Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

ΤΟ ΠΑΤΜΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΡΟΤΗΝΟΜΥΚΟΝΙΑ

                                         
                                          ΠΡΩΤΗ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΠΑΤΜΟΣ
                                          ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΣΥΡΟ.

Τρίτη 26 Μαΐου 2015

ΕΝΑ ΨΑΡΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΕΛΛΑΔΑ



    ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ Δ΄ ΡΑΙΧ ΜΕΡΚΕΛ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ
    ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΕΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΓΔΑΡΜΕΝΟ ΨΑΡΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΕΛΛΑΔΑ.
    ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΤΑ " ΚΟΚΚΑΛΑ"  ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ...................................................

Έλληνες εφοπλιστές: επενδύσεις ενα δις δολ. για οχτώ νεότευκτα πλοία από τις αρχές του έτους


ploiaagoresfoto2Παρόλο την ανησυχία για το μέλλον της ναυλαγοράς οι  Έλληνες εφοπλιστές συνεχίζουν τις επενδύσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny από τις αρχές του 2015 προχώρησαν οι Έλληνες εφοπλιστές σε επενδύσεις άνω του ενός δις δολαρίων για την αγορά μεταχειρισμένων πλοίων αλλα και την παραγγελία νεότευκτων.
Τον Ιανουάριο τοποθετήθηκαν οχτώ νέες παραγγελίες από τρεις Ελληνικές εταιρείες αν και ο συγκεκριμένος αριθμός είναι κατά πολύ μικρότερος από τις 27 παραγγελίες που είχαν γίνει τον αντίστοιχο μήνα του 2014.

Αναλυτικά:
-Η εταιρεία Costamare του Ομίλου Κωνσταντακόπουλου παρήγγειλε σε ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας τέσσερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 20.500 TEU. Η παράδοσή τους θα γίνει το 2017 και ήδη έχουν κλείσει χρονοναύλωση από την Ιαπωνική εταιρεία μεταφορών Mitsui OSK. Το κόστος κατασκευής για το κάθε πλοίο υπολογίζεται από 151 εκατομμύρια δολάρια έως και 160 εκατομμύρια. Να σημειωθεί ότι η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα άσκησης option για άλλα δύο πλοία.
-Η εταιρεία Chandris παρήγγειλε σε ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας δυο πλοία  μεταφοράς φυσικού αερίου (LNG) τα οποία θα παραδοθούν τον Ιούνιο του 2018 για τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα άσκησης option για άλλο ένα πλοίο.
-Η εταιρεία Lomar Shipping της οικογένειας Λογοθέτη παρήγγειλε σε ναυπηγεία της Κίνας δυο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 2.500 TEU με παράδοση το 2016. Το κόστος κατασκευής για το καθένα ανέρχεται στα 34,5 εκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα άσκησης option για άλλα δύο πλοία.
efoplistesnews.gr

O ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΡΟ


                                       
                                         


                                        Η ΠΡΩΤΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ SUPERFAST XII
                                        ΣΤΗΝ ΣΥΡΟ. ΤΟ ΚΟΣΜΗΜΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ
                                        ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ.

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

ΑΛΛΑΓΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ BLUE STAR FERRIES - SUPERFAST







Εκτός δρομολογίων βγαίνει από σήμερα και μέχρι τις 2/6 το BLUE STAR PAROS, το οποίο από τις 28/5 έως 1/6, θα βρεθεί στην μεγάλη μόνιμη δεξαμενή του ΟΛΠ για τον δεξαμενισμό του.
Έτσι από σήμερα 25/5, έχουμε το SUPERFAST XII στην γραμμή: Πειραιάς-Σύρος-Πάτμος-Λέρος-Κως-Ρόδος.
Από αύριο 26/5, το BLUE STAR PATMOS στην γραμμή: Πειραιάς-Σύρος-Τήνος-Μύκονος.
Και το BLUE STAR 1 στην γραμμή:  Πειραιάς-Ψαρά-Χίος-Μυτιλήνη.