλοι τη ζημιά που θα πάθουν. Η αγορά θα βογκήξει. Το θέμα είναι ποιος θα επωμιστεί το τεράστιο επιπλέον κόστος. Θα το απορροφήσουν οι μεταφορικές εταιρείες, θα το μετακυλήσουν στην αγορά, στις επιχειρήσεις δηλαδή ή θα φθάσει στον τελικό καταναλωτή;».

Τα σημάδια του επερχόμενου κακού άρχισαν να εμφανίζονται στα λιμάνια του κόσμου εδώ και έναν χρόνο. Οι διαμεταφορείς στον Πειραιά, δηλαδή εταιρείες που αναλαμβάνουν να μεταφέρουν προϊόντα μέσω εμπορευματικιβωτίων είχαν διχαστεί. Αιτία ήταν τα πολύ χαμηλά ναύλα που προσέφερε ο κορεατικός κολοσσός Hanjin.

Άλλοι ρίσκαραν και τον εμπιστεύτηκαν αποκομίζοντας κέρδη από τη διαφορά τιμής με τους ναύλους που προσέφεραν άλλες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματoκιβωτίων και ήταν ακριβότεροι, ενώ άλλοι απέφυγαν τους Κορεάτες, απορρόφησαν τους κραδασμούς από τον έντονο ανταγωνισμό τιμών που προκάλεσε η Haijin και τώρα ...ρεφάρουν.

«Οι Κορεάτες εδώ και πολύ καιρό προσέφεραν στους διαμεταφορείς πολύ χαμηλά ναύλα. Είναι σα να πας στη μία τράπεζα και να σου δίνει επιτόκιο 2% και η άλλη 6%. Αυτό το 6% κάποιους μας φόβισε. Όπως αποδείχθηκε η Hanjin ερωτοτροπούσε με τη χρεοκοπία» δήλωσε έλληνας διαμεταφορέας: «Όσοι συνεργάζονταν με τους Κορεάτες πουλούσαν σχεδόν 200 δολάρια φθηνότερα από τις άλλες μεταφορικές εταιρείες. Δημιουργήθηκαν προβλήματα ανταγωνισμού όπως καταλαβαίνετε διότι οι υπόλοιποι δεν μπορούσαν να προσφέρουν τόσο χαμηλές τιμές όσο αυτές που έδιναν οι συνεργαζόμενοι με την Hanjin, που ήταν κάτω του κόστους στην ουσία».   

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Σχέδιο για διασύνδεση υδατοδρομίων Αδριατικής και Ιονίου

Σχέδιο για διασύνδεση υδατοδρομίων Αδριατικής και Ιονίου
Την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου ο Πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Κερκύρας (Ο.Λ.ΚΕ.) Σπύρος Στεφανίδης και ο Υπεύθυνος Κρουαζιέρας Άρης Μπατσούλης έτυχαν θερμής υποδοχής τόσο από τον Δήμαρχο του Τάραντα όσο και από τον Πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένα Τάραντα και τους τοπικούς φορείς.
Η συνάντηση αφορούσε τη δημιουργία και ανάπτυξη δικτύου υδροπλάνων στα λιμάνια του Τάραντα, του Δήμου Ναρντό και του Δήμου Γκαλλίπολης, της Κέρκυρας, των Παξών, Οθωνών, Ερρείκουσας και Μαθρακίου. Μετά τη συνάντηση ανακοινώθηκε η απόφαση υποβολής κοινής πρότασης για την κατασκευή υποδομών στα ανωτέρω λιμάνια στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος συνεργασίας Interreg V-A «Greece-Italy 2014-2020». Στο εταιρικό σχήμα θα συμμετάσχει επίσης και ο Δήμος Κέρκυρας.
Ο Πρόεδρος του Ο.Λ.ΚΕ. απηύθυνε πρόσκληση στον ομόλογό του να επισκεφθει την Κέρκυρα προκειμένου να υπογραφεί μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των δύο οργανισμών, την οποία με μεγαλη χαρά αποδέχθηκε ο τελευταίος. Το ίδιο αποδοτική ήταν η συνάντηση των εκπροσώπων του Ο.Λ.ΚΕ. με τον Πρόεδρο και το Γενικό Διευθυντή του Οργανισμού Λιμένα του Μπάρι την Τρίτη 6/9. Στις συζητήσεις επιβεβαιώθηκαν για άλλη μια φορά οι άριστες σχέσεις μεταξύ των δύο φορέων και η διάθεση για περαιτέρω συνεργασία, που αποτυπώνεται με τη συμφωνία για υποβολή δύο κοινών προτάσεων για υποδομές και δράσεις που αφορούν την ανάπτυξη της κρουαζιέρας και την βελτίωση των λιμενικών υποδομών. Τέλος, πολύ σημαντική ήταν και η συνάντηση των εκπροσώπων του Ο.Λ.ΚΕ. στο Μπάρι με εκπροσώπους του λιμανιού του Τρικάζε και συμφωνήθηκε η συνεργασία για την υποβολή πρότασης που αφορά υποδομές και πρωτοβουλίες για την προστασία και διατήρηση της ναυτικής τέχνης και παράδοσης.

Η πτώχευση «χτυπά την πόρτα» της Rickmers Maritime

Η πτώχευση «χτυπά την πόρτα» της  Rickmers Maritime
Η Rickmers Maritime αρχίζει να στοιχειώνει τους επενδυτές στην Σιγκαπούρη, και όχι μόνο, έπειτα από την παραδοχή της ότι βρίσκεται κοντά στην απόφαση ρευστοποίησης της εταιρείας εκτός και εαν οι πιστωτές της συμβάλλουν στη διάσωσή της. Η εισηγμένη εταιρεία με δραστηριοποίηση στην αγορά της θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ενημέρωσε τους πιστωτές της ότι αιτείται τη μετακίνηση των πληρωμών για δανειακές υποχρεώσεις ύψους 253 εκ. δολαρίων Σιγκαπούρης Η εταιρεία παραδέχθηκε ότι δεν είναι σε θέση να εξοφλήσει 179,7 εκ. δολαρίων Σιγκαπούρης σε ομόλογα τα οποία λήγουν τον Μάρτιο του 2017 καθώς και πρόσθετες δανειακές υποχρεώσεις ύψους $100 εκ. δολαρίων Σιγκαπούρης τον Μάιο του 2017.
Προς το παρόν η εταιρεία είναι σε διαπραγματεύσεις με επενδυτές με στόχο να επιτύχει ανταλλαγή χρέους με έκδοση νέων ομολόγων ώστε να αποφύγει την πιθανή ρευστοποίηση των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας ή να τεθεί υπό νέα διοίκηση που θα οριστεί από τις δικαστικές αρχές.
Ο στόλος της Rickmers αποτελείται από 16 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας από 3.450-5.060 TEUs. Πελάτες της εταιρείας είναι κολλοσοί της παγκόσμιας αγοράς, όπως οι NYK, MOL, Maersk και CMA CGM. Η μετοχή της Rickmers Maritime παρουσίασε πτώση 14,3% την Πέπτη, με το κλείσιμο του Χρηματιστηρίου της Σιγκαπούρης.