Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Διπλό "μέτωπο" σε Κούβα και Μαρόκο για την Attica Group





Με στόχο την ενίσχυση του κύκλου εργασιών με νέους συνδυασμούς δρομολογίων και την περαιτέρω ανάπτυξη του ομίλου σε νέες αγορές κινείται η διοίκηση της Attica Group, μέλους του ομίλου Marfin Investment Group (MIG). Στα άμεσα σχέδια της διοίκησης είναι η ενίσχυση της θυγατρικής της εταιρείας Africa Morocco Links (AML) με σκοπό την επέκταση της δραστηριότητας της σε νέες γραμμές μεταξύ Μαρόκου και Ηπειρωτικής Ευρώπης. Η AML από τον περασμένο Ιούνιο έχει δρομολογήσει δύο πλοία, το "Διαγόρας" και "Ελευθέριος Βενιζέλος" στη γραμμή TangerMED(Μαρόκο) - Algeciras (Ισπανία), η οποία εξυπηρετεί σχεδόν τα 2/3 της συνολικής επιβατηγού κίνησης μεταξύ Μαρόκου και Ηπειρωτικής Ευρώπης.
ΣτοΠΛΑΙΣΙΟ αυτό στο επόμενο διάστημα εξετάζεται η δρομολόγηση πλοίων και σε άλλες γραμμές, όπως η Nador (Μαρόκο) - Almeria (Ισπανία) αλλά και σε γραμμή που συνδέει το Μαρόκο με τη Γαλλία. Σημειώνεται πως το δια θαλάσσης μεταφορικό έργο ανάμεσα στο Μαρόκο και την Ευρώπη υπολογίζεται σε περίπου 4 εκατομμύρια επιβάτες, 1 εκατομμύριο Ι.Χ. αυτοκίνητα και 260.000 φορτηγά οχήματα, με σημαντικές προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη.
Η Attica Group ξεκίνησε το περασμένο καλοκαίρι τη δραστηριοποίηση στην νέα αυτή αγορά, έπειτα από την σύναψη συμφωνίας με την "BMCE Bank Of Africa Group" (BMCE), μια από τις μεγαλύτερες τράπεζες του Μαρόκου. Η συμφωνία προέβλεπε την είσοδο της ελληνικής εταιρείας ως στρατηγικού επενδυτή στην Africa Morocco Links (AML) με ποσοστό 49%. Το 51% ελέγχεται από Μαροκινούς μετόχους, με κύριο μέτοχο την τράπεζα BMCE, μέλος του Ομίλου Financecom, η οποία αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη τράπεζα του Μαρόκο, με παρουσία σε περισσότερες από 31 χώρες, εκ των οποίων 20 στην Αφρική.
Στην Κούβα μετά τον Φιντέλ
Παράλληλα, ο όμιλος συνεχίζει τις διαδικασίες για την επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Κούβα, μέσω της 100% αμερικανικής θυγατρικής της, SuperfastFERRIES (USA). Το περασμένο καλοκαίρι έλαβε ειδική άδειας από το αρμόδιο U.S Department of the Treasury’s Office of Foreign Assets Control (OFAC), για την παροχή υπηρεσιών μεταφορών με επιβατηγά πλοία ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κούβα. Ταυτόχρονα, υπέβαλε αίτηση προκειμένου να της χορηγηθούν οι απαραίτητες κανονιστικές και άλλες άδειες και από την κυβέρνηση της Κούβας.
Το business plan της Attica περιλαμβάνει καθημερινά απευθείας δρομολόγια ανάμεσα στο λιμάνι του Μαϊάμι και στο λιμάνι της Αβάνας, απόστασης 230 μιλίων, σε λιγότερο από 10 ώρες, με τα πλοία της. Σε παλαιότερη τοποθέτησή του, ο κ. κ. Σπύρος Πασχάλης, διευθύνων σύμβουλος της Attica Group είχε αναφέρει πως η σταδιακή απελευθέρωση της κρουαζιέρας και πρόσφατα των αεροπορικών συνδέσεων στην Κούβα, δημιουργεί αισιοδοξία ότι σύντομα θα προχωρήσει και η διαδικασία για τη δρομολόγηση επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων.
Πίεση στο 9μηνο
Στο εννεάμηνο του 2016, οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 216 εκατ. ευρώ (μείωση 3% έναντι του εννεαμήνου 2015) ενώ τα ενοποιημένα κέρδη EBITDA 62,3 εκατ. ευρώ (έναντι 72,9 εκατ. το εννεάμηνο 2015). Όπως αναφέρεται από την εισηγμένη, οι κύριοι παράγοντες της επίδοσης αυτής σχετίζονται με τον αντίκτυπο των προσφυγικών ροών στα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου και των Δωδεκανήσων, καθώς και με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.
O στόλος του Ομίλου Attica αριθμεί σήμερα 13 επιβατηγά- οχηματαγωγά πλοία που εξυπηρετούν περισσότερους από 40 προορισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό, μέσω των θυγατρικών εταιρειών SuperfastFERRIES, Blue Star Ferries και AML.

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Αυτές είναι οι μυστικές εταιρείες που κυβερνούν τον κόσμο.............

ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ

Το αόρατο χέρι της διαπλοκής που ενθρονίζει αυτόκλητα αφεντικά στην οικουμένη...Ποιος κυβερνά άραγε την υφήλιο; Ποιος κρύβεται πίσω από τα 
τεράστια οικονομικά τραστ που διαχειρίζονται δισεκατομμύρια αλλάζοντας άρδην τις τύχες των λαών;
Εκεί που άλλοτε η άνοδος των εθνών-κρατών παρήγαγε τοπικές ελίτ, θα ήταν μάλλον παράξενο αν το νέο μοντέλο της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας δεν έφτιαχνε καινούριες επιχειρηματικές κάστες με πρωτόγνωρη πια δύναμη.

Παγκόσμιου βεληνεκούς οργανώσεις και περισσότερο ή λιγότερο κρυφές εταιρίες δηλαδή που παίζοντας μπάλα στη διεθνή σκηνή έχουν σχηματίσει μια νέα υπερ-τάξη που κάποιοι ονομάζουν Νέα Τάξη Πραγμάτων και άλλοι μυστική παγκόσμια κυβέρνηση.

Κι ενώ στη φύση και τη δράση τους ομοιάζουν με τα παλιότερα εθνικά μορφώματα, το γεγονός ότι επιχειρούν στην παγκόσμια οικονομικο-πολιτική σκηνή τις κάνει εντελώς διαφορετικές σε όρους ισχύος και επιρροής.

Όσο για τους ανθρώπους που τις συναπαρτίζουν, φαίνονται να φοιτούν στα ίδια πανεπιστήμια, να κάνουν δουλειές με τους ίδιους χρηματοπιστωτικούς κολοσσούς και επενδυτικούς οίκους, να ανήκουν στους ίδιους ομίλους προβληματισμού και δεξαμενές σκέψεις και να υπηρετούν τέλος στα ίδια διοικητικά συμβούλια των μεγάλων παικτών του ιδιωτικού τομέα.

Συνήθως συναντιούνται σε γεγονότα διεθνούς ακτινοβολίας, όπως το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός, και εκτελούν τις παρασκηνιακές τους διαβουλεύσεις σε μυστικές λέσχες και ακόμα ερμητικότερες εταιρίες. Και πώς θα μπορούσε άλλωστε να ήταν διαφορετικά όταν αυτό το 1% του πλανήτη κατέχει περισσότερο από το 40% του παγκόσμιου πλούτου; Κάπου 32 τρισ. δολάρια δηλαδή, τα οποία κρύβουν σε υπεράκτιες εταιρίες και φορολογικούς παραδείσους…

Ποτέ τόσοι λίγοι δεν κατείχαν τόσα πολλά και κάπως θα πρέπει να έχει περιέλθει στα χέρια τους όλος αυτός ο ανείπωτος θησαυρός. Είτε μιλάμε για μυστικιστικές σέχτες, πριβέ κλαμπ και μη κυβερνητικούς οργανισμούς είτε για ομίλους προβληματισμού, φοιτητικές αδελφότητες και νομιμότατα επενδυτικά κεφάλαια, να πού παίζεται το χοντρό παιχνίδι των παρασκηνιακών αφεντικών της υφηλίου…

H Λέσχη Μπίλντερμπεργκ και τα παρακλάδια της






Η ετήσια συνάντηση των 130 περίπου εκπροσώπων των κλάδων ενέργειας, οικονομίας, πολιτικής, διπλωματίας, ακαδημαϊσμού και ενημέρωσης παραμένει ένα από τα πιο βαριά χαρτιά της διεθνούς συνωμοσίας. Με 65-70 μόνιμα μέλη, το Bilderberg Group είναι η πλέον κλειστή πολιτικο-οικονομική οντότητα του κόσμου από το 1954 όπου ιδρύθηκε στο Ξενοδοχείο Μπίλντερμπεργκ της Ολλανδίας.


Η σκιώδης λέσχη έφερε από την αρχή τη σφραγίδα του Ντέιβιντ Ροκφέλερ και ένα από τα πρώτα της έργα ήταν η στρατηγική για την απόσπαση της ευρωπαϊκής συναίνεσης αναφορικά με τη δημιουργία μιας ενοποιημένης ευρωπαϊκής αγοράς. Η Μπίλντερμπεργκ ήταν πίσω από τη Συνθήκη του Μάαστριχτ και την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση τελικά, καθώς -όπως διέρρευσε από τα πρακτικά της συνάντησής τους το 1955- συζητούσαν ήδη τη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού σχηματισμού με ενιαίο νόμισμα.

Η Μπίλντερμπεργκ ήταν επίσης πίσω από τον περιβόητο δανεισμό του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου στην Κίνα πριν από τη σημαδιακή επίσκεψη του Νίξον το 1972. Όσο για το meeting του 1991, ο Ροκφέλερ είχε διπλαρώσει τον τότε κυβερνήτη του Αρκάνσας, Μπιλ Κλίντον, προσπαθώντας να τον προσδέσει στο άρμα της λέσχης.
Η τεράστια οικονομική δύναμη του κλαμπ των ισχυρών αντλεί κεφάλαια από τα ιδρύματα Ροκφέλερ και Φορντ, την ίδια ώρα που οι σύνεδροι επιλέγονται κάθε χρόνο με βάση τον βαθμό επιρροής τους σε διοικητικά συμβούλια και κέντρα αποφάσεων. Πλέον η βάση ρίχνεται στον τραπεζικό τομέα και την ενέργεια ακολουθώντας την ίδια παγκοσμιοποιημένη στρατηγική από το 1954: μια παγκόσμια κυβέρνηση, ένα κοινό Σύνταγμα και ένας ενιαίος στρατός να προασπίζεται τα συμφέροντα της ανθρωπότητας.

