Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

Μια ελληνική παραλία στις πιο ασυνήθιστες του κόσμου!


Στη λίστα με τις πιο ασυνήθιστες παραλίες στον κόσμο βρίσκεται και μία ελληνική.

Τη λίστα δημοσιεύει ένα από τα κορυφαία ταξιδιωτικά site της Ινδίας το Ixigo.com και αναδημοσιεύει το ellines.com.

Αυτές οι παραλίες δεν μοιάζουν με αυτές που έχετε συνηθίσει, αλλά ίσως είναι ακόμη πιο εντυπωσιακές. Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η Μαύρη Παραλία της Ισλανδίας. Μάλιστα στην 4η θέση βρίσκουμε μια ελληνική παραλία που βρίσκεται σε νησί του Αιγαίου.

Δεν είναι άλλη από την Κόκκινη Παραλία της Σαντορίνης.

Δείτε την λίστα αναλυτικά:

1. Μαύρη Παραλία- Ισλανδία

2. Γυάλινη Παραλία – Καλιφόρνια

3. Παραλία Bioluminescent Phytoplankton – Μαλδίβες

4. Κόκκινη Παραλία – Σαντορίνη

5. Papakolea – Χαβάη

6. Ροζ Παραλία – Ινδονησία

7. Karaikal – Ινδία

8. Maho – Saint Martin

9. Jokulsarlon – Ισλανδία

10. Παραλία Moeraki Boulders – Nέα Ζηλανδία

11. Παραλία των κοχυλιών – Αυστραλία

Κυκλάδες: Ξεκινά αύριο πιλοτικό πρόγραμμα σε καρκινοπαθείς από την ΜΚΟ «Άγγιγμα Ζωής»




Στο πλευρό των ασθενών που έχουν διαγνωστεί με καρκίνο και ζουν σε απομακρυσμένα νησιά των Κυκλάδων βρίσκεται ο μη κυβερνητικός οργανισμός «Άγγιγμα Ζωής» με το πιλοτικό πρόγραμμα «Καρκίνος & Τώρα Τι;», που ξεκινάει το ταξίδι του αύριο από την Αμοργό.
Όπως τόνισε η υπεύθυνη του προγράμματος, Χριστίνα Νομικού, «το 82% των ογκολογικών ασθενών έρχονται στην Αθήνα για τη θεραπεία τους, καθώς στον τόπο διαμονής τους δεν υπάρχει κατάλληλη ιατρική υποδομή, ούτε το κατάλληλο ιατρικό προσωπικό. Έτσι, δυστυχώς, οι ογκολογικοί ασθενείς επιβαρύνονται με επιπλέον κόστη, αλλά και ταλαιπωρία, καθώς ανάλογα με τον κύκλο θεραπειών τους θα πρέπει να συναντηθούν με τον γιατρό τους. Εμείς, αναλαμβάνουμε να μεταφέρουμε τις εξετάσεις τους, τούς στέλνουμε τα αποτελέσματα των βιοψιών, ενώ βοηθάμε και στην περίπτωση που θελήσουν να λάβουν και μια δεύτερη γνώμη γιατρού».
Όπως διευκρινίζει η κ. Νομικού, το συγκεκριμένο πρόγραμμα σχεδιάστηκε για να μειώσει τα έξοδα, τις άσκοπες μετακινήσεις, να ελαφρύνει το ψυχολογικό βάρος του ασθενούς, αλλά και να δώσει αξιόπιστα στατιστικά για κάθε νησί σχετικά με τον καρκίνο. Ειδικότερα, περιλαμβάνει καταγραφή των ασθενών και των θεραπειών τους, ενημέρωση - εκπαίδευση των τοπικών ιατρών για τις ανάγκες του εκάστοτε ασθενή (ανάλογα με την μορφή της νόσου), αξιοποίηση του ιατρικού εξοπλισμού του κάθε νησιού, ψυχολογική στήριξη του ασθενή αλλά και του οικείου περιβάλλοντος είτε κατά την διάρκεια των επισκέψεων των υπευθύνων του προγράμματος, είτε μέσω skype, καθώς και έγκαιρη εξασφάλιση των φαρμάκων για τη χημειοθεραπεία τους. Ειδικά για το τελευταίο η κ. Νομικού θα αναφέρει:
«Όταν επικοινωνήσουν μαζί μας, εμείς θα βρούμε τα φάρμακα και θα τους τα στείλουμε στο σπίτι τους χωρίς καμία επιβάρυνση, εντελώς δωρεάν».
«Έχουμε προγραμματίσει να γίνει ενημέρωση για την έγκαιρη πρόληψη κι αντιμετώπιση της ασθένειας, αλλά και να υπάρξει εκπαίδευση των γιατρών που εργάζονται στα νησιά από εξειδικευμένους ογκολόγους. Στους στόχους μας είναι να συναντηθούμε με κρατικούς και θεσμικούς φορείς. Η ομάδα μας θα πλαισιώνεται κι από 2 γιατρούς με την υποστήριξη της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας»πρόσθεσε η κ. Νομικού.
Τα νησιά που περιλαμβάνονται στο πιλοτικό πρόγραμμα, το οποίο υλοποιείται από το Κοινωφελές Ίδρυμα Λάτση, είναι η Αμοργός, η Σύρος, η Τήνος, η Σχοινούσα, η Δονούσα, η Ηρακλειά. «Αυτό το πρόγραμμα θα διαρκέσει μέχρι τον Δεκέμβριο του 2016, αλλά σκοπεύουμε να το συνεχίσουμε. Εξάλλου, εμείς στο «Άγγιγμα ζωής» πιστεύουμε ότι δεν μπορούμε, να μην μπορούμε. Κι οφείλουμε να προσπαθήσουμε», καταλήγει η κ. Νομικού.

Βρέθηκε το υποβρύχιο ΚΑΤΣΩΝΗΣ



katsonis

Βρέθηκε το υποβρύχιο ΚΑΤΣΩΝΗΣ που είχε βυθιστεί σε μάχη του Β’ Παγκοσμίου! Που εντοπίστηκε

Βρέθηκε το Υποβρύχιο Κατσώνης Υ1 του Β΄ΠΠ βόρεια της Σκιάθου από το Υ/Γ-Ω/Κ Ναυτίλος που εκτελούσε σχετική επιχείρηση από τις 4 Ιουλίου!
To   Υ/Β Κατσώνης είχε βυθιστεί από το γερμανικό ανθυποβρυχιακό πλοίο UJ-2101  βόρεια της Σκιάθου.
Η ιστορία του
Στη δεύτερη φάση του πολέμου (ΜΑΙ 1941 – ΟΚΤ 1944) εξορμώντας στο Αιγαίο από βάσεις της Μ.Ανατολής εξετέλεσε συνολικά τρεις (3) πολεμικές περιπολίες, παράλληλα με ειδικές αποστολές (αποβιβάσεις / επιβιβάσεις πρακτόρων / καταδρομέων) .
Την 14/9/1943 με Κυβερνήτη τον Αντιπλοίαρχο Β.ΛΑΣΚΟ, κατά τη διάρκεια αναζητήσεως εχθρικής νηοπομπής ενεπλάκη με γερμανικό καταδιωκτικό υποβρυχίων ( UJ -2101) και μετά δίωρο καταδίωξη εξαναγκάσ θηκε σε ανάδυση και εξόρμηση δια πυροβόλου. Μετά σφοδρή ανταλλαγή πυρών εμβολίσθηκε από το διώκτη του, με αποτέλεσμα να βυθιστεί σε στίγμα Φ 39 0 20,5Β και Λ 023 0 23Α βόρεια νήσου Σκιάθου.
naytilos
Ποιο είναι το πλοίο που βρήκε τον Κατσώνη.
Τα χαρακτηριστικά του Υ/Γ-Ω/Κ Ναυτίλος:
Ναυπήγηση: 1976
Εκτόμισμα: 1400 t
Μήκος: 63 m
Πλάτος: 11.6 m
Ταχύτητα: 11/13 kts
Μηχανές: 2 diesel ( 2 x 1200 HP)
Πλήρωμα: 6 Αξιωματικοί και 36 Υπαξιωματικοί κοι & Ναύτες
Υ/Γ Συστήματα: Ηχοβολιστικό πολλαπλής δέσμης (Multibeam) Simrad EM 1002, ATLAS DESO 20-25, MICROFIX, DGPS Seatex Sea Path 200, NEPTUNE, HYPACK 8.9 MAX Hydrographic Software, Πλευρικό Ηχοβολιστικό (SSS) Geoacoustics, SVP.
Ω/Κ Συστήματα: ΩΚ βαρούλκο, βαρούλκο CSTD, Φιάλες NANSEN, CSTD SBE 911 και SBE 19, Sub Bottom Profiler Geoacoustics, Δειγματολήπτες, Πυρηνολήπτες, Ρευματογράφοι AANDERA, Κυματογράφοι, Απελευθερωτές BENTHOS, Σταθμός λήψεως δορυφορικών εικόνων.
Άκατοι: 2, εξοπλισμένες με ηχοβολιστικά μονής δέσμης DESO 25, σύστημα προσδιορισμού θέσης DGPS/LRK/ EGNOS (AQUARIUS 5002) και αυτόματα συστήματα συλλογής Υ/Γ στοιχείων. 

militaire.gr

Σε κίνδυνο τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, μπλοκάρισμα λογαριασμών από ΓΓΔΕ- Κίνδυνος και για το ΝΕΩΡΙΟΝ ΣΥΡΟΥ.


Σοβαρά προβλήματα που φτάνουν έως και την απρόσκοπτη λειτουργία του ναυπηγείου της Ελευσίνας, με πηγές της αγοράς να κάνουν λόγο για την αρχή του τέλους, προκαλεί η απόφαση της ΓΓΔΕ να προχωρήσει σε μπλοκάρισμα των εταιρικών λογαριασμών της επιχείρησης.
Όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι με ανακοίνωσή τους  η απόφαση είναι αυθαίρετη καθώς με τον πρόσφατο νόμο 4361/16 προστατεύεται η περιουσία του ναυπηγείου από κατασχέσεις με σκοπό την απρόσκοπτη πληρωμή της μισθοδοσίας των εργαζομένων και της ολοκλήρωσης της ναυπήγησης 2 πυραυλάκατων του Π.Ν.
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, από την περασμένη Τετάρτη η ΓΓΔΕ έχει προχωρήσει σε μπλοκάρισμα των λογαριασμών μέσω των οποίων πραγματοποιείται τόσο η μισθοδοσία των εργαζομένων όσο και οι υπόλοιπες κινήσεις για πληρωμές προμηθευτών αλλά και για εισπράξεις από πελάτες.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι μετά τη συμφωνία με το υπουργείο Άμυνας για τις πυραυλάκατους ΤΠΚ 6 και ΤΠΚ 7, αλλά και το ενδιαφέρον που έχει αρχίσει να εκδηλώνεται από Έλληνες εφοπλιστές για να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες του ναυπηγείου, είχαν δημιουργηθεί συνθήκες για να εξέλθουν τα ναυπηγεία από το αδιέξοδο στο οποίο είχαν περιέλθει. Σημειώνεται ότι το ναυπηγείο είχε κάνει διακανονισμό με τη ΔΕΗ και είχε συμφωνηθεί μέρος των οφειλομένων να αποπληρωθεί από τις πληρωμές του ναυτικού και άλλο ένα μέρος από την εταιρεία.
Για το θέμα μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες ενημερώθηκε και το ΥΕΘΑ ενώ πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με στελέχη της ΓΓΔΕ τα οποία ωστόσο παρέμειναν αμετακίνητα στη θέση ότι δεν μπορεί να δοθεί εντολή να ανοίξει ο λογαριασμός κίνησης για τις πληρωμές προμηθευτών και προσωπικού.
Οφειλές εξάλλου, υπάρχουν και στο προσωπικό, το οποίο όμως έχει αποδεχθεί να συμμετάσχει στην προσπάθεια να συνεχιστεί η δραστηριότητα της εταιρείας. Αντίστοιχες κινήσεις για διακανονισμό οφειλών έχουν γίνει και για τα χρέη προς προς προμηθευτές.
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ως παράλογη και παράνομη την ενέργεια του υπουργείου Οικονομικών και αναρωτιούνται ποιους εξυπηρετεί το λουκέτο στα ναυπηγεία, κάνοντας λόγο για παραλογισμό ή δόλια ενέργεια.
Σημειώνεται ότι μέτοχος σε ποσοστό 70%, της ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Α.Ε. είναι  η ΝΕΩΡΙΟΝ ΑΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ. Η τελευταία με το διακριτικό τίτλο Ναυπηγεία Ελευσίνας συστάθηκε τον Απρίλιο του 1997. Το συγκεκριμένο ναυπηγείο ιδρύθηκε το 1968 από τον Ανδρέα Ανδρεάδη, πρόεδρο της Εμπορικής Τράπεζας της οποίας ήταν θυγατρική εταιρεία. Τα Ναυπηγεία Ελευσίνας δραστηριοποιούνται στις παρακάτω εργασίες:
-Κατασκευές νέων πλοίων
-Μετασκευές / πλωτών μέσων εξόρυξης πετρελαίου, mega yachts, κρουαζιερόπλοιων κλπ.
-Επισκευές πλοίων
-Βιομηχανικές κατασκευές

ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ 500.000.000 € ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ Η COSCO ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ.



H China COSCO Shipping θα επενδύσει πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ, πέραν των προβλεπόμενων ως τώρα στην συμφωνία εξαγοράς του ΟΛΠ, σε έργα επικεντρωμένα στην αγορά κρουαζιέρας και των κοντέινερ, σύμφωνα με δηλώσεις του πρόεδρου της Cosco, Χου Λιρόνγκ, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Α. Τσίπρα στην Σαγκάη.
Πιο συγκεκριμένα, η COSCO σκοπεύει να επενδύσει περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ για την αναβάθμιση και την επέκταση του Πειραιά, έτσι ώστε να μπορεί να δεχθεί μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια. Στις προτεραιότητες της κινέζικης εταιρείας είναι και η αναβάθμιση των υποδομών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, ώστε να μπορούν στην πρώτη προβλήτα διακίνησης να αποθηκευτούν 7 εκατ. κοντέινερ και στο μέλλον 10 εκατ.
Επίσης η Cosco στοχεύει σε επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη και πάρκινγκ, όπου θα μπορούν να σταθμεύουν 20.000 οχήματα.
Οι επενδύσεις αυτές θα είναι πέραν των ήδη προβλεπόμενων επενδύσεων ύψους 350 εκατομμυρίων ευρώ που προβλέπονται στη σύμβαση παραχώσρησης που υπέγραψε τον Απρίλιο με το ελληνικό δημόσιο, για να πραγματοποιηθούν κατά την επόμενη δεκαετία.
Την περασμένη εβδομάδα το ελληνικό κοινοβούλιο επικύρωσε με συντριπτική πλειοψηφία την πώληση, ξεπερνώντας τις τελευταίες εμπλοκές που είχαν δημιουργηθεί μετά τις καταγγελίες από τον τοπικό αντιπρόσωπο της COSCO πως υπήρχαν νομοθετικές τροποποιήσεις σε σχέση με την αρχική συμφωνία.
O Έλληνας Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, που ολοκληρώνει την πενθήμερη επίσκεψη του στην Κίνα, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το επενδυτικό πρόγραμμα της Cosco τονίζοντας πως πρόκειται για σταθμό στις σχέσεις των δύο χωρών.
“Η Ελλάδα, ως πρώτος σταθμός στην Ε.Ε. του κινεζικού δρόμου, μπορεί να μετατραπεί σε μια γέφυρα ανάμεσα στην Κίνα και τον δυτικό κόσμο, ανάμεσα στην Ασία και την Ευρώπη”, ανέφερε, ενώ δεν έκυψε ότι στόχος της Ελλάδας είναι με μια σειρά από επενδύσεις να προσελκυθούν και άλλες κινεζικές εταιρείες στην Ελλάδα.
Είπε επίσης πως τα Θριάσιο μπορεί να γίνει logistic center, μαζί με μια γραμμή συναρμολόγησης προϊόντων και χαρακτήρισε ως ιδιαίτερης σημασίας τον ναυπηγοεπισκευαστικό κλάδο, θεωρώντας εφικτό τα κινεζικά πλοία να προτιμήσουν τα ελληνικά ναυπηγεία για ναυπηγοεπισκευές. “Θα ήταν σημαντικό, επίσης, τα κινεζικά ναυπηγεία να περιλάβουν και τα ελληνικά προϊόντα στις λίστες εξοπλισμού”, πρόσθεσε.
Τέλος, ο Έλληνας πρωθυπουργός δεν παρέλειψε να αναφερθει στην αναβάθμιση των σιδηροδρομικών γραμμών για την καλύτερη μεταφορά των προϊόντων, από το λιμάνι, στην Ευρώπη, ενώ για το “αγκάθι” των εργασιακών σχέσεων στον ΟΛΠ, http://www.e-nautilia.gr/oligoori-katalipsi-tou-olp-apo-limenergates-apeiloun-me-klimakosi/ εξέφρασε την πεποίθησή του πως η Cosco θα συμμορφωθεί με την ελληνική νομοθεσία
“Ευελπιστούμε και από την ελληνική πλευρά να μας δημιουργεί ένα ευνοϊκό περιβάλλον και το καλύτερο είναι να μην έχουμε τόσες πολλές απεργίες”, δήλωσε, με νόημα ο πρόεδρος της COSCO.