Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ- BIG GAME


SAMOS STEAMSHIP-Αγορά απο την NYK Line's το γιγαντιαίο 319 μέτρων capesize Gaia Pegasus.


SAMOS STEAMSHIP-Αγορά απο την NYK Line's το γιγαντιαίο 319 μέτρων capesize Gaia Pegasus.Συγκεκριμένα η Samos 
Steamship αγόρασε από τον ιαπωνικό ναυτιλιακό κολοσσό Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK Line) πλοίο κατασκευής του 2004 μεταφοράς σιδηρομεταλλεύματος. Το Gaia Pegasus.
Κόστος 12,7 εκατ. δολάρια
Σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας VesselsValue, το χωρητικότητας 229.200 dwt capesize αγοράστηκε από τη Samos Steamship στην τιμή των 12,7 εκατομμυρίων δολαρίων.

Τα χαρακτηριστικά

Με μήκος 319 μέτρα και πλάτος 54 μέτρα, το φορτηγό πλοίο κατασκευάστηκε από την Ιαπωνική ναυπηγοκατασκευαστική Namura Shipbuilding.
Σύμφωνα με τα δεδομένα AIS που παρέχονται από τη MarineTraffic, το Gaia Pegasus είναι αυτή τη στιγμή αγκυροβολημένο στο αυστραλιανό λιμάνι Χέντλαντ -ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια εξαγωγών χύμα φορτίου στον κόσμο- όπου έφθασε σήμερα από το Jingtang της Κίνας.
Σε ελληνικές εταιρείες

Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Οκτώβριο η NYK Line's είχε πουλήσει και πάλι σε ελληνική εταιρεία, την New Shipping Ltd, το κατασκευής 2007 και χωρητικότητας 174.200 dwt φορτηγό πλοίο Ocean Crescent έναντι 12,1 εκατομμυρίων δολαρίων.   dealnews.gr

Πούλησε 2 supramax η Golden Union, του Θ.Βενιάμη στην LMZ Shipping του Γ.Μπάχου


Έλληνας εφοπλιστής πουλάει Έλληνας εφοπλιστής αγοράζει.Ο ένας ανανεώνει τον στόλο του και ο άλλος θεωρεί σοβαρή και συμφέρουσα επένδυση καθώς τα πλοία είναι 5 με 6 ετών
.Σύμφωνα με δημοσίευμα του ιστοτόπου mononews.gr,δύο φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου πούλησε η ναυτιλιακή Golden Union,συμφερόντων του εφοπλιστή και προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θεόδωρου Βενιάμη, στην εταιρεία LMZ Shipping του Γιώργου Μπάχου, η εξαγορά των οποίων δεν έγινε γνωστή παρά το γεγονός ότι οι δυο εταιρείες υπέγραψαν τη σχετική συμφωνία αρκετό καιρό πριν.
Τα δύο αυτά φορτηγά πλοία που αγόρασε η LMZ από τη ναυτιλιακή του κ. Βενιάμη είναι τα Flag Alexandros και Georgianna Bo, τα οποία αμφότερα είναι τύπου supramax και έχουν χωρητικότητα 56.800-dwt, ενώ είναι κατασκευασμένα σε κινεζικά ναυπηγεία το 2010 και το 2011 αντίστοιχα. Η ναυτιλιακή του κ. Μπάχου – η οποία νωρίτερα μέσα στο 2016 προχώρησε σε αλλαγή έδρας από την Ελλάδα στην Κύπρο – πρόκειται να μετονομάσει το Flag Alexandros σε “LMZ Vega” και το Georgianna Bo σε “LMZ Europa”.

Παρά το γεγονός ότι η LMZ δεν αποκάλυψε το ακριβές ποσό της συμφωνίας εξαγοράς των δύο πλοίων, η πλατφόρμα VesselsValue εκτιμά πως η συναλλαγή κυμάνθηκε στο ποσό των 14 εκατ. δολαρίων και για τα δύο πλοία σύμφωνα πάντα με το mononews.grΤο φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου “Flag Alexandros”, χωρητικότητας 56.800-dwt και κατασκευής του 2010
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Golden Union του κ. Βενιάμη δεν είχε προχωρήσει σε καμία πώληση πλοίου του στόλου της εδώ και επτά χρόνιαΤο γεγονός ότι αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική ίσως ερμηνεύεται από το ότι η Golden Union έχει παραγγείλει στα κινεζικά ναυπηγεία Avic Weihai Shipyard και Cosco Dalian 7 νεότευκτα φορτηγά πλοία τύπου panamax, τα οποία θέλει να προσθέσει στο στόλο της αφού πρώτα έχει πουλήσει κάποια παλαιότερα πλοία της.

Επιπλέον, εκτός από την πώληση των 2 άνωθεν πλοίων στην LMZ, η ναυτιλιακή του κ. Βενιάμη προχώρησε πρόσφατα στην πώληση άλλων δύο φορτηγών πλοίων τύπου supramax σε άγνωστους αγοραστές. Πρόκειται για τα Anna Bo (κατασκευής 2010) και Flag Mersinidi(κατασκευής 2012), τα οποία έχουν χωρητικότητα 56.700-dwt και 56.800-dwt αντίστοιχα, ενώ λέγεται ότι η συγκεκριμένη συναλλαγή κυμάνθηκε στα 15 εκατ. δολάρια.

Ωστόσο, υπάρχει έντονη φημολογία ότι ο αγοραστής για το ένα εξ’ αυτών, το Anna Bo, είναι η ναυτιλιακή Tomini Shipping, η οποία έχει έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Όσον αφορά το Flag Mersinidi, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των brokers, αγοράστηκε από μια ελληνική εταιρεία, της οποίας το όνομα δεν έχει γίνει γνωστό.

Η Costamare αναβάλλει την παράδοση τεσσάρων νέων containerships της


Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Costamare Inc συμφώνησε να αναβάλει τις παραδόσεις των υπόλοιπων τεσσάρων 
νεότευκτων 11.010 TEU containerships, που έχει παραγγείλει μέσω της κοινοπραξίας της εταιρείας με την York Capital.
Τα τέσσερα πλοία, τρία από τα οποία ήταν προγραμματισμένο να ενταχθούν στο στόλο της εταιρείας τον Οκτώβριο του 2016 αναμένεται τώρα να παραδοθούν από τη Νοτιοκορεάτικη ναυπηγική Hanjin Heavy Industries κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017.
Το τρίτο τρίμηνο του 2016


Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2016, η Costamare παρέλαβε τρία πλοία, ήτοι τα 14,424 teu containerships «Τάλως», «Ταύρος» και «Θησέας», στις 5 Σεπτεμβρίου, στις 4 Οκτωβρίου και 24 Οκτωβρίου αντίστοιχα. Τα τρία boxships, τα οποία αποκτήθηκαν μέσω της κοινοπραξίας με την York Capital, ναυλώθηκαν για μια περίοδο 10 ετών στην Evergreen.
Επιπλέον, στα τέλη Σεπτεμβρίου Costamare παρέλαβε το πρώτο από τα πέντε χωρητικότητας 11.010 TEU νεότευκτα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το Cape Akritas.

«Έχουμε ήδη αποδεχτεί την παράδοση των πέντε χωρητικότητας 14.000 teu πλοίων, τα οποία έχουν ξεκινήσει τις 10ετείς ναυλώσεις τους. Έχουμε, επίσης, παραλάβει ένα πλοίο χωρητικότητας 11.000 TEU, αγορασμένο από κοινού με τους συνεργάτες της κοινοπραξίας μας, και έχουμε αναβάλει την παράδοση των υπόλοιπων τεσσάρων πλοίων για το πρώτο τρίμηνο του 2017», δήλωσε ο Γρηγόρης Ζήκος, Γενικός Διευθυντής Οικονομικών της Costamare Inc.

Τακτική μαζικών ναυλώσεων

Η εταιρεία κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του έτους συνέχισε την τακτική μαζικών ναυλώσεων πλοίων της, ναυλώνοντας συνολικά οκτώ πλοία, συμπεριλαμβανομένων των 8.531 TEU Navarino, το 3842 TEU Itea, το 3.351 TEU Marina, το 2474 TEU Aeropolis, το 1645 TEU Padma, το 1504 TEU Prosper, το 1162 TEU Petalidi και το 1078 TEU Stadt Luebeck.

Ο κ. Ζήκος πρόσθεσε ότι η εταιρεία «σημείωσε σταθερά αποτελέσματα» κατά τη διάρκεια του τριμήνου καθώς τα καθαρά κέρδη της Costamare για το τρίμηνο ανήλθαν στα 20,6 εκατ. δολάρια, ενώ κατά το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους είχε καταγράψει 34,8 εκατομμύρια δολάρια.