Στο φόρουμ της Μπίλντερμπεργκ έχουν συναντηθεί από τον Κίσινγκερ, τον Κλίντον, τον Μπαράκ Ομπάμα, τον Γκόρντον Μπράουν και την Άνγκελα Μέρκελ μέχρι τον Τζορτζ Σόρος, τον Ντόναλντ Ράμσφελντ, την Κριστίν Λανγκάρντ, τον Ζαν-Κλοντ Τρισέ και τον Χένρι Φορντ Β’. Ούτε ο πατέρας της ατομικής βόμβας, Ρόμπερτ Οπενχάιμερ, δεν είπε όχι όταν προσκλήθηκε.

Πλέον όσοι ξέρουν μιλούν όχι για Λέσχη Μπίλντερμπεργκ αλλά για Δίκτυο Μπίλντερμπεργκ, καθώς τα πλοκάμια της οργάνωσης εκτείνονται σε σωρεία επιχειρηματικών κολοσσών και κέντρων αποφάσεων που φτάνουν μέχρι την Παγκόσμια Τράπεζα, το ΔΝΤ και άλλους διεθνείς θεσμούς. Στη σελίδα 405 της αυτοβιογραφίας του, ο Ντέιβιντ Ροκφέλερ ομολογεί εξάλλου: «Κάποιοι πιστεύουν ακόμα ότι είμαστε μέλη μιας μυστικής κλίκας που δουλεύει κόντρα στα συμφέροντα των ΗΠΑ και χαρακτηρίζουν την οικογένειά μου ως «διεθνιστές», συνωμοτώντας με άλλους στον κόσμο για να χτίσουμε μια

πιο ολοκληρωμένη παγκόσμια πολιτική και οικονομική δομή, έναν ενιαίο κόσμο, αν θέλετε. Αν αυτή είναι η κατηγορία, τότε δηλώνω ένοχος, και είμαι περήφανος γι’ αυτό»…

Το Συμβούλιο Διεθνών Σχέσεων





Το λένε Council on Foreign Relations (CFR) και αποτελείται από 3.000 πανεπιστημιακούς, κυβερνητικούς παράγοντες, στρατιωτικούς, δημοσιογράφους, αλλά και την ελίτ του χρηματοπιστωτικού τομέα και του κόσμου των επιχειρήσεων. Πάμπολλοι προεδρικοί υποψήφιοι και πρόεδροι των ΗΠΑ ήταν μέλη του Συμβουλίου, από τον Χούβερ, τον Αϊζενχάουερ και τον Κένεντι μέχρι τον Νίξον, τον Τζέραλντ Φορντ, τον Τζίμι Κάρτερ, τον Τζορτζ Μπους (Πρεσβύτερο), τον Μπιλ Κλίντον και τον Τζον Κέρι!

Το ίδιο Συμβούλιο έχει προμηθεύσει επίσης έναν ομολογουμένως μεγάλο αριθμό διευθυντών της CIA, αλλά και όλους σχεδόν τους υπουργούς Οικονομικών των ΗΠΑ τα τελευταία 60 χρόνια! Το CFR από όμιλος προβληματισμού γιγαντώθηκε σύντομα σε δεξαμενή ηγετών και από το 1921 που ιδρύθηκε έχει διεκδικήσει το δικό του μεγάλο μερίδιο στις παρασκηνιακές διαβουλεύσεις της παγκόσμιας γεωπολιτικής σκακιέρας.

Σήμερα είναι ένας από τους πλέον ισχυρούς οργανισμούς επιρροής και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στα τεκταινόμενα των ΗΠΑ, ενώ μέσω της αδελφής βρετανικής οργάνωσης Royal Institute of International Affairs (μετονομάστηκε τελικά σε Chatham House) κυβερνά και το Σίτι του Λονδίνου.

Κάποια στιγμή το Συμβούλιο οραματίστηκε μια παγκόσμια οργάνωση και τα πέντε από τα έξι μέλη της αμερικανικής επιτροπής που εισηγήθηκε τον σχηματισμό των Ηνωμένων Εθνών (Κοινωνία των Εθνών) ήταν ιδρυτικά στελέχη του CFR. Από το διοικητικό του συμβούλιο έχουν περάσει εξάλλου βαριά ονόματα της συνωμοσιολογίας, όπως ο Κίσινγκερ, ο Ροκφέλερ, ο Σόρος, ο Μέρντοχ, αλλά και οι Μπιλ Κλίντον, Τζέραλντ Φορντ, Χέρμπερτ Χούβερ, Κόλιν Πάουελ, Ζμπίγκνιου Μπρζεζίνσκι κ.ά.

Η Τριμερής Επιτροπή






Η Trilateral Commission (TC) ήταν ένα προσωπικό στοίχημα του Ντέιβιντ Ροκφέλερ να φέρει κοντά την οικονομική ελίτ και την παγκόσμια διανόηση από την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Ασία. Ο Ροκφέλερ έψαχνε να εντάξει στο παιχνίδι την Ιαπωνία και στην ετήσια συνάντηση της Μπίλντερμπεργκ στο Βέλγιο το 1972 συζήτησε την ιδέα του με τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Columbia, Ζμπίγκνιου Μπρζεζίνσκι, μιας και η Λέσχη την απέρριψε.

Κι έτσι οι 300 προσκεκλημένοι του Ροκφέλερ συναντήθηκαν τελικά, πού αλλού, στο Τόκιο το 1973 ιδρύοντας με πάσα επισημότητα την Trilateral Commission, η οποία αντλούσε κεφάλαια, πέρα από τους παχυλούς τραπεζικούς λογαριασμούς του Ροκφέλερ, και από το Συμβούλιο Διεθνών Σχέσεων. Τι κάνει όμως επισήμως η Τριμερής;

Βοηθά τις εθνικές κυβερνήσεις να «χτίζουν συναινέσεις» και να προβαίνουν σε «εποικοδομητικές συμφωνίες» με άλλα κράτη, προωθώντας τη διεθνή συνεργασία Ευρώπης, ΗΠΑ και Ιαπωνίας. Το σχέδιό της αποκαλύφθηκε το 1974, όταν δημοσίευσε ως Τριμερής το πόνημα «Η κρίση της δημοκρατίας», καλώντας για «μετριοπαθέστερες δημοκρατίες»!

Από τα πάνελ της έχουν περάσει από τον Μπιλ Κλίντον και τον Τζορτζ Μπους τον Πρεσβύτερο μέχρι τον Ζαν-Κλοντ Τρισέ, τον Χένρι Κίσινγκερ και τον Τζίμι Κάρτερ…

Η Bohemian Grove





Κάθε Ιούλιο για δύο εβδομάδες κλείνονται σε ένα ιδιωτικό συγκρότημα της Καλιφόρνια οι εκπρόσωποι της οικονομικής και πολιτικής ελίτ για να κάνουν θυσίες στον Μολώχ!
Πολλά ζοφερά και θαυματουργά έχουν κατά καιρούς διαρρεύσει για τις μυστικιστικές τελετές της λέσχης ήδη από το 1872, αναγκάζοντας τον Νίξον να ματαιώσει την ομιλία του στο Bohemian Grove το 1971, όταν ο Τύπος επέμενε να την καλύψει δημοσιογραφικά.

Χάρη σε τρία μέλη που εγκατέλειψαν τις τάξεις του, ο κόσμος γνώρισε καλά τα παρασκηνιακά αλισβερίσια της πολιτικής ηγεσίας με το μεγάλο κεφάλαιο. Σε συνάντηση της Bohemian Grove το 1967 διαβεβαίωσε εξάλλου ο Ρόναλντ Ρίγκαν τον Ρίτσαρντ Νίξον ότι δεν θα τον ανταγωνιζόταν για το χρίσμα των Ρεπουμπλικανών. Εδώ σύχναζε μέχρι και ο μεγιστάνας του Τύπου, Ράντολφ Χιρστ, αλλά και ο οίκος των Ροκφέλερ και τα τσιράκια του.

Η Bohemian Grove παραθέτει μάλιστα κοινωνικούς λόγους για τις συναντήσεις της, λέγοντας πως πρόκειται απλώς για μια μάζωξη πλουσίων και ισχυρών που θέλουν να ξεφύγουν από τον «τρέχοντα πολιτισμό». Το γεγονός βέβαια ότι η απόφαση για το Σχέδιο Μανχάταν που έδωσε την ατομική βόμβα λήφθηκε σε συνάντηση της Bohemian Grove μόνο τον παραπάνω ισχυρισμό δεν επιβεβαιώνει. Το θέμα είναι τι είδους αποφάσεις παίρνονται και τι αντίκτυπο έχουν στην οικουμένη…

Οι Μασόνοι





Οι Ελευθεροτέκτονες ιδιαίτερες συστάσεις δεν χρειάζονται, μιας και αποτελούν μια από τις πλέον μακραίωνες μυστικιστικές σέχτες διαπλοκής κεφαλαίου και κέντρων αποφάσεων. Γνωστοί για τις μυστικές χειραψίες τους, τα περίεργα τελετουργικά και το κλειστό σύστημα της ιεραρχίας τους, η πρώτη Στοά ιδρύθηκε στο Λονδίνο το 1717 και έκτοτε διαχύθηκε στον κόσμο με απίστευτη δυναμική.

Την τρομακτική ακμή τους τη γνώρισαν κατά τον 18ο και 19ο αιώνα και ήταν πίσω από πολλά μεγάλα γεγονότα, όπως ο αμερικανικός εθνικοαπελευθερωτικός αγώνας, μιας και οι περισσότεροι πατέρες του αμερικανικού έθνους (όπως ο Τζορτζ Ουάσιγκτον) ήταν μασόνοι! Τεκτονικές στοές έχουν κατηγορηθεί για πολλά και διάφορα και η ιταλική Πε-Ντούε (Ρ-2) είναι εδώ ζοφερός σταθμός, μιας και είναι από τις λίγες φορές που η δράση της εξαρθρώθηκε και αποδείχτηκε περίτρανα.

Οι μασονικές Στοές και τα τόσα παρακλάδια τους ισχυρίζονται βέβαια πως πρόκειται για ομίλους αυτοβελτίωσης και κοινωνικής ανασυγκρότησης, αν και πολλοί υποπτεύονται αποκρυφιστικές λατρείες στον Αρχιτέκτονα και σκιώδεις χειραγωγήσεις. Οι μασόνοι παραμένουν από τους καλύτερους του είδους στο να κρατούν επτασφράγιστο μυστικό τα τεκταινόμενα πίσω από τις κλειστές πόρτες της Στοάς…

Η Skull and Bones





Πώς γίνεται μια πανεπιστημιακή αδελφότητα να έχει κατηγορηθεί για τόσα πολλά και να βρίσκεται πράγματι πίσω από όλα αυτά; Αν μιλάμε για την ελίτ φοιτητική ένωση του Πανεπιστημίου Yale που είχε μέλη και τους δύο προεδρικούς υποψηφίους του 2004, Τζορτζ Μπους και Τζον Κέρι, όλα είναι δυνατά! Επίσης γνωστή ως «Chapter 322», η μυστική εταιρία του Yale ιδρύθηκε το 1832 και έκτοτε διαλέγει προσεκτικά κάθε χρόνο 15 ελπιδοφόρους νέους ώστε να μυηθούν στη τελετουργικά της.

Ποιος πληρώνει όμως τους λογαριασμούς της; Η επενδυτική φίρμα Brown Brothers Harriman (ο Averell Harriman ήταν εξέχον μέλος της), η οποία καραδοκεί πίσω από πολλά σκοτεινά της αμερικανικής διαπλοκής. Πολλά άλλωστε από τα μέλη της κάνουν μετά τρομακτική καριέρα στη ζωή τους, άνθρωποι δηλαδή όπως οι πρόεδροι Γουίλιαμ Ταφτ και Τζορτζ Μπους (πατέρας και γιος), διευθυντές της CIA, μεγαλοεκδότες (όπως ο Henry Luce του περιοδικού «TIME»), διοικητές παγκόσμιων θεσμών, αλλά και προβεβλημένοι ηγήτορες του επιχειρηματικού κόσμου (όπως ο Χάρολντ Στάνλεϊ της Morgan Stanley).

Τόσο ο Μπους όσο και ο Κέρι αρνήθηκαν να απαντήσουν στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων για μια παλιά φοιτητική ένωση που ανήκαν στα μικράτα τους, κάνοντας όλους να αναρωτηθούν το γιατί…

Το Carlyle Group





Πολλά επενδυτικά κεφάλαια μπλέκονται σε υποθέσεις διαφθοράς και αισχροκέρδειας με τον απίστευτο πακτωλό χρημάτων που διαθέτουν, λίγα όμως έχουν τις διασυνδέσεις και τον τρόπο του Carlyle Group να κάνει δουλειές. Ποιο άλλο fund έχει εξάλλου στρατηγικό σύμβουλο τον πρώην πρόεδρο Μπους αλλά και επικεφαλής του ευρωπαϊκού του βραχίονα τον πρώην πρωθυπουργό της Βρετανίας, Τζον Μέιτζορ (αλλά και πολλούς ακόμα προβεβλημένους πολιτικούς και διπλωμάτες);
Όπως είναι φυσικό, οι διασυνδέσεις του Carlyle Group του έχουν αποφέρει τρομακτική επιτυχία, καθώς η επενδυτική τράπεζα της Ουάσιγκτον διαχειρίζεται πλέον 14 δισ. δολάρια, κάτι που την κάνει τη μεγαλύτερη επενδυτική φίρμα ιδιωτικών συμφερόντων του κόσμου. Το συγκεκριμένο επενδυτικό κεφάλαιο δουλεύει ωστόσο σε σαφώς πιο σκιώδεις σφαίρες, γι’ αυτό και το παρατσούκλι του στη διεθνή πιάτσα είναι «CIA του επιχειρηματικού κόσμου».

Ο Τύπος έχει κατηγορήσει συχνά πυκνά το Carlyle Group για χειραγώγηση κυβερνήσεων και διοικητικών συμβουλίων και το όνομά του έχει παίξει σε μεγάλα σκάνδαλα διαπλοκής πολιτικής και κεφαλαίου. Το χαμηλό προφίλ που θέλουν να κρατήσουν τα μέλη του δεν είναι πάντα πετυχημένο και τα απροσμέτρητα βάθη της εμπλοκής του σε κυβερνήσεις και διεθνείς θεσμούς το έχουν εκθέσει ανεπανόρθωτα…

Το Σίτι του Λονδίνου






Το ακριβότερο τετραγωνικό μίλι του κόσμου που έχει δική του κυβέρνηση και εταιρικούς κολοσσούς για ψηφοφόρους δεν δίνει πουθενά λογαριασμό, εκτός ίσως από τα αφεντικά που κινούν τα συνωμοσιολογικά του νήματα. Η σκοτεινή καρδιά της βρετανικής οικονομίας, «εκεί που η δημοκρατία πάει για να πεθάνει» όπως λένε χαρακτηριστικά, δεν υπόκειται σε κανέναν βρετανικό νόμο ή κοινοβουλευτικό έλεγχο.

Η Εταιρία της Πόλης του Λονδίνου, όπως είναι επισήμως γνωστό το Σίτι, κυβερνάται από το δικό του συμβούλιο, μια επιτροπή 12 τραπεζών δηλαδή με επικεφαλής την Τράπεζα της Αγγλίας (του οίκου Ρότσιλντ),
 και δεν είναι παρά μια οικονομική παντοκρατορία που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα επιχειρηματικά τραστ του κόσμου.

Με την ίδια του την ύπαρξη να αποτελεί σκάνδαλο, αλλά και τον κατάφωρα έκνομο τρόπο που δουλεύει, το Σίτι προστατεύεται από το μεγάλο κεφάλαιο και τα συμφέροντά του μοιάζουν εξασφαλισμένα από το δικό του σώμα νόμων που ψηφίζεται από τους υπηκόους του μεσαιωνικού κρατιδίου στην καρδιά του Λονδίνου. Αυτοί οι υπήκοοι είναι αποκλειστικά οι επιχειρήσεις που φιλοξενούνται εντός των τειχών του, που ούτε το στέμμα ούτε το κράτος έχουν καμιά δικαιοδοσία εκεί.

Ο φορολογικός παράδεισος που προσφέρει αλλά και η υπεράνω του νόμου φύση του το έχουν κάνουν φυσικά πόλο έλξης του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος. Πολλοί το βλέπουν ως μια σκιώδη παγκόσμια κυβέρνηση, μιας και τα μεγαλοστελέχη του Σίτι στελεχώνουν πολλές από τις επιτροπές και τις μυστικιστικές σέχτες που προαναφέραμε. Το Τετραγωνικό Μίλι του Λονδίνου λειτουργεί ως ένα από τα αφεντικά της οικουμένης κάτω ακριβώς από τις μύτες του λαού…

Οι Ιλουμινάτι






Εδώ μιλάμε για το βαρύ χαρτί των νεοταξιτών, για μια μυστικιστική βαυαρική σέχτα που από τα τέλη του 18ου αιώνα που εμφανίστηκε στον κόσμο μάζεψε την αφρόκρεμα της κοινωνίας και τη σκέπασε με τον συνωμοσιολογικό της μανδύα. Ήδη από την ίδρυσή της το 1776, η σέχτα των Illuminati λειτουργούσε ως μυστική εταιρία στους κόλπους μυστικών εταιριών, θέλοντας αποκλειστικά την ελίτ των ελίτ στις τάξεις της.

Ως η αιχμή του δόρατος της Νέας Τάξης Πραγμάτων, οι φιλελεύθεροι Ιλουμινάτι μόνο «πεφωτισμένοι» δεν είναι πια, συναντώντας τους κάτω από κάθε πέτρα διαπλοκής και παρασκηνιακής διαβούλευσης. Σήμερα φαίνονται διασπασμένοι και με πολλές θυγατρικές ομάδες αριστερά και δεξιά και η δύναμή τους είναι τώρα αντικείμενο συζήτησης.

Για κάποιους παραμένουν πάντως πίσω από τα πάντα, από κάθε μυστήριο, οικονομική κρίση και φυσική ή ανθρώπινη καταστροφή, εκδιώκοντας από τη βασιλική τους θέση τους μασόνους.

Το Τάγμα των Ροδόσταυρων




Άλλη μια παλιότατη -μεσαιωνική- μυστικιστική εταιρία, οι Ροδόσταυροι ιδρύθηκαν τον 15ο αιώνα με σκοπό να φέρουν στον κόσμο μια «παγκόσμια μεταμόρφωση». Δύο αιώνες αργότερα, εκδίδουν τρία μανιφέστο και θρονιάζονται για τα καλά στο συλλογικό φαντασιακό της Δύσης, όντας λες ο ιθύνων νους πίσω από κάθε αποκρυφιστική σέχτα του πλανήτη, από τους μασόνους και τους Ιλουμινάτι μέχρι και το Αόρατο Κολέγιο.

Παρά το γεγονός ότι γεννήθηκαν από το χέρι γερμανών προτεσταντών, οι Ροδόσταυροι φαίνεται πως ήταν πίσω από πολλά γεγονότα που σφράγισαν τη νεότερη ιστορία. Μερίδα ιστορικών χαρακτηρίζουν μάλιστα τον 17ο αιώνα ως «Διαφωτισμό των Ροδόσταυρων». Από κει που κάποτε ήταν όμως αλχημιστές φοβεροί και κοφτερά μεταρρυθμιστικά πνεύματα, διολίσθησαν αργότερα στις μηχανορραφίες και τις πλεκτάνες θέλοντας το κομμάτι τους από την παγκόσμια πίτα. Ακόμα και στα παλιότερα κείμενά τους συναντάμε εξάλλου αναφορές για τη μυστικιστική αδελφότητα που ευαγγελιζόταν την πολιτική και κοινωνική αλλαγή της Ευρώπης.

Παραμένουν ακμαίοι και δυνατοί ως τα σήμερα, με πάμπολλα τάγματα Ροδόσταυρων να λειτουργούν στον κόσμο, συχνά ως μασονικά κράματα…
newsbeast.gr

Ξεκινά μία νέα εποχή προσιτών υπερηχητικών αεροπορικών ταξιδιών;

Ξεκινά μία νέα εποχή προσιτών υπερηχητικών αεροπορικών ταξιδιών;
Η νεοφυής επιχείρηση Boom, που δραστηριοποιείται στον χώρο της αεροδιαστημικής, ελπίζει να εγκαινιάσει μέσα στα επόμενα χρόνια μία νέα εποχή προσιτών υπερηχητικών αεροπορικών ταξιδιών. Πριν λίγες ημέρες η εταιρεία παρουσίασε το υπερηχητικό της αεροσκάφος ΧΒ-1 ή «Baby Boom», το οποίο θα μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα έως και 10% μεγαλύτερη σε σχέση με το Concord. Η πρώτη πτήση του ΧΒ-1 ή «Baby Boom» αναμένεται για τα τέλη της άνοιξης του 2017.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2014 ενώ πρόσφατα στο εταιρικό σχήμα εισήλθε και ο δισεκατομμυριούχος Ρίτσαρντ Μπράνσον, μέσω της εταιρείας του Spaceship Company, προσφέροντας την απαραίτητη τεχνογνωσία στους τομείς της κατασκευής και μηχανικής.
Το κανονικό Boom Passenger Jet θα είναι τρεις φορές μεγαλύτερο σε μέγεθος από το ΧΒ-1 ή «Baby Boom», φτάνοντας τα συνολικά 52 μέτρα μήκος, και θα μοιάζει με το Concorde. Το νέο αεροσκάφος θα διαθέτει τρεις κινητήρες χωρίς μετάκαυση, κάτι που θα οδηγεί σε λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
Το Boom Passenger Jet θα έχει επιχειρησιακή εμβέλεια 4.500 ναυτικά μίλια, κατά τι μεγαλύτερη από ότι το Concorde, με το ύψος πλεύσης να αγγίζει τα 60.000 πόδια (περίπου 18.200 μέτρα). Θα μπορεί να μεταφέρει 45 επιβάτες (σε σχέση με τους 100 του Concorde), σε μονή σειρά καθισμάτων.
Το ταξίδι Λονδίνο-Νέα Υόρκη, μετ’ επιστροφής, θα κοστίζει $5.000. Δηλαδή τη μισή τιμή από ό,τι κόστιζε το αντίστοιχο ταξίδι με το Concorde ή όσο κοστίζει η πτήση σε πρώτη θέση με ένα συμβατικό Boeing 777. Η διάρκεια της πτήσης θα φτάνει τις 3 ώρες και 24 λεπτά, ενώ ένας επιβάτης θα φτάνει από το Σαν Φρανσίσκο στο Τόκιο εντός πέντε ωρών και από το Λος Άντζελες στο Σύδνεϋ σε έξι ώρες. Βέβαια, για τις δύο τελευταίες διαδρομές θα απαιτείται ο ανεφοδιασμός του αεροσκάφους με καύσιμα εν πτήσει.
Το 2023 εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμη η εταιρεία για παραγωγή του αεροσκάφους, ενώ η Virgin Atlantic έχει ήδη προβεί σε παραγγελία 10 Boom Passenger Jets, ενώ μία ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία αναμένεται να προχωρήσει σε παραγγελία 15 αεροσκαφών, αλλά δεν έχει γίνει γνωστό ποια είναι.

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

IBHS: Τόνωση της κρουαζιέρας αλλά πτώση στις ναυλώσεις το 2015





Ανάκαμψη σημείωσε η κίνηση στην κρουαζιέρα το 2015, ωστόσο το κόστος ναύλωσης ανέβηκε σημαντικά πέρυσι με την αύξηση του ΦΠΑ από 13% σε 23%, γεγονός που οδήγησε σε ακύρωση πολλών ναυλώσεων, όπως διαπιστώνει μελέτη της IBHS Α.Ε.
Βάσει των ευρημάτων της μελέτης και όπως επισημαίνει ο Economic Research & Sectorial Studies Senior Analyst της IBHS Α.Ε. Αλέξης Νικολαΐδης, οι αρνητικές εξελίξεις που σημειώθηκαν στην Τουρκία και άλλες χώρες της Ανατολικής Μεσογείου (τρομοκρατικά χτυπήματα, πολιτική αστάθεια, αναταραχές) μετατόπισαν πολλές αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά και άλλα ελληνικά λιμάνια. Η τάση αυτή εκδηλώθηκε το τελευταίο τρίμηνο του έτους, ανατρέποντας έτσι την αρνητική εικόνα που επικρατούσε από το 2014.
Σαν αποτέλεσμα, ενώ οι αρχικές εκτιμήσεις έκαναν λόγο για μείωση στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων από 3% έως 5%, εν τέλει κατά τη διάρκεια του έτους αφίχθησαν συνολικά 4.281 πλοία, αριθμός αυξημένος κατά 12% σε σχέση με το 2014. Επίσης, ο αριθμός των αφίξεων επιβατών στο σύνολο των ελληνικών λιμένων εμφάνισε οριακή άνοδο 0,5%, στις 4,96 εκατ. αφίξεις.
Πάντως, όπως σημειώνει η IBHS, η τραπεζική αργία και η επιβολή τωνCAPITAL controls τον Ιούλιο του 2015 προκάλεσε σημαντικές δυσχέρειες στη διαχείριση των δρομολογίων και στις συναλλαγές των επιβατών. Ωστόσο, η αβεβαιότητα που επικράτησε δεν συνοδεύτηκε από ακύρωση αφίξεων, γεγονός που λειτούργησε θετικά για την αγορά. Η IBHS διευκρινίζει, πάντως, ότι οι εταιρείες δεν είχαν τη δυνατότητα να λάβουν προμήθειες για τα πλοία τους και να πραγματοποιήσουν διατραπεζικές συναλλαγές, καταφεύγοντας για τη διεκπεραίωση των ενεργειών αυτών στην Τουρκία.
Επιπλέον, σύμφωνα με την IBHS, αρνητική παράμετρο αποτέλεσαν οι αθρόες αφίξεις μεταναστών και προσφύγων στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, με συνέπεια να προκύψουν αλλαγές στα δρομολόγια των πλοίων και να μειωθεί σημαντικά η τουριστική κίνηση στις εν λόγω περιοχές.
Η ανησυχία που εξακολουθεί να επικρατεί φέτος στην Τουρκία, καθώς και οι ταξιδιωτικέςΟΔΗΓΙΕΣπου δόθηκαν από Ευρώπη και Αμερική θα μπορούσαν να ενισχύσουν την επιβατική κίνηση στα ελληνικά λιμάνια. Ωστόσο, όπως παρατηρεί η IBHS, το θετικό αυτό κλίμα αντιστράφηκε τον Ιούνιο, καθώς η πρόθεση της κυβέρνησης να ολοκληρώσει την ιδιωτικοποίηση των λιμένων του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης προκάλεσε απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων. Συνεπώς, η IBHS εκτιμά ότι την τρέχουσα περίοδο προκύπτουν δυσκολίες εξυπηρέτησης σε αρκετά κρουαζιερόπλοια, ενώ άλλα πλοία άλλαξαν πορεία, κατευθυνόμενα εν τέλει σε άλλα λιμάνια.
Αναφορικά με το yachting, η IBHS αποδίδει τη μη ικανοποιητική ανάπτυξη της αγοράς κυρίως στην επιβολή υπέρμετρης φορολόγησης, αλλά και στην έλλειψη μαρίνων. Το 2015, ο κύκλος εργασιών του κλάδου -σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος (ΣΙΤΕΣΑΠ)- υποχώρησε κατά 25%, καθώς οι πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις κλιμάκωσαν την αβεβαιότητα και μείωσαν σημαντικά τις ναυλώσεις σκαφών, παρά την άνοδο του γενικότερου τουριστικού ρεύματος. 
Όπως εξάλλου τονίζει η Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού (ΕΠΕΣΤ) και την οποία επικαλείται η IBHS, το κόστος ναύλωσης αυξήθηκε σημαντικά πέρυσι με την αύξηση του ΦΠΑ από 13% σε 23%, γεγονός που οδήγησε σε ακύρωση πολλών ναυλώσεων. Η ΕΠΕΣΤ εστιάζει και στη μη εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Μητρώου, παρά τη θεσμοθέτησή του προ διετίας, με συνέπεια να μην μπορούν να επιβληθούν τα ανάλογα τέλη και το κράτος να υπόκειται σε απώλεια εσόδων. Έτσι, στις ελληνικές θάλασσες δραστηριοποιούνται σε μεγάλο βαθμό σκάφη με σημαίες άλλων χωρών τα οποία εκτελούν ναυλώσεις χωρίς να είναι εγγεγραμμένα. Συγχρόνως, τα υπό ελληνική σημαία σκάφη παραμένουν ακινητοποιημένα λόγω του αθέμιτου ανταγωνισμού, όπως σημειώνεται στη μελέτη της IBHS.
Η υστέρηση ανταγωνιστικότητας αποτυπώνεται στην τάση μεταφοράς έδρας εταιρειών σε Τουρκία, Μάλτα και Κροατία και επομένως στη «φυγή» σκαφών από την ελληνική σημαία, σύμφωνα με την IBHS, η οποία συμπληρώνει ότι «η αγορά είναι υποτονική και φέτος, καθώς η πολιτική αβεβαιότητα, σε συνδυασμό με τη νέα αύξηση του ΦΠΑ και του αυξημένου φόρου πολυτελείας ο οποίος επανήλθε, έχει μειώσει σημαντικά τις ναυλώσεις». Η πρόβλεψη του ΣΙΤΕΣΑΠ κάνει λόγο για περαιτέρω υποχώρηση των εσόδων κατά 40%, ενώ οι υψηλότερες απώλειες θα προκύψουν σε Ανατολικό Αιγαίο και Δωδεκάνησα.
Όπως αναφέρει η Διευθύνουσα Σύμβουλος της IBHS Μαρία Μεταξογένη, «η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να αποκομίσει αρκετά υψηλότερα έσοδα από την κρουαζιέρα εφόσον ενισχύσει το home porting. Για το σκοπό αυτό απαιτείται μια σειρά δράσεων, με την κυριότερη να αφορά τη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών, τόσο στον Πειραιά όσο και σε άλλα λιμάνια, ώστε να μπορούν να καταπλέουν τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια που δρομολογούν οι μεγάλες εταιρείες. Η υλικοτεχνική πρόοδος θα επιτρέψει στα εγχώρια λιμάνια να αποτελέσουν σημεία αναχώρησης και όχι απλώς διέλευσης για τους operators, γεγονός που θα προσελκύσει υψηλότερες δαπάνες ανά επιβάτη».
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου
Στη μελέτη της IBHS αναλύονται οι οικονομικές καταστάσεις 24 επιχειρήσεων. Τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν συνοψίζονται στα εξής:
  • Ο Κύκλος Εργασιών του δείγματος το 2014 διαμορφώθηκε σε 34,29 εκατ. ευρώ, έχοντας αυξηθεί κατά 27% σε σχέση με το 2013.
  • Tο δείγμα εμφάνισε λειτουργικά κέρδη 0,57 εκατ. ευρώ, έναντι μικρών ζημιών το προηγούμενο έτος. Οι προ φόρων ζημιές περιορίστηκαν στα 3,64 εκατ. ευρώ, από 4 εκατ. το 2013.
  • Τα περιθώρια ΚΠΤΦΑ και ΚΠΦ βελτιώθηκαν σε 6,5% και 0,9% αντίστοιχα.
  • Ο δείκτης των Ξένων ως προς τα Ίδια Κεφάλαια σταθεροποιήθηκε στο 0,4 προς 1.
  • Οι Απαιτήσεις εισπράχθηκαν στους τρεις περίπου μήνες.

H AEGEAN προσφέρει σε 61 αεροσκάφη παραδοσιακές γεύσεις και εικόνες ομορφιάς από όλη την Ελλάδα





H AEGEAN προσφέρει σε 61 αεροσκάφη παραδοσιακές γεύσεις και εικόνες ομορφιάς από όