Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Ακτοπλοΐα: Νέο πλαίσιο επιχορηγήσεων για τις «άγονες» γραμμές



Παρεμβάσεις στο θεσμικό πλαίσιο των άγονων γραμμών, αλλά και ενίσχυση του ρόλου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην αντιμετώπιση ακτοπλοϊκών συγκοινωνιακών αναγκών προβλέπουν οι πρωτοβουλίες που βρίσκονται σε εξέλιξη από τα συναρμόδια υπουργεία Μεταφορών και Ναυτιλίας.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο και των μνημονιακών υποχρεώσεων της χώρας, επανεξετάζονται από τα συναρμόδια υπουργεία η αποτελεσματικότητα και η συμπληρωματικότητα των επιχορηγήσεων και άλλων παροχών από πλευράς Δημοσίου σε όλα τα μέσα επιβατικών μεταφορών.
Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας παράγοντες του υπουργείου Ναυτιλίας αναφέρουν στη «Ν» ότι θα εξεταστεί και όλο το πλέγμα των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας (άγονες γραμμές) σε συνάρτηση και με το αντίστοιχο των αεροπορικών συνδέσεων, έτσι ώστε να ενισχυθεί η συμπληρωματικότητα των μέσων.
Οι ίδιοι παράγοντες διευκρινίζουν ότι οι διαγωνισμοί για τις άγονες γραμμές θα εξακολουθούν να πραγματοποιούνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας. Επίσης προσθέτουν ότι πρόκειται για ένα έργο που αφορά τα επόμενα χρόνια και πάντως όχι τους διαγωνισμούς που είναι σε εξέλιξη για τις άγονες γραμμές ή όσους προκηρυχτούν για το 2017.
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο αυτής της κυβερνητικής πολιτικής από το υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων ανατέθηκε στο Ελληνικό Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ) η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών προς το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (ΥΠΥΜΕΔΙ) για την εκτέλεση του έργου: «Αποτίμηση κρατικών επιχορηγήσεων και πολιτικών παροχής δημόσιων υπηρεσιών επιβατικών μεταφορών με όλα τα μέσα. Αξιολόγηση αποτελεσμάτων περιόδου 2013-2016 και υποστήριξη προγραμματισμού για τα έτη 2016-2020», με ορίζοντα υλοποίησης τους πέντε μήνες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Το εν λόγω έργο αποτελεί υποχρέωση και δέσμευση της χώρας μας προς τους θεσμούς ως τα τέλη Δεκεμβρίου 2016.
Παράλληλα, το υπουργείο Ναυτιλίας επαναφέρει στον σχεδιασμό του την «ανάθεση» ενεργότερου ρόλου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση στην επίλυση των όποιων προβλημάτων παρατηρούνται στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», εντός του Οκτωβρίου το υπουργείο Ναυτιλίας θα δημοσιοποιήσει σχέδιο νόμου μέρος του οποίου είχε ήδη τεθεί σε δημόσια διαβούλευση με προηγούμενα νομοσχέδια, που όμως τελικώς δεν βρήκαν τον δρόμο προς τη Βουλή, καθώς ορισμένες διατάξεις εξ αυτών ενσωματώθηκαν είτε σε άλλα σχέδια νόμου που αφορούσαν τις μνημονιακές υποχρεώσεις της χώρας είτε στο σχέδιο νόμου που ενέκρινε τη νέα σύμβαση παραχώρησης του ΟΛΠ.
Το υπουργείο Ναυτιλίας σχεδιάζει τώρα να καταθέσει εκ νέου ένα σχέδιο νόμου το οποίο θα περιλαμβάνει διάταξη που προβλέπει ότι ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής δύναται -μετά τη σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), με την οποία κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Θαλάσσιων Συγκοινωνιών του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προσδιορίζονται το ύψος του μισθώματος και τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά του πλοίου- να συνάπτει προγραμματικές συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με δήμους με πληθυσμό λιγότερο από 5.000 κατοίκους, για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένης γραμμής ή γραμμών. Στις προγραμματικές αυτές συμβάσεις επιτρέπεται η συμμετοχή και ιδιωτικών ακτοπλοϊκών εταιρειών σε συνεργασία με τους δήμους.
Επιφυλακτικός ο ΣΕΕΝ
Ωστόσο, για το εν λόγω θέμα ήδη από τον προηγούμενο Μάιο ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) είχε εκφράσει έντονες επιφυλάξεις σχετικά με τη νομιμότητα της πρότασης για τη σύναψη προγραμματικών συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας με το Δημόσιο, ΟΤΑ ή και με φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
Από τότε ο ΣΕΕΝ καλούσε το υπουργείο να αποσύρει τη διάταξη και να προχωρήσει σε ουσιαστικό διάλογο για τους λόγους και τα κίνητρα που οδήγησαν στην εν λόγω πρόταση προκειμένου να γίνουν κατανοητές τυχόν αδυναμίες του υφιστάμενου συστήματος ανάθεσης γραμμών δημόσιας υπηρεσίας με διαγωνιστικές διαδικασίες και να προταθούν λύσεις εκατέρωθεν.