Τα καθαρά έσοδα της εταιρείας για το εννεάμηνο ανήλθαν στα 92,7 εκατ. δολάρια, ενώ για το ίδιο διάστημα πέρυσι είχε καταγράψει έσοδα 105,4 εκατομμυρίων δολαρίων.  dealnews.g

Α.ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-Αυτός είναι το νέο αφεντικό του Athens Hilton!


Αυτός είναι το νέο αφεντικό του Athens Hilton!Ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος. Όνομα βαρύ στον εφοπλιστικό και επιχειρηματικό κόσμο
.Από την Μεσσηνία ανεβαίνει στην Αθήνα ο “εθνικός” ξενοδόχος Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος μετά την απόκτηση του ξενοδοχείου Athens Hilton, αφού υπεγράφη σήμερα η οριστική συμφωνία για την απόκτηση της Ιονικής Ξενοδοχειακής Α.Ε., ιδιοκτήτριας εταιρίας του ιστορικού ξενοδοχείου των Αθηνών, έναντι 142 εκατ.ευρώ.

Ποιος είναι ο νέος ιδιοκτήτης του Athens Hilton

Τον καιρό, που προσπαθούσε να υλοποιήσει το όραμά του, ο Βασίλης Κωνσταντακόπουλος στο Costa Navarino, είχε στείλει επιστολή σε όσους αντιδρούσαν αναφέροντας: “Εκτός από τη θέληση, έχω και την οικονομική δυνατότητα, να πραγματοποιήσω το όνειρό μου για τη Μεσσηνία. Και θα το πραγματοποιήσω εγώ, ή αν ο Θεός αποφασίσει διαφορετικά, ο Αχιλλέας”. Αυτή η ώρα ήρθε. Ο 38χρονος Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της “ΤΕΜΕΣ”, στην οποία ανήκει το Costa Navarino, έχοντας στο πλευρό του τη σύζυγο του αρχιτέκτονα Κωνσταντζα Σμπώκου (κόρη του γνωστού ξενοδόχου Γιάννη Σμπώκου), ξεκίνησε δίπλα στον πατέρα του από το 1997.Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος με τη σύζυγο του Κωνστάντζα Σμπώκου

Σήμερα, λειτουργεί το πρώτο τουριστικό συγκρότημα Navarino Dunes και Bay, που περιλαμβάνει δύο ξενοδοχειακές μονάδες και αθλητικές εγκαταστάσεις, που διαχειρίζεται η διεθνής αλυσίδα Starwood Hotels & Resorts, αλλά το συνολικό project περιλαμβάνει την ανάπτυξη και άλλων δύο συγκροτημάτων, των Navarino Blue και Navarino Hills, που προγραμματίζονται σε ορίζοντα πενταετίας. Το μεγάλο στοίχημα όμως του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου είναι η δημιουργία, μέχρι το 2013, του πρώτου υπόσκαφου ξενοδοχείου στον κόσμο, στο Navarino Bay.

Μαζί με αυτή τη μεγάλη επένδυση όμως, ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος “κληρονόμησε” και τις έντονες αντιδράσεις, που καθυστέρησαν την υλοποίηση του project επί 13 χρόνια, αλλά και την παρακαταθήκη με τα ισχυρά ερείσματα, που είχε στις εκάστοτε κυβερνήσεις, λόγω των φιλικών του δεσμών με πολιτικούς όπως ο Κώστας Καραμανλής, ο Αντώνης Σαμαράς, ο Μιχάλης Ρέππας και ο Γιώργος Σουφλιάς.



Για να αντιμετωπίσει τις αντιδράσεις αυτές, ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος μεταφύτευσε 6.500 υπεραιωνόβια ελαιόδεντρα για την παραγωγή λαδιού από τους ντόπιους, ενώ το business plan του, προβλέπει την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εναλλακτικών πηγών ενέργειας της περιοχής, με την κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου, ισχύος 11.963,2 KW, για τις ενεργειακές ανάγκες του Costa Navarino και την κατασκευή δύο υδατοδεξαμενών, για τις ανάγκες υδροδότησης.

Με την κατασκευή του φωτοβολταϊκού πάρκου, λέγεται ότι ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος μπαίνει και στην αγορά της ενέργειας, με την εταιρεία «Κυνηγός Α.Ε.», που ίδρυσε για τον σκοπό αυτό. Έτσι, όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα δεν αποκλείουν ενεργό συμμετοχή στο μέλλον της εταιρείας του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου, σε επενδύσεις στις ΑΠΕ.

Πέρα από την επένδυση αυτή, ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος ήταν αυτός, που έβαλε ο πατέρας του στην Aegean Airlines, όταν οι φίλοι του «καπετάν Βασίλη», Θανάσης και Πάνος Λασκαρίδης, του πρότειναν να μπει στον χώρο των αερομεταφορών.
 

Ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, κατέχει το 6,39% των μετοχών της Aegean Airlines κι αυτή η συμμετοχή αποδείχθηκε υπερπολύτιμη για το Costa Navarino, καθώς η Aegean «άνοιξε» την αεροπορική σύνδεση Αθήνας – Καλαμάτας για την εξυπηρέτηση των πελατών του Costa Navarino, ακόμα κι αν υπήρχε ρίσκο σ’ αυτή την κίνηση. Υπήρχε η εγγύηση του Αχιλλέα ότι η γραμμή δεν θα είναι ζημιογόνος για την Aegean. Κι αν είναι, τη ζημιά θα την καλύπτει αυτός.    
constantakopoulos
Ο πρωτότοκος, που έβαλε την Costamare στην Wall Street

Όταν ο Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, αποφάσισε το 2006 να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση στην παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα, ο ίδιος όμως δεν ανησυχούσε καθόλου για την Costamare Shipping. Η ναυτιλιακή εταιρεία, που ίδρυσε, βρισκόταν ήδη σε καλά χέρια, του πρωτότοκου γιου του Κωνσταντίνου. “Η νέα γενιά είναι ακόμα καλύτερη από την δική μας” έλεγε, σε όσους διατύπωναν φόβους για το μέλλον της Costamare, εννοώντας όμως και τα άλλα δύο παιδιά του, Αχιλλέα και Χρήστο.

Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος, σημερινός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Costamare και μέλος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, αποδείχθηκε ικανότατος συνεχιστής της θαλάσσιας αυτοκρατορίας.


Ο καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, ήταν από τους πρωτεργάτες της ενίσχυσης των ελληνοκινεζικών σχέσεων, τις οποίες αξιοποίησε ο γιος του Κωνσταντίνος, στον οποίο πιστώνονται μεγάλες συνεργασίες με τα ναυπηγεία της Σαγκάης. Εκεί, “έχτιζε” τα πλοία της η Costamare, τα τελευταία χρόνια κι εκεί συνεχίζει να τα ναυπηγεί. Μάλιστα, την περασμένη Δευτέρα, λίγο πριν μάθει για τον θάνατο του πατέρα του, ο Κων. Κωνσταντακόπουλος είχε πάρει το “ok” από δύο κινεζικές τράπεζες και την DnB Nor, για την χρηματοδότηση τριών από τα επτά κοντέινερ, που ναυπηγεί στη Σαγκάη. Το κόστος των ναυπηγήσεων αγγίζει τα 285 εκατ. ευρώ και τα πλοία έχουν ήδη εξασφαλίσει πολυετή απασχόληση από την MSC, προς 43.000 ημερησίως. 


Ο Κων. Κωνσταντακόπουλος ήταν ο εμπνευστής της εισόδου της Costamare στη Wall Street πέρυσι τον Νοέμβριο, αντλώντας 260 εκατ. ευρώ. Βέβαια, τότε δέχτηκε μια ψυχρολουσία, καθώς η πρεμιέρα της διαπραγμάτευσης σημαδεύτηκε με πτώση. Αν και στα πρώτα λεπτά της συνεδρίασης του αμερικανικού χρηματιστηρίου, η ελληνική ναυτιλιακή βρισκόταν στα 12 δολάρια, όσα και η τιμή της δημόσιας εγγραφής, λίγο μετά υποχώρησε στα 11,70 ευρώ, καταγράφοντας απώλειες 0,28%.

Ο Κων/νος Κωνσταντακόπουλος ήταν ο πολύτιμος βοηθός του πατέρα του στις επίμονες και επίπονες προσπάθειες για την επιστροφή του “Liberty” στην Ελλάδα, ενώ έχει επωμιστεί την συνέχιση της χρηματοδότησης των προγραμμάτων της Helmepa Junior, που δημιούργησε ο πατέρας του και είναι το “παρακλάδι” της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος.           
mononews.gr