Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

Οι 10 καλύτερες γαμήλιες σουίτες στον κόσμο - η μία στη Σαντορίνη


Στις 10 καλύτερες γαμήλιες σουίτες στον κόσμο περιλαμβάνει την Iconic Suite του ξενοδοχείου Iconic 
Santorini, το ταξιδιωτικό blog ΜrΑndΜrsSmith.com.
Πάντα θα θυμάστε την ημέρα του γάμου σας, όμως το γαμήλιο ταξίδι είναι αυτό για το οποίο πραγματικά ανυπομονείτε, αναφέρει το blog. Είτε επιθυμείτε να ζήσετε τις πρώτες ημέρες του γάμου σας στην απόλυτη έγγαμη ευτυχία σε έναν απομονωμένο παράδεισο, είτε να περάσετε τις ημέρες αυτές στην πόλη, οι 10 αυτές σουίτες προσφέρουν την απόλυτη εμπειρία.


1. The Iconic Suite, Iconic Santorini, Ελλάδα



Mε το απίστευτο τοπίο της μπλε θάλασσας και την ονειρική κατάλευκη αρχιτεκτονική, μπορεί να πιστέψετε οτι η Σαντορίνη δε θα μπορούσε να γίνει πιο ρομαντική, όμως κρατήστε αυτό το συμπέρασμα μέχρι να δείτε με τα μάτια σας την Iconic Σουίτα του ξενοδοχείου Iconic Santorini. Κτισμένη μέσα σε ένα αρχαίο σπήλαιο, η σουίτα διαθέτει ιδιωτική ταράτσα με πέργκολα που προσφέρει θέα στη θάλασσα του Αιγαίου, μία εσωτερική πισίνα και ένα ντους ψιλής βροχής.

2. An Upper Branch Tree House στο Hapuku Lodge & Tree Houses, Kaikoura, Νέα Ζηλανδία



Για τα ζευγάρια που αγαπούν την περιπέτεια και αναζητούν την απόδραση από την καθημερινότητα, η γοητευτική σουίτα Upper Branch Tree House είναι ιδανική επιλογή. Βρίσκεται 10 μέτρα επάνω από άλσος με δέντρα Manuka, και εδώ θα αναβιώσετε όλες τις παιδικές αναμνήσεις από τα δεντρόσπιτα, στο προσωπικό σας καταφύγιο, με ξύλινο κρεβάτι και τζάκι. Υπάρχει ακόμα σπα.

3. A Berber Tent στο Kasbah Tamadot, Atlas Mountains, Μαρόκο




Τοπίο που συντίθεται από βουνά, θεραπείες χαμάμ και πλούσιοι κήποι είναι μερικά από αυτά που διαθέτει η σουίτα. Βουτήξτε στην ιδιωτική πισίνα, απολαύστε αφρικανική κουζίνα 5 αστέρων ή δειπνήστε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου.



4. The Royal Monceau Suite στο Le Royal Monceau Raffles Paris, Γαλλία



Εμπνευσμένη από το Παρίσι του 1920, παρότι διαθέτει μοντέρνες πινελιές, η σουίτα Le Royal Monceau έχει κάτι από τη μαγεία της Πόλης του Φωτός. Μόλις απολαύσετε τη σαμπάνια σας, τις θεραπείες σπα και τα γλυκίσματα στο ξενοδοχείο, αποσυρθείτε στην Royal Monceau Suite όπου σας περιμένουν μια προσεγμένη βιβλιοθήκη με βιβλία για την τέχνη και αυθεντικά έργα τέχνης, που δημιουργούν μια κοσμοπολίτικη και σικ ατμόσφαιρα.



5. A Waterfall View Suite at Gaia Riverlodge, Μπελίζ




Κρυμμένο στο τροπικό δάσος του Μπελίζ, το Gaia Riverlodge διαθέτει τον ιδανικό συνδυασμό διευκολύνσεων ενός resort και πνεύματος περιπέτειας. Μετά από μια ημέρα αφιερωμένη στην ποδηλασία, την πεζοπορία και την κατάδυση, σας περιμένει η διόροφη σουίτα Waterfall View, για ξεκούραση σε κρεβάτι μεγάλων διαστάσεων για ύπνο υπό τον ήχο του τρεχούμενου νερού.


6. The Prague Suite στο Blakes Hotel, Λονδίνο




Αν θέλετε το γαμήλιο ταξίδι σας να μοιάζει με πραγματική απόδραση, κάντε κράτηση στην εντυπωσιακή σουίτα του ξενοδοχείου Blakes. Κρυμμένη στον μυστικό πρώτο όροφο του ξενοδοχείου, η σουίτα είναι ντυμένη στα πιο πολυτελή βελούδινα και μεταξένια υφάσματα γύρω από ένα κρεβάτι με ουρανό.



7. The Empire Suite στο The Standard, High Line, Νέα Υόρκη



Αποτελεί ιδανικό μέρος για μια σέξι διαμονή στην πόλη. Η σουίτα 875 τ. ποδιών είναι ο βασιλιάς όλων, με τεράστιο σάουερ, κορυφαίο κρεβάτι και γεμάτο ψυγείο.

8. An Ocean View Pool Villa στο The Pavilions, Πουκέ, Ταϋλάνδη



Αν η λίστα του γαμήλιου ταξιδιού σας περιλαμβάνει λευκές αμμουδιές, γαλήνια νερά και ευρύχωρες πισίνες υπερχείλισης, μην κοιτάξετε πιο μακριά από το Pavilions. Οι βίλες Ocean View με πισίνα είναι ιδανικές για μια αναζωογονητική εμπειρία για 2. Το πλούσιο τοπίο έξω συναντά το φαντασιακό ντεκόρ των εσωτερικών χώρων.

9. The Well House Cabin στο Dunton Hot Springs, Dolores, Κολοράντο


Για πιο ρουστίκ εμπειρίες, προσφέρονται οι λουξ σουίτες του Dunton Hot Springs. Κάνετε κράτηση στην Well House Cabin, που κατασκευάστηκε γύρω από μια ιδιωτική πηγή, για να δείτε από τι είναι φτιαγμένα τα όνειρα στην αμερική Δύση.



10. The Loft Suite στο Hotel Santa Teresa, Ριο ντε Τζανέιρο, Βραζιλία



Το Ρίο είναι η πόλη γνωστή για τα μικροσκοπικά μπικίνι, τις συνήθειες καλλωπισμού και τη έντονη νυχτερινη ζωή με επίκεντρο την παραλία. Αν θέλετε να έχετε λίγη από αυτή τη μαγεία στη γαμήλια σουίτα, επιλέξτε την Loft Suite του ξενοδοχείου Santa Teresa.

Στο Dubai χτίζεται το πρώτο πολυτελές ξενοδοχείο με δικό του τροπικό δάσος.


Τo Dubai έρχεται πάλι να πρωτοτυπήσει. Αυτή την φορά ειδικοί αρχιτέκτονες σχεδιάζουν να χτίσουν στην περιοχή το πρώτο ξενοδοχείο 
στον κόσμο που θα διαθέτει ένα δικό του προσωπικό τροπικό δάσος.

Το καινοτόμο ξενοδοχειακό συγκρότημα πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό μέσα στο 2018. Το Rosemont Hotel & Residences έχει έκταση 186.000 τ.μ, στην οποία συμπεριλαμβάνεται ένα ξενοδοχείο, κατοικίες, χώροι αναψυχής, όπως και μια τεχνητή παραλία, ενώ διαθέτει μια πισίνα με δάπεδο φτιαγμένο από τζάμι, από την οποία φαίνονται οι δρόμοι του Dubai.



Το συγκρότημα, αποτελεί μια δημιουργία του αρχιτεκτονικού γραφείου ZAS, και θα συνοδευτείαπό έναν πύργο 47 ορόφων, ενώ δίπλα σε αυτόν θα υπάρχει και ένας δίδυμος πύργος που θα φιλοξενεί 280 οικιακές κατοικίες.

Μάλιστα όλες οι εγκαταστάσεις αναψυχής, στις οποίες βρίσκεται και το, περίπου, 6.970 τ.μ δάσος, το οποίο θα εγκατασταθεί στην βάση των δύο πύργων.

Το φαντασμαγορικό Dubai είναι ευρέως γνωστό για τα τεχνητά νησιά του και εξαιτίας της εξελιγμένης αρχιτεκτονικής που χρησιμοποιείται στην κατασκευή των κτηρίων του. Είναι αναμφίβολο πως το νέο επιχειρηματικό εγχείρημα πρόκειται να “προσελκύσει” 550 εκατ. δολ, αφού συνεχίζει να αλλάζει ριζικά τον όρο της πολυτέλειας.



Με το που φτάνεις στην είσοδο του ξενοδοχείο παρατηρείς τα έργα τέχνης που σε καλωσορίζουν σε μια νέα 3D εμπειρία. Οι εναλλαγές στο φόντο της εισόδου είναι εκπληκτικές από τροπικό δάσος μέχρι ενυδρείο.

Μπαίνοντας πιο μέσα, η παραλαβή των αποσκευών των επισκεπτών, θα γίνεται από ειδικά ρομπότ.





To πιο εντυπωσιακό αξιοθέατο τους συγκροτήματος πάντως, παραμένει το δάσος- ζούγκλα που περιλαμβάνει εκτός των άλλων καταρράκτες, βλάστηση μέχρι και ειδικά διαμορφωμένες καιρικές συνθήκες που θυμίζουν τροπικό δάσος.


Επιπλέον μέσα στην ζούγκλα υπάρχει μια πισίνα, μια παραλία χωρίς αμμουδιά και ένα καφέ-μπαρ.





Ωστόσο, για εκείνους τους επισκέπτες που θα βαρεθούνε την εξερεύνηση του δάσους, μπορούν να ξεφύγουν, κολυμπώντας στην ατελείωτη πισίνα, η οποία προσφέρει μια πανοραμική θέα της πόλης.



Ο βυθός της πισίνας έχει μια επένδυση από οπτικές ίνες για να θυμίζει τα άστρα του ουρανού. Τέλος, η θεόρατη πισινά καταλήγει σε ένα υπερπολυτελές spa και κέντρο ευεξίας.

Είναι η Κεφαλονιά το μυστηριώδες νησί της «Τρικυμίας» του Σαίξπηρ;


Ένα από τα σημαντικά θεατρολογικά και ιστορικά ζητήματα που επί 400 χρόνια τώρα απασχολεί διεθνώς την
επιστημονική κοινότητα και τον θεατρικό κόσμο είναι το ερώτημα: Ποιο είναι το μυστηριώδες νησί της σαιξπηρικής ουτοπίας, το Νησί της «Τρικυμίας», του θεατρικού δηλαδή έργου το οποίο γράφοντάς το ο Σαίξπηρ ως κύκνειο άσμα του τοποθετεί μέσα σ’αυτό την πνευματική του διαθήκη προς την ανθρωπότητα·προκρίνοντας την συγχωρητικότητα έναντι της εκδίκησης, την συναδέλφωση έναντι της αλληλοεξόντωσης.



Την ταυτότητα της κύκνειας σαιξπηρικής νήσου διεκδικούν διάφορα νησιά, από τις Βερμούδες μέχρι την Νήσο του Πάσχα. Σημαντικά όμως ιστορικά, γεωγραφικά, και λαογραφικά ευρήματα, τα οποία συνάδουν με το σαιξπηρικό κείμενο, τοποθετούν το νησί της «Τρικυμίας» στην Κεφαλονιά, στην Ελλάδα. Ο κ. Λιβιέρης Λιβιεράτος, ιατρός και ιστορικός ερευνητής, είναι ο υπεύθυνος γι’ αυτή την ανακάλυψη και την τεκμηρίωση της. Τα συναρπαστικά του ευρήματα, συνδέονται με διαδραματισθέντα ιστορικά γεγονότα του Μεσαίωνα, τα οποία εμπλέκουν τις πόλεις του Μιλάνου και της Νάπολης, και έχουν προεκτάσεις σε σημαντικές ευρύτερες περιοχές της Ευρωπαϊκής Ιστορίας.         

ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ Η HANJIN SHIPPING-Κατασχέσεις των πλοίων της,σε κίνδυνο εμπορεύματα αξίας 14,5 δις$


Νομικά μέτρα σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται σχεδιάζει να λάβει η Hanjin Shipping προκειμένου να προλάβει την κατάσχεση των 
πλοίων της, καθώς αρκετά από αυτά έχουν μπλοκαριστεί κατά την προσπάθεια ελλιμενισμού τους, μετά την είδηση της χρεοκοπίας της εταιρίας.

Από σήμερα, σε 79 πλοία της νοτιοκορεάτικης εταιρίας, συμπεριλαμβανομένων 61 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 18 μεταφορά ξηρού φορτίου, έχει απαγορευτεί η είσοδος στα λιμάνια, σύμφωνα με το Υπουργείο Ναυτιλίας της Νοτίου Κορέας. Παράλληλα, ένα πλοίο της εταιρίας έχει κατασχεθεί στη Σιγκαπούρη από έναν πιστωτή της, όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος της Hanjin. Η εταιρία έχει 141 πλοία, εκ των οποίων τα 128 είναι ναυλωμένα.
Τουλάχιστον τρεις εταιρείες των ΗΠΑ έχουν επίσης ξεκινήσει νομικές διαδικασίες εναντίον της Hanjin προκειμένου να κατάσχουν πλοία και άλλα περιουσιακά στοιχεία της εταιρίας για απλήρωτους λογαριασμούς.

Η κατάρρευση του έβδομου μεγαλύτερου ναυλωτή πλοίων μεταφοράς
εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο έχει προκαλέσει μεγάλη ανησυχία στους πελάτες της για την τύχη που θα έχουν τα φορτία των πλοίων. Σύμφωνα με τους δικηγόρους, το αν η Hanjin θα καταφέρει να αποφύγει τις κατασχέσεις των πλοίων της θα εξαρτηθεί από τις δικαιοδοσίες που εμπλέκονται.

Τα πλοία της εταιρίας μεταφέρουν φορτία αξίας 16 τρισ. γουόν (14,5 δισ. δολαρίων) που ανήκουν σε 8.300 ιδιοκτήτες, ενώ οι απλήρωτες οφειλές της ανέρχονται σε 610 δισ. γουόν.

Στο πλαίσιο των προσπαθειών της να αποκτήσουν νομική προστασία τα πλοία της, η Hanjin έχει καταθέσει αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 15 του πτωχευτικού κώδικα των ΗΠΑ, στο δικαστήριο του New Jersey. Παράλληλα σχεδιάζει να κινήσει νομικές διαδικασίες σε περίπου 10 χώρες αυτή την εβδομάδα και αργότερα να τα επεκτείνει σε 43 χώρες, δήλωσε εκπρόσωπος της ρυθμιστικής αρχής της Νότιας Κορέας.

Ο βασικός πιστωτής της εταιρίας, η κρατική Korea Development Bank συναντήθηκε με στελέχη της Hanjin προκειμένου να συζητήσουν τη δέσμευσή της για την καταβολή των τελών, ώστε τα πλοία να μπορούν να εισέρχονται σε λιμένες, αλλά οι δύο πλευρές δεν κατέληξαν σε συμφωνία.

Oι μετοχές της Hanjin Shipping σημείωσαν βουτιά 30% σήμερα, αν και στη συνέχεια κάλυψαν το μεγαλύτερο μέρος των απωλειών, ενώ έχασε 34% από τη στιγμή που έγινε γνωστή η χρεοκοπία της, την περασμένη εβδομάδα.

Στο μεταξύ, ο μεγάλος ανταγωνιστής της Hanjin Shipping, η Hyundai Merchant Marine βρίσκεται σε συζητήσεις με εταιρίες όπως η Samsung Electronics και η LG Electronics, προκειμένου να αναλάβει τη μεταφορά των προϊόντων τους, αναφέρει η Επιτροπή Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών της Νοτίου Κορέας.    

Η χρεοκοπία της Hanjin – Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές ζημιώνονται και ποιοι επωφελούνται


Η κατάρρευση της Hanjin Shipping και η αδυναμία της να αποφύγει τη χρεοκοπία έχει εγείρει δικαιολογημένα πολλές ανησυχίες για το ότι η πιθανή 
της διάλυση μπορεί να έχει ισχυρό αντίκτυπο στον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων καθώς αιωρείται η απειλή ότι μπορεί να αφήσει το σημάδι της στις αγορές ανεξίτηλο.

Η απόφαση της 7ης μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας στον κόσμο
 να ζητήσει προστασία από τους πιστωτές της θέτει σε άμεσο κίνδυνο την επιστροφή τους στους πλοιοκτήτες από τους εφοδιαστές 60 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με ναυλοσύμφωνο σε ισχύ, χωρητικότητας μέχρι 13.000-teu, εν μέσω μιας από τις χειρότερες περιόδους που διανύει η αγορά.

Μπορεί επίσης να οδηγήσει και τα 37 ιδιόκτητα πλοία τύπου boxship της Hanjin, χωρητικότητας από 4.024 ως 13.000-teu να πωληθούν, προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα χρέη της προς τους πιστωτές της, σύμφωνα με όσα ισχυρίζονται πηγές που πρόσκεινται στο γεγονός.


Η διαδικασία της πτώχευσης ξεκίνησε την Τετάρτη 31 Αυγούστου και έγινε γνωστή λίγες ώρες αφότου κυκλοφόρησε η είδηση ότι ο μεγαλύτερος πιστωτής της Hanjin, η Korea Development Bank (KDB), αποφάσισε να κλείσει τις στρόφιγγες χρηματοδότησης της νοτιοκορεάτικης ναυτιλιακής και να την αφήσει να διαχειριστεί μόνη της το δύσκολο έργο της αναδιάρθρωσης του ισολογισμού της. Της κίνησης αυτής είχαν προηγηθεί και γεγονότα σύλληψης πλοίων της εταιρείας, όπως το χωρητικότητας 3.700-teu Hanjin Rome (κατασκευής 1998) – το οποίο συνελήφθη τη Δευτέρα 29 Αυγούστου στη Σιγκαπούρη – τη στιγμή που οι πλοιοκτήτες που συνεργάζονται με τη ναυτιλιακή εξέφραζαν ο ένας μετά τον άλλο την αγανάκτησή τους, μετά την αίτηση υπαγωγής της στον πτωχευτικό κώδικα.

Σημειώνεται ότι η άλλοτε πανίσχυρη εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητο στόλο 100 πλοίων τύπου boxship, όπως επίσης και έναν σημαντικό αριθμό φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου αλλά και δεξαμενόπλοιων. Οι περισσότερες ανησυχίες έχουν να κάνουν σχετικά με το τι θα γίνει με τα containers της Hanjin, που έχει ναυλώσει από ναυτιλιακές όπως η Danaos Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή κ. Γιάννη Κούστα, η Seaspan Corp., η Conti Lines αλλά και η Pacific International Lines. Οι εν λόγω εταιρείες αντιμετωπίζουν άμεσα τις συνέπειες της πτώχευσης της Hanjin, καθώς θα είναι πολύ δύσκολο ως ακατόρθωτο να πετύχουν ξανά παρόμοιους ναύλους, έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι συνθήκες στην αγορά.Γιάννης Κούστας, εφοπλιστής Danaos Shipping

Υπενθυμίζεται ότι ανάμεσα στις ναυτιλιακές με τη μεγαλύτερη έκθεση στη Hanjin είναι η Danaos Shipping του κ. Κούστα, η οποία κινδυνεύει να έρθει αντιμέτωπη με τρομακτικές απώλειες ύψους 560 εκ. δολαρίων, καθώς έχει ναυλώσει στην κορεάτικη εταιρεία 8 πλοία χωρητικότητας 3.398 ως 10.114-teu με ναυλοσύμφωνα μεγάλης διάρκειας, των οποίων οι πληρωμές έχουν ήδη καθυστερήσει, σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται ο κ. Ηρακλής Προκοπάκης, ο γενικός διευθυντής της Danaos.

Ο κ. Προκοπάκης ουσιαστικά κατηγορεί την KDB ότι αθέτησε την υπόσχεση που είχε δώσει στους πλοιοκτήτες σε διάφορες συνεδριάσεις ότι θα συνεχίσει να παρέχει ρευστότητα στην Hanjin, ειδικά από τη στιγμή που εταιρείες όπως η Danaos δεν “τράβηξαν το χαλί κάτω από τα πόδια”στην κορεάτικη ναυτιλιακή και στήριξαν τα σχέδιά της για αναδιάρθρωση του ισολογισμού της.

Μάλιστα, ο κ. Προκοπάκης δήλωσε σχετικά ότι: “Ενώ εμείς τηρήσαμε το δικό μας μέρος της συμφωνίας, φαίνεται τώρα πως οι Κορεάτες (της KDB) – για δικούς τους πολιτικούς λόγους – δεν τηρούν το δικό τους και σταμάτησαν να παρέχουν ρευστότητα στην εταιρεία, αφήνοντας παράλληλα τους πλοιοκτήτες να αντιμετωπίζουν τεράστια έκθεση λόγω των μη πληρωμένων ναύλων. Αυτό είναι απαράδεκτο και αντιτίθεται πλήρως στον κώδικα επιχειρηματικής δεοντολογίας”.

Γεγονός είναι ότι οι περισσότερες ναυτιλιακές που συνεργάζονται με τη Hanjin προσπάθησαν να διευκολύνουν την κατάστασή της. Για παράδειγμα, ακόμα και η Seaspan, που είχε απορρίψει μείωση στους ναύλους της τάξεως του 30% πίσω στον Ιούνιο, συμφώνησε να προχωρήσει σε “εναλλακτικές μετατροπές”, καταφέρνοντας έτσι να διασώσει κεφάλαια ύψους 715 εκ. δολαρίων.

Είναι γεγονός πως η χρεοκοπία μιας τέτοιου βεληνεκούς εταιρείας δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα σε έναν κλάδο που ήδη έχει δεχτεί πολλές πιέσεις. Και το να αφεθείη Hanjin στα χέρια ειδικών διαχειριστών σημαίνει ότι αποτελεί τη μεγαλύτερη χρεοκοπία όλων των εποχών στην ναυλαγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, από τη στιγμή που η κορεάτικη ναυτιλιακή διαθέτει τονάζ μεγέθους 609.536-teu, ή με άλλα λόγια, το 2,9% της παγκόσμιας χωρητικότητας container!Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος Navios Partners

Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι η Hanjin έκανε αίτηση για πτώχευση την Τετάρτη 31 Αυγούστου, αφότου η αίτησή της να λάβει χρηματοδότηση ύψους 357 εκ. δολαρίων απορρίφθηκε, καθώς κρίθηκε ανεπαρκής για να ανταποκριθεί στην έλλειψη ρευστότητας που τη βαραίνει. Ο μεγαλύτερος πιστωτής της πάλαι ποτέ κραταιάς κορεάτικης ναυτιλιακής, η Korea Development Bank (KDB) είχε ανακοινώσει σε επίσημη δήλωσή του ότι οι δανειστές δεν πρόκειται να παράσχουν άλλη οικονομική βοήθεια στην εταιρεία.

Η KDB είχε προσθέσει επίσης ότι η Hanjin έχει ακόμα άμεση ανάγκη από ένα ποσό ύψους έως και 1,3 τρισ. κορεάτικα γουόν (περίπου 1,16 δισ. δολάρια) για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της, ακόμα και στην περίπτωση που πετύχει περικοπές στα ναύλα των πλοίων που έχει ναυλώσει και επεκτείνει τις λήξεις των δανειακών της συμβάσεων.

Η είδηση της πτώχευσης μιας από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές στον κλάδο των containers είχε μεικτές αντιδράσεις από παράγοντες της αγοράς. “Πιθανότατα να έπρεπε να συμβεί. Μπορεί τώρα να έχει προκληθεί τεράστια αναστάτωση, όμως, σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, αυτό το γεγονός θα κάνει καλό στη βιομηχανία”, δήλωσε χαρακτηριστικά πηγή που παρακολουθεί στενά τον κλάδο των boxships.

Μεικτές είναι και οι επιπτώσεις των εταιρειών που συνεργάζονται μαζί της. Πέρα από τη Danaos, που αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη έκθεση από τις υπόλοιπες εισηγμένες στη Wall Street, υπάρχουν και ναυτιλιακές, όπως η Navios Maritime Partners, συμφερόντων της κ. Αγγελικής Φράγκου – της οποίας οι ζημίες αναμένεται να μην είναι “τόσο σημαντικές”, όπως ισχυρίζονται οι αναλυτές – αλλά και η ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του κ. Αριστείδη Πίττα, που μάλλον θα είναι η μοναδική περίπτωση που μπορεί να επωφεληθεί από την κατάρρευση της Hanjin.Αριστείδης Πίττας, εφοπλιστής Euroseas

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Alphaliner, η εταιρεία Euromar, στην οποία συμμετέχει με joint venture η εισηγμένη στην αγορά του Nasdaq, Euroseas, ναύλωσε το πλοίο χωρητικότητας 5,600-teu Akinada Bridge (κατασκευής 2001) στην X-Press Feeders.

Το συγκεκριμένο πλοίο, όπως αναφέρουν πληροφορίες, πρόκειται να αντικαταστήσει το χωρητικότητας 5.302-teu πλοίο Hanjin Paris (κατασκευής 1997), το οποίο αρχικά είχε ναυλώσει η εταιρία με έδρα τη Σιγκαπούρη.

Πρόκειται για μία εξέλιξη που οφείλεται στην αιφνίδια κατάρρευση του πάλαι ποτέ κορεάτικου γίγαντα, καθώς οι υποψήφιοι ναυλωτές των πλοίων που διέθετε στην αγορά η Hanjin κάνουν πίσω και στρέφονται σε άλλες ναυτιλιακές που διαθέτουν στο στόλο τους πλοία ίδιας κατηγορίας.

Αυτό, όπως αναφέρει η Alphaliner, “θα έχει άμεσα θετική επίδραση σε πλοιοκτήτες που έχουν διαθέσιμα προς ναύλωση πλοία ανάλογης χωρητικότητας”.