Πηγή: naftemporiki.gr

Τα σχέδια της Attica Group για τη Μεσόγειο και την Κούβα



Για τους σχεδιασμούς και τις προτεραιότητες της εταιρείας για το επόμενο διάστημα μέσω της νέας επιχειρηματικής κίνησης στη Μεσόγειο αλλά και τις προσπάθειες του ομίλου για δραστηριότητα και στην Κούβα, μιλά στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Σπύρος Πασχάλης, Διευθύνων Σύμβουλος της Attica Group. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης:
-Μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα με εξωστρεφή χαρακτήρα ξεκινά για την Attica Group με την έναρξη δρομολογίων στη γραμμή TANGER MED (ΜΑΡΟΚΟ) - ALGECIRAS (ΙΣΠΑΝΙΑ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ 2016 μέσω της εταιρείας AFRICA MOROCCO LINKS. Ήδη η ΑML άρχισε τη δραστηριοποίηση της στα τέλη Ιουνίου με τη δρομολόγηση δύο επιβατηγών πλοίων. Θα θέλαμε να μας πείτε τις προοπτικές που δίνονται μέσω αυτών των γραμμών.
-Εδώ και καιρό, η ενίσχυση της επιχειρηματικής δραστηριότητας με επέκταση σε νέες αγορές αποτελεί προτεραιότητα για την Attica Group ΑΤΤΙΚΑ 0,00%. Στο πλαίσιο αυτό έχουμε συνάψει συμφωνία με μια από τις μεγαλύτερες τράπεζες του Μαρόκου, την «BMCE Bank Of Africa Group» (BMCE) για την εκμετάλλευση θαλασσίων γραμμών μεταξύ του Μαρόκου και της Ηπειρωτικής Ευρώπης, μέσω της νεοσυσταθείσας εταιρίας «AFRICA MOROCCO LINKS» (AML). Η Attica Group ΑΤΤΙΚΑ 0,00% θα συμμετέχει στη νέα εταιρία με ποσοστό 49% ενώ με 51% θα συμμετέχει η BMCE.
H AML άρχισε τη δραστηριοποίηση της στα τέλη Ιουνίου 2016, με τη δρομολόγηση δύο επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων στη γραμμή Tanger Med (Μαρόκο) - Algeciras (Ισπανία). Πρόκειται για μία γραμμή μικρής απόστασης, με δρομολόγια σχεδόν όλο το εικοσιτετράωρο, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Η διάρκεια των δρομολογίων είναι μία ώρα και δεκαπέντε λεπτά περίπου.
Η γραμμή αυτή εξυπηρετεί σχεδόν τα 2/3 της συνολικής επιβατηγού κίνησης μεταξύ Μαρόκου και Ηπειρωτικής Ευρώπης. Στη γραμμή αυτή δραστηριοποιούνται συνολικά 10 πλοία, περιλαμβανομένων και των δύο πλοίων της AML (Διαγόρας και Ελ. Βενιζέλος), τα οποία έχουν δρομολογήσει οι εταιρίες BALEARIA, FRS, INTERSHIPPING και TRASMEDITERRANEA. Πρόκειται για Γραμμή ρυθμιζόμενη με διακρατικές συμφωνίες μεταξύ των Κυβερνήσεων του Μαρόκου και της Ισπανίας. Ειδικότερα, η δραστηριοποίηση στη Γραμμή γίνεται μόνον κατόπιν ειδικής άδειας.
Η Attica Group, σε συνεργασία με την BMCE, σχεδιάζει εντός του 2017 την επέκταση της στην ευρύτερη αγορά με τη δρομολόγηση πλοίων και σε άλλες γραμμές μεσαίας και μακρινής απόστασης, όπως είναι η γραμμή Nador (Μαρόκο) - Almeria (Ισπανία) και η μακρινή γραμμή σύνδεσης λιμένα του Μαρόκου με λιμένα της Γαλλίας.
-Η εταιρεία έχει εκφράσει ενδιαφέρον να δραστηριοποιηθεί και στη σύνδεση της Κούβας με την Αμερική με Ro-Ro (οχηματαγωγά)/Επιβατηγά πλοία. Έχει γίνει κάτι προς αυτή την κατεύθυνση;
-Όπως γνωρίζεται το καλοκαίρι του 2015 η Attica Group ΑΤΤΙΚΑ 0,00% έλαβε ειδική άδεια από το καθ' ύλη αρμόδιο U.S Department of the Treasury's Office of Foreign Assets Control (OFAC), για την παροχή υπηρεσιών μεταφορών με επιβατηγά πλοία ανάμεσα στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και την Κούβα, μέσω της κατά 100% αμερικανικής θυγατρικής της Superfast Ferries (USA) LLC.
Αμέσως μετά ξεκινήσαμε τις διαδικασίες προκειμένου να μας χορηγηθούν οι απαραίτητες κανονιστικές και άλλες άδειες και από την κυβέρνηση της Κούβας. Οι προσπάθειες αυτές συνεχίζονται μέχρι σήμερα:
Έχουμε εκπροσώπους μας στην Αβάνα οι οποίοι παρακολουθούν τις εξελίξεις και μας ενημερώνουν. Πρόκειται για μακροχρόνιο project λόγω ιδιαιτεροτήτων της χώρας. Τελευταία άρχισαν να κινούνται οι διαδικασίες, η σταδιακή απελευθέρωση της Κρουαζιέρας και πρόσφατα των αεροπορικών συνδέσεων μας επιτρέπει να αισιοδοξούμε ότι σύντομα θα προχωρήσει και η διαδικασία για τη δρομολόγηση επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων.
-Η Attica Group το 2015 παρουσίασε αύξηση κερδών 677% σε σχέση με το 2014 και διαμορφώθηκε στα 33,18 εκατ. έναντι 4,27 εκατ. στη χρήση 2014. Τι είναι αυτό που συνετέλεσε τόσο θετικά στην πορεία της εταιρείας;
-Η βελτίωση των αποτελεσμάτων είναι αποτέλεσμα της αύξησης του κύκλου εργασιών του Ομίλου και της μείωσης του λειτουργικού κόστους. Ιδιαίτερα το λειτουργικό κόστος μειώθηκε σημαντικά λόγω μιας σειράς παραγόντων όπως είναι η ενεργητική διαχείριση των δρομολογίων των πλοίων που οδήγησε αφενός σε βελτίωση του μεταφορικού έργου ανά δρομολόγιο και αφετέρου σε εξοικονόμηση καυσίμων καθώς και η μείωση της τιμής των καυσίμων. Επίσης απέδωσε καρπούς η διαχρονική προσπάθεια περιορισμού και συγκράτησης των δαπανών του Ομίλου.
Σε κάθε περίπτωση αντιμετωπίζουμε με ρεαλισμό την κατάσταση γνωρίζοντας ότι η συνέχιση υψηλών ρυθμών ανάπτυξης αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τον Όμιλο, αφού ήδη παρατηρείται σταθεροποίηση, ακόμη και αντιστροφή της τάσης στις τιμές των καυσίμων, ενώ παράλληλα δραστηριοποιούμαστε σε συνθήκες επιδεινούμενης ρευστότητας της αγοράς και έντασης του ανταγωνισμού.
-Μπορούν να υπάρξουν προϋποθέσεις στην Ελλάδα, όπως μείωση του ΦΠΑ η στους φόρους υπέρ τρίτων προκειμένου κάποιες εταιρείες να προχωρήσουν σε μείωση της τιμής του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου.
-Η μείωση του ΦΠΑ είναι μία πολιτική απόφαση. Όμως θέλουμε να επισημάνουμε ότι ιστορικά έχει αποδειχθεί ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας, λόγω χαμηλών περιθωρίων κέρδους που χαρακτηρίζει τη λειτουργία του, δεν έχει περιθώρια να διαχειριστεί π.χ. μία αύξηση του ΦΠΑ, εκτός από την ενσωμάτωση του στην τιμή του εισιτηρίου. Αυτό ισχύει για εκείνες τις επιχειρήσεις που σέβονται τη φήμη και πελατεία τους, νοιάζονται για τους πελάτες και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν διότι τους ταξιδεύουν όλο το χρόνο και επιθυμούν την πρόοδο και ανάπτυξη των νησιών τους. Αυτό πράττουμε εμείς με πλήθος πράξεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα νησιά που δραστηριοποιούμαστε.
Είμαστε βέβαιοι ότι αυτές, οι κοινωνικά υπεύθυνες επιχειρήσεις, θα ανταποκριθούν σε πιθανή μείωση του ΦΠΑ με μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.
Η μείωση του συντελεστή ΦΠΑ στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια επιβατών και Ι.Χ. οχημάτων (αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες) υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις (π.χ. πλήρης μετακύληση της μείωσης του ΦΠΑ στις τιμές των εισιτηρίων) θα τονώσει τη ζήτηση ακτοπλοϊκών υπηρεσιών, παρουσιάζοντας θετική επίδραση στον κλάδο καθώς και στην οικονομική δραστηριότητα στα νησιά εξαιτίας της αύξησης των επισκεπτών. Επιπλέον, οι απώλειες εσόδων ΦΠΑ από τα ναύλα εκτιμάται ότι αντισταθμίζονται από τα έσοδα που προκύπτουν από την αύξηση της οικονομικής δραστηριότητας στις νησιωτικές περιφέρειες της χώρας. Επομένως, εκτιμάται πως υπό συγκεκριμένες υποθέσεις η μείωση των συντελεστών ΦΠΑ σε εισιτήρια επιβατών και Ι.Χ. οχημάτων δεν θα είχε αρνητικό δημοσιονομικό αποτέλεσμα. Την ίδια άποψη εκφράζει και το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) με μελέτη του το 2014.
-Η εταιρεία σκοπεύει να προχωρήσει στη διάρκεια του χειμώνα σε κάποιες ναυλώσεις πλοίων της στο εξωτερικό
-Όπως γνωρίζετε ο σχεδιασμός μας για επέκταση του κύκλου εργασιών του Ομίλου θα δημιουργήσει ανάγκες αύξησης της απασχολούμενης χωρητικότητας στον στόλο των πλοίων μας. Οι ανάγκες αυτές, εφόσον τελικά προκύψουν από την υλοποίηση των σχεδίων ανάπτυξης, θα καλυφθούν είτε με ιδιόκτητα είτε με ναυλωμένα πλοία, οπότε η ναύλωση πλοίων μας στη διάρκεια του χειμώνα στο εξωτερικό συγκεντρώνει μικρές πιθανότητες.

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016

ΝΕΩΡΙΟ ΣΥΡΟΥ

1η KANONIA  (CYCLADES 24)

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ .............ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον για το Νεώριο Σύρου

Μπορεί το Ναυπηγείο του Νεωρίου να αποτελούσε οικονομικό πνεύμονα για το νησί με χιλιάδες εργαζομένους να έχουν περάσει από εκεί και άσχετα οτι τον τελευταίο οι εργαζόμενοι επιβιώνουν με μάσκες οξυγόνου… Όχι ότι δεν υπάρχει δουλειά στην επιχείρηση, αλλά για άλλους ευνόητους λόγους…
Αδιαμφισβήτητα το Ναυπηγείο είναι μια κερδοφόρα επιχείρηση που οποιοσδήποτε θα ήθελε να την κάνει δικιά του! Πλέον νέοι ορίζοντες ανοίγονται για το Νεώριο Σύρου καθώς σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τον γνωστό επιχειρηματία και ομογενή από την Ρωσία Ιβάν Σαββίδη.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι Ιβάν Σαββίδης, έχει έντονο ενδιαφέρον να αποκτήσει πακέτο μετοχών των Ναυπηγείων Ελευσίνας και Νεωρίου.
Μάλιστα οι συζητήσεις φαίνεται να έχουν προχωρήσει καθώς στο τραπέζι έχουν πέσει και ζητήματα όπως το προσωπικό όπου ο κ.Σαββίδης θέλει να εξασφαλίσει την εργασιακή ηρεμία προκειμένου να πραγματοποιηθεί η επένδυση.
Φυσικά, με το άκουσμα της είδησης μας,δεν νομίζουμε να υπάρχει εργαζόμενος στο Νεώριο της Σύρου που να μην επιθυμεί αυτήν την νέα αρχή για το Νεώριο εφόσον φυσικά υπάρξει. Όπως γνωρίζουμε ο κ. Σαββίδης είναι ο μεγαλομέτοχος της ομάδας του ΠΑΟΚ, κάτι που σημαίνει πως οι εργαζόμενοι ακόμα….και ομάδα θα άλλαζαν προκειμένου να επιστρέψει η ψυχική τους ηρεμία αλλά και να λάβουν κανένα ολόκληρο μισθό!

Όπως έχουμε διαβάσει και στα υπόλοιπα ΜΜΕ ο Ιβάν Σαββίδης, ετοιμάζει μπαράζ εξαγορών μέσα στο 2016 που θα προκαλέσει αίσθηση ,κάτι που σημαίνει πως δεν αποκλείεται εφόσον τα βρουν με την μεγαλομετόχους του Νεωρίου…Άλλωστε με τα λεγόμενα της τωρινής διοίκησης και εφόσον το »μαγαζί» δεν βγαίνει, δεν θα υπήρχε καλύτερη ευκαιρία εν καιρώ κρίσης να δεχτούν την πρόταση!
Ο ισχυρός επιχειρηματίας δε σταματά μόνο στον ΠΑΟΚ, το «Μακεδονία Παλλάς» και τη ΣΕΚΑΠ, αλλά ετοιμάζει κι άλλα εντυπωσιακά ανοίγματα στην ελληνική αγορά.. Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές, ο Ιβάν Σαββίδης σχεδιάζει δυναμικό μπάσιμο στο χώρο των media, καθώς η πρόθεση του ιδιοκτήτη του ΠΑΟΚ είναι να αποκτήσει τηλεοπτικό κανάλι!
Πάντως, δεδομένου ότι μιλάμε για έναν πανίσχυρο παράγοντα, δε θα είναι παράλογο η κίνηση να γίνει και για το Νεώριο της Σύρου. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν οτι,ο κ. Σαββίδης δεν αποκλείει και το ενδεχόμενο να επισκεφτεί το νησί της Σύρου τις ημέρες του Πάσχα συνδυάζοντας διακοπές και δουλειά.
Να σημειωθεί ότι ο κ.Σαββίδης φαίνεται ότι έχει ιδιαίτερη αγάπη για την Σύρο και τις Κυκλάδες καθώς με βάση της κινήσεις του δείχνει οτι έμπρακτα το ενδιαφέρον του. Από την μία επιλέγει την Σύρο για τις Καλοκαιρινές διακοπές του με την θαλαμηγό »Alexander» και από την άλλη δώρισε στην ΕΠΣ Κυκλάδων περισσότερα από 600 μπουφάν, τα οποία και θα διατέθηκαν στα σωματεία. Άλλωστε ο ΠΑΟΚ έχει εκφράσει την επιθυμία να συνεργαστεί με την ΕΠΣ Κυκλάδων και κυρίως με τα τμήματα υποδομής της, στο πλαίσιο της επέκτασης του δικτύου Ακαδημιών του, «Football Prints».

2η KANONIA

Κατατέθηκε το επενδυτικό σχέδιο για το Νεώριο

Πέμπτη, 25 Αυγούστου, 2016 - 13:10

Ικανοποιητικό φαίνεται πως κρίθηκε από τη διοίκηση του Νεωρίου το σχέδιο επενδυτικής πρότασης που κατέθεσαν οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές, καθώς εκ μέρους του ομίλου γνωστοποιείται ότι επ’ αυτού έχουν ξεκινήσει ήδη οι συζητήσεις.
Σε επίπεδο διαπραγματεύσεων των επί μέρους θεμάτων που περιλαμβάνονται στην πρόταση των επενδυτών, επικεντρώνονται πλέον οι συζητήσεις των δύο πλευρών, με την διοίκηση του Νεωρίου να διευκρινίζει, προς αποφυγή νέων σεναρίων που αναπτύσσονται σε τοπικό επίπεδο, πως η πρόταση γίνεται στη βάση συνέχισης λειτουργίας του ναυπηγείου, ενώ αναμένεται να αποσαφηνιστεί υπό ποια μορφή και με ποιο αντικείμενο.
Όπως συγκεκριμένα αναφέρεται στην ανακοίνωση της διοίκησης του Ομίλου:
«Σε συνέχεια της από 18/8/2016 ανακοίνωσής της, η Μητρική Εταιρεία του Νεωρίου ανακοινώνει ότι άρχισαν οι διαπραγματεύσεις με τους ενδιαφερομένους αγοραστές.
Διευκρινίζεται ότι το επιχειρησιακό σχέδιο των υποψηφίων αγοραστών έχει σχεδιαστεί με βάση τη συνέχιση λειτουργίας του Ναυπηγείου.
Οι σχετικές διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη».

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ Η ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΧΩΜΑ ΤΟΥΣ.?????????


3η ΚΑΝΟΝΙΑ 

Νεώριο Σύρου: 3 λόγοι για την κακοδαιμονία των ελληνικών ναυπηγείων


Η διοίκηση της Νεώριον Σύρου απαντά στο γιατί η Ελλάδα, μια χώρα µε τόσο σηµαντική ναυτιλιακή δύναμη, δεν διαθέτει τα αντίστοιχα ναυπηγεία. Οι τρεις βασικότεροι λόγοι.
Νεώριο Σύρου: 3 λόγοι για την κακοδαιμονία των ελληνικών ναυπηγείων-Κρίσιμη η ρευστότητα
Μόλις πρόσφατα δημοσιεύτηκαν οι ετήσιες λογιστικές καταστάσεις του Ομίλου Νεώριον Σύρου για... το 2014.
Τα προβλήματα είναι δυσεπίλυτα και αυτό απεικονίζεται στις επισημάνσεις του Ορκωτού ελεγκτή, στα αρνητικά ίδια κεφάλαια, στις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις ύψους 66,8 εκατ. ευρώ και φυσικά στο ζημιογόνο αποτέλεσμα.
Πάντως, η διοίκηση της θυγατρικής Ναυπηγεία Ελευσίνας έχει συμφωνήσει με πλέον του 60% των πιστωτών για ρύθμιση υποχρεώσεων και τώρα εναπόκειται η σχετική δικαστική διαδικασία.
Σε κάθε περίπτωση, ενδιαφέρον παρουσιάζει η άποψη της διοίκησης της Νεώριον Σύρου για τους λόγους που δεν επιτρέπουν στη χώρα μας να έχει τόσο ισχυρή ναυπηγική δραστηριότητα, σε αντίθεση με την κυριαρχία της στο χώρο της ναυτιλίας.
«Ως αποτέλεσµα των χαµηλών παραγγελιών και της µείωσης της χρηµατοδότησης από τις Ευρωπαϊκές Τράπεζες, στις παραδοσιακές ναυπηγικές χώρες της Ασίας (Ιαπωνία, Κορέα και τώρα Κίνα) τα τοπικά τραπεζικά ιδρύµατα (µε τη στήριξη και των κρατικών πιστωτικών οργανισµών, όπως πχ η Korean Export-Import Bank και η Japan Bank for International Cooperation) έχουν εντείνει την υποστήριξη των ναυπηγείων µε δάνεια µε ελκυστικούς όρους προκειµένου να προσελκύσουν νέες παραγγελίες.
Η Κινεζική Export-Import Bank, η οποία είναι 100% κρατική και ελέγχεται από την Κινεζική κυβέρνηση, έχει χαρτοφυλάκιο ύψους $12δισ. ναυτιλιακών δανείων σε πάνω από 70 ξένους εφοπλιστές για την κατασκευή πλοίων σε κινεζικά ναυπηγεία και υποθήκες σε πάνω από 400 πλοία, σύµφωνα µε συνέντευξη που έδωσε στο Reuters o Gao Zefeng, deputy director της τράπεζας.
Επιπλέον, η Κίνα έχει δηµιουργήσει ταµείο στήριξης της Ελληνικής ναυτιλίας αρχικού ύψους 5 δισ. δολαρίων που µετέπειτα διπλασιάστηκε στα 10 δισ. δολάρια για τη χρηµατοδότηση των ελληνικών παραγγελιών σε κινέζικα ναυπηγεία µε ανταγωνιστικά επιτόκια και όρους.
Παροµοίως σε πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης δίνονται κρατικές εγγυήσεις υπέρ των ναυπηγικών µονάδων, ενώ κρατικές και ηµι-κρατικές τράπεζες αναλαµβάνουν την χρηµατοδότηση πλοιοκτητών προκειµένου να ναυπηγήσουν τα πλοία τους σε τοπικά ναυπηγεία.
Στη Γερµανία, η κρατική KfW IPEX-Bank, µε το πρόγραµµα της CIRR για τη στήριξη των Γερµανικών ναυπηγείων, έχει ναυτιλιακό δανειακό χαρτοφυλάκιο ύψους περίπου €13,5δισ., στο οποίο, τελικά, το επιτόκιο των δανείων είναι εγγυηµένο από τη Γερµανική κυβέρνηση.
Αξίζει να σηµειωθεί ότι η ίδια η Kfw Ipex τονίζει ότι παρόµοια προγράµµατα υπάρχουν στην Γαλλία, την Ιταλία και τη Φινλανδία. Επιπρόσθετα, σε πολλές περιπτώσεις, τοπικά Γερµανικά κρατίδια έχουν προσφέρει πιστώσεις πολλών δεκάδων εκατοµµυρίων ευρώ σε τοπικά ναυπηγεία προκειµένου να µη χρεοκοπήσουν ή/και να µπορέσουν να χρηµατοδοτήσουν την κατασκευή πλοίων.
Η γειτονική Τουρκία επίσης κάνει µία διαρκή αναπτυξιακή αντεπίθεση στη ναυπηγική της βιοµηχανία, προσπαθώντας να εκµεταλλευτεί την δυναµική του ελληνικού στόλου που είναι η πρώτη παγκοσµίως δύναµη στη ναυτιλία. Ενδεικτικό της ναυπηγικής ανάπτυξης της γειτονικής χώρας είναι το γεγονός ότι µόλις τρία ναυπηγεία της ελέγχουν το 20% της ευρωπαϊκής αγοράς.
Από τα παραπάνω είναι σαφές ότι στη ναυπήγηση πλοίων ο ανταγωνισµός είναι σε παγκόσµιο επίπεδο και τα κράτη που έχουν σηµαντική ναυπηγική παρουσία έχουν θεσπίσει πολιτικές υποστήριξης και κρυφών επιδοτήσεων των ναυπηγείων τους.
Αντιθέτως στην Ελλάδα, µε τα 4.000 πλοία και επενδύσεις ύψους 55 δισεκατοµµυρίων δολαρίων σε ναυπηγεία κυρίως της Άπω Ανατολής, παρά την παγκόσµια οικονοµική κρίση, η ναυπηγοεπισκευή είναι εγκλωβισµένη και φυτοζωεί.
Βασική αιτία ότι η Ελληνική πολιτεία δεν έχει καταφέρει ακόµα να οργανώσει ένα πλαίσιο που θα επιτρέπει τηνασφάλιση του κινδύνου χρηµατοδότησης ναυπήγησης σε ελληνικά ναυπηγεία, παρόλο που ο νόµος που θεωρητικά το επιτρέπει έχει ψηφιστεί από το 2007. Σηµειώνεται ότι η παραπάνω ασφάλιση κινδύνου, σε αντίθεση µε τα προγράµµατα που αναφέρθηκαν στις ανταγωνίστριες χώρες, δεν απαιτεί την απευθείας χρηµατοδότηση των επιχειρήσεων, αλλά µόνο την ανάληψη του κινδύνου µη εκτέλεσης του έργου από τα ναυπηγεία, έναντι καταβολής ασφάλιστρου από αυτά. Πρόκειται ουσιαστικά για µια εγγύηση εκτέλεσης έργου, που δεν απαιτεί εκταµίευση ποσών και επιτρέπει την φθηνότερη χρηµατοδότηση στους τελικούς πελάτες, τους πλοιοκτήτες.
Ίσως το πιο εύλογο ερώτηµα που ακούγεται σχετικά µε τα ναυπηγεία στην Ελλάδα είναι το «Πώς γίνεται µια χώρα µε τόσο σηµαντική ναυτιλία να µην έχει αντίστοιχα ναυπηγεία;». Αυτό οφείλεται κυρίως στους παρακάτω λόγους:
1. Στο εξωτερικό οι εφοπλιστές βρίσκουν ευνοϊκή χρηµατοδότηση. Όπως αναφέρθηκε, στην Κίνα, την Κορέα, την Ιαπωνία, τη Γερµανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Φινλανδία, αλλά και αλλού, το κράτος δίνει ή εγγυάται δάνεια (από τοπικές ή και ξένες-και Ελληνικές-τράπεζες) σε εφοπλιστές για να φτιαχτούν πλοία στα ναυπηγεία της χώρας. Στην Ελλάδα όχι.
2. Σε πολλούς τύπους πλοίων υπάρχει σηµαντική διαφορά κόστους. Τα χαµηλά µεροκάµατα στην Κίνα δεν επιτρέπουν τον ανταγωνισµό στην κατασκευή σχετικά απλών πλοίων όπως τα bulk carriers, ενώ η υψηλή εξειδίκευση και το µέγεθος των ναυπηγείων στην Ιαπωνία και την Κορέα δηµιουργούν οικονοµίες κλίµακος για την κατασκευή container ships και tankers που δεν µπορούν να επιτευχθούν στα ναυπηγεία στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα, όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη άλλωστε, τα πλοία που είναι οικονοµικά συµφέρον να κατασκευαστούν είναι τα πλοία που από τον τρόπο και την ποιότητα κατασκευής τους έχουν υψηλή προστιθέµενη αξία όπως πχ τα Ro-Ro, τα LNG, τα Mega-Yacht και άλλα.
3. Εκτός από σταθερό φορολογικό σύστηµα µε µειωµένους φορολογικούς συντελεστές, οι γειτονικές χώρες διαθέτουν σύστηµα ενισχύσεων και επιχορηγήσεων για τις ντόπιες επιχειρήσεις. Αυτά, σε συνδυασµό µε το χαµηλό κόστος εργασίας και τις ασφαλιστικές εισφορές, δηµιουργούν ένα επιχειρηµατικό περιβάλλον έντονα ανταγωνιστικό. Όσο δεν µεταβάλλονται οι παραπάνω λόγοι και κυρίως, κατά την άποψη µας, η έλλειψη χρηµατοδότησης, οι ναυπηγήσεις εµπορικών πλοίων στην Ελλάδα θα παραµείνουν στην καλύτερη περίπτωση αναιµικές».
ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ 
ΤΑ ΛΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΑΣΠΡΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΥΠΑΘΗ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ, ΑΡΚΕΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ  ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ,  ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΤΡΩΝΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΦΕΡΝΗ ΝΥΦΗ?
ΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΜΠΑΙΝΟΒΓΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΔΙΕΘΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ  ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ  ΠΡΟ ΤΟΥ ΑΠΟΠΛΟΥ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ  ΝΑ ΕΞΟΦΛΟΥΝΤΑΙ Η ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΟΥ 15-20% ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ). ΣΤΗΝ ΣΥΡΟ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.? ΝΕΑ ΦΑΜΠΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ?   
ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΥΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΒΑΔΙΖΕΙ  ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΝΑΛΕ ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ. 
ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΕΙΠΩΘΟΥΝ  ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ............ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΣΩΘΕΙ ΚΑΤΙ. !!!!!!!
ALIOSPLEFSIS-H2O




Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

Νέος σκανδιναβικός κολοσσός θαλάσσιας μεταφοράς αυτοκινήτων


Wallenius Wilhelmsen Logistics: Συγχώνευση θυγατρικών της Νορβηγικής Wilhelmsen και της Σουηδικής Wallenius

Wikimedia Commons/Danic

Σε νέο επίπεδο περνούν οι στενές ήδη σχέσεις δύο κορυφαίων παγκοσμίως ναυτιλιακών εταιρειών, της νορβηγικής Wilhelmsen και της σουηδικής Wallenius.
Οι δύο όμιλοι ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να συγχωνεύσουν σε μία τρεις άλλες κοινές θυγατρικές ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη μεταφορά αυτοκινήτων. Οι δύο εταιρείες, όπως έγινε γνωστό χθες, υπέγραψαν επιστολή προθέσεων για τη συγχώνευση των από κοινού ελεγχόμενων Wallenius Wilhelmsen Logistics, της EUKOR Carriers και της με έδρα τις ΗΠΑ, Roll-on Roll-off Carrier.
Από τη συναλλαγή αυτή θα προκύψει μία νέα επιχειρηματική οντότητα, η Wallenius Wilhelmsen Logistics, στην οποία η Wilh Wilhelmsen και η Wallenius θα έχουν ένα ποσοστό 40% η κάθε μία.
Ο Jan Eyvin Wang, πρόεδρος της Wilh Wilhelmsen, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι οι αγορές που από κοινού οι δύο εταιρείες δραστηριοποιούνται υπόκεινται σε δραματικές ταχύτατες αλλαγές και απαιτούν ένα πιο ευέλικτο και αποτελεσματικό επιχειρηματικό μοντέλο. Εκτός από τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας και μιας κοινής δομής επιχειρηματικής διακυβέρνησης, η προτεινόμενη συγχώνευση εκτιμάται ότι θα διευκολύνει τις συνέργειες και θα επιτύχει οικονομίες κλίμακος μεταξύ 50 εκατ. δολ. και 100 εκατ. δολ.
Στελέχη από Wilh Wilhelmsen και Wallenius Lines εξηγούν στο TradeWinds ότι και οι τρεις εταιρείες που θα συγχωνευθούν θα διαχειρίζονται έναν στόλο από 134 πλοία. Επίσης ο συνολικός κύκλος εργασιών και των τριών υπό συγχώνευση εταιρειών ανέρχεται στα 4 δισ. δολ., ενώ απασχολούν 6.000 εργαζόμενους σε 50 διαφορετικές χώρες.Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Eukor, μία από τις υπό συγχώνευση εταιρείες, έχουν μετοχική συμμετοχή (από 10% η κάθε μία) και οι Hyundai Motor Company και KIA, όμως δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη επίπτωση στη διαδικασία της συγχώνευσης.Ο Craig Jasienski, νυν διευθύνων σύμβουλος της Eukor, θα είναι ο διευθύνων σύμβουλος της νέας εταιρείας Wallenius Wilhelmsen Logistics. Όπως δήλωσε ο ίδιος, οι ναυτιλιακές αγορές αυτοκινήτων και ro-ro έχουν αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια.Σήμερα, πρόσθεσε, αντιμετωπίζουμε μια κατακερματισμένη και ασταθή αγορά, που απαιτεί πιο πολύπλοκες και δαπανηρές εργασίες, σε συνδυασμό και με την πτωτική πίεση στις τιμές. Με αυτή τη νέα προτεινόμενη δομή μπορούμε να εξασφαλίσουμε σημαντικές επιχειρησιακές και εμπορικές συνέργειες, δημιουργώντας μια αποτελεσματική και ευέλικτη πλατφόρμα για μελλοντική ανάπτυξη.Σε μία κοινή τους δήλωση οι Thomas Wilhelmsen, πρόεδρος της Wilh Wilhelmsen, και Diderik Schnitler, πρόεδρος της Wilh Wilhelmsen Holding, ανέφεραν μεταξύ άλλων ότι η αλλαγή της δυναμικής της αγοράς και η πίεση στα περιθώρια κέρδους επιβάλλουν μια ριζική αλλαγή στον τρόπο που διαχειριζόμαστε τις κοινές μας επιχειρήσεις, ιδίως στο ναυτιλιακό τμήμα.Μαζί με τον Σουηδό εταίρο μας θέλουμε να συνεχίσουμε να διατηρούμε μια παγκόσμια ηγετική θέση στα τμήματα αυτοκινήτων και ro-ro και να αυξάνουμε το πελατολόγιό μας. Η συγχώνευση αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2016.
Οι αναλυτές υποδέχθηκαν με θετική διάθεση την εξέλιξη. Η Pareto Securities σημείωσε ότι ήταν μία θετική έκπληξη και αναμένεται να αναβαθμίσει τη μετοχή τόσο σε ό,τι αφορά την τιμή-στόχο όσο και τη σύσταση.
«Άλμα» 15% της μετοχής
Οι μετοχές της Wilh Wilhelmsen κατέγραψαν άνοδο κατά 15% στο Χρηματιστήριο του Όσλο μόλις έγινε γνωστή η συμφωνία. Η Wallenius Wilhelmsen Logistic (WWL), μία από τις τρεις υπό συγχώνευση εταιρείες, είχε ιδιαίτερα ενισχυμένη παρουσία στην Ανατολική Μεσόγειο χρησιμοποιώντας ως κέντρο το Car Terminal του λιμανιού του Πειραιά. Μάλιστα, τον προηγούμενο Μάιο έπιασε στο λιμάνι το νεότευκτο car carrier «Theben» της WWL, σηματοδοτώντας αυτόν τον ιδιαίτερο ρόλο του ΟΛΠ.
πηγη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Τέσσερις βίλες σε ελληνικά νησιά στις 10 καλύτερες της Ευρώπης ΕΙΚΟΝΕΣ


Η επιλογή έγινε με βάση τις καλύτερες κριτικές για βίλες από τους χρήστες της TripAdvisor
Τέσσερις βίλες σε ελληνικά 

νησιά περιλαμβάνονται στα 10 καλύτερα παραλιακά σπίτια της Ευρώπης για τους Αμερικανούς τουρίστες, που προτείνει η ιστοσελίδα travelpulse.com.

Η επιλογή έγινε με βάση τις καλύτερες κριτικές για βίλες από τους χρήστες της TripAdvisor.


Αυτό είναι το topten...

Villa Hermuses, Μύκονος


Τιμή διανυκτέρευσης 1.230 δολάριαΔιαθέτει 5 υπνοδωμάτια και, επομένως, μπορεί να φιλοξενήσει 10 άτομα. Επιμεριζόμενο το ποσό διανυκτέρευσης, αντιστοιχεί σε 123 δολάρια το άτομο ανά διανυκτέρευση. Στην τιμή περιλαμβάνεται δωρεάν μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο, κρύες πετσέτες και ποτά κατά την άφιξη, καθώς και ενα πλήρες δείπνο καλωσορίσματος με κρασί.Η βίλα διαθέτει ιδιωτική πισίνα, βεράντα, μασάζ και χειροποίητα έπιπλα.


Casa Zina, Πορτοφίνο, Ιταλία



Τιμή διανυκτέρευσης: 333 δολάριαΗ βίλα Casa Zina διαθέτει βεράντα 300 τ.μ. με καταπληκτική θέα στο γραφικό λιμάνι του Πορτοφίνο.


Castle View House, Ιρλανδία



Τιμή διανυκτέρευσης: 360 δολάριαΒρίσκεται στο Kerry της Ιρλανδίας, με θέα στο κάστρο. Δαιθέτει 5 δωμάτια και είναι ιδανικό για τους ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για θαλάσσιες δραστηριότητες όπως κολύμπι, ψάρεμα και ιστιοπλοΐα.

Swinging Sunset Villa, Οία Σαντορίνης



Τιμή διανυκτέρευσης: 423 δολάριαΜε θέα στο Αιγαίο Πέλαγος, η βίλα των τριών υπνοδωματίων, διαθέτει ιδιωτική πισίνα με ασυναγώνιστη θέα και συμπληρώνεται από μια ιδιωτική αυλή, μπαλκόνι, μεγάλους κήπους και μια τραπεζαρία που μπορούν να φιλοξενήσει έως και οκτώ άτομα.


Villa Del Duque, Τενερίφη (Κανάρια Νησιά)



Eβδομαδιαία τιμή ενοικίασης 2.772 δολάριαΜια σύγχρονη βίλα με χώρο για 12 άτομα, το Villa Del Duque διαθέτει μια ευρύχωρη βεράντα με θέα σε μια θερμαινόμενη πισίνα και τραπεζαρία. Διαθέτει έξι υπνοδωμάτια και τέσσερα μπάνια.

Villa Ibiza, στην Ίμπιζα της Ισπανίας


Τιμή διανυκτέρευσης: 285 δολάριαΈνας επιπλέον λόγος για να επισκεφθεί κανείς την Ίμπιζα είναι αυτή η βίλα, που χαρακτηρίζεται ως ιδιωτικός παράδεισος. Πάρτε μαζί σας 7 από τους στενότερους φίλους σας και απολαύστε τις διακοπές σας στην ιδιωτική πισίνα έως ότου δύσει ο ήλιος, τονίζεται στην παρουσίαση της

Villa Ibiza.Villa Octavius, Νυδρί Λευκάδας



Εβδομαδιαία τιμή ενοικίασης: 1.996 δολάριαΗ Villa Octavius χαρακτηρίζεται ως η επιτομή της χαλάρωσης στην Ελλάδα. Η θέση της προσφέρει καταπληκτική πανοραμική θέα στα νησιά Σκορπιό και το Μεγανήσι. Κάθε πτυχή της βίλας είναι επιδέξια σχεδιασμένη για να προσφέρει στους επισκέπτες την απόλυτη πολυτέλεια και άνεση κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.Ο Steve, ο σχεδιαστής και ιδιοκτήτης του Villa Octavius γεννήθηκε στο Όκλαντ της Νέας Ζηλανδίας και ζει στην Ελλάδα από το 1979.Διαθέτει 4 υπνοδωμάτια, ιδιωτική πισίνα, τραπεζαρία, κήπους, ενώ στον πρώτο όροφο, που έχει διαμορφωθεί σε μαροκινό στυλ, βρίσκεται το αναγνωστήριο, με αιώρα και απαλή μουσική, που έχει θέα στη θάλασσα και το βουνό.

Dingle Bay, Ιρλανδία


Τιμή διανυκτέρευσης: 229 δολάριαΒρίσκεται κοντά στο Dingle Bay της Ιρλανδίας, σε μια απομονωμένη παραλία και μπορεί να φιλοξενήσει 14 άτομα.

Villa Limon, στο Καλκάν της Τουρκίας



Τιμή διανυκτέρευσης: 131 δολάριαΒρίσκεται στην κορυφή του Kalkan Bay και διαθέτει 6 υπνοδωμάτια, βεράντα με πισίνα, μπαρ, τζακούζι και τηλεσκόπιο.


Villa Alto Mare, Φισκάρδο Κεφαλονιάς



Εβδομαδιαία τιμή ενοικίασης: 1.768 δολάρια. Διαθέτει 4 υπνδωμάτια και 2 ιδιωτικές πισίνες. Χτισμένη το 2001, η Villa Alto Mare είναι κτισμένη στην πλαγιά ενός λόφου και περιβάλλεται από πλούσια φυσική Κεφαλονίτικη βλάστηση. Απέχει 5 λεπτά με τα πόδια από τη μικρή παραλία Αλατιές, προσφέροντας ένα εκπληκτικό ηλιοβασίλεμα.