Παρόλο την ανησυχία για το μέλλον της ναυλαγοράς οι Έλληνες εφοπλιστές συνεχίζουν τις επενδύσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny από τις αρχές του 2015 προχώρησαν οι Έλληνες εφοπλιστές σε επενδύσεις άνω του ενός δις δολαρίων για την αγορά μεταχειρισμένων πλοίων αλλα και την παραγγελία νεότευκτων.
Τον Ιανουάριο τοποθετήθηκαν οχτώ νέες παραγγελίες από τρεις Ελληνικές εταιρείες αν και ο συγκεκριμένος αριθμός είναι κατά πολύ μικρότερος από τις 27 παραγγελίες που είχαν γίνει τον αντίστοιχο μήνα του 2014.
Αναλυτικά:
-Η εταιρεία Costamare του Ομίλου Κωνσταντακόπουλου παρήγγειλε σε ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας τέσσερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 20.500 TEU. Η παράδοσή τους θα γίνει το 2017 και ήδη έχουν κλείσει χρονοναύλωση από την Ιαπωνική εταιρεία μεταφορών Mitsui OSK. Το κόστος κατασκευής για το κάθε πλοίο υπολογίζεται από 151 εκατομμύρια δολάρια έως και 160 εκατομμύρια. Να σημειωθεί ότι η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα άσκησης option για άλλα δύο πλοία.
-Η εταιρεία Chandris παρήγγειλε σε ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας δυο πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου (LNG) τα οποία θα παραδοθούν τον Ιούνιο του 2018 για τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα άσκησης option για άλλο ένα πλοίο.
-Η εταιρεία Lomar Shipping της οικογένειας Λογοθέτη παρήγγειλε σε ναυπηγεία της Κίνας δυο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 2.500 TEU με παράδοση το 2016. Το κόστος κατασκευής για το καθένα ανέρχεται στα 34,5 εκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα άσκησης option για άλλα δύο πλοία.
efoplistesnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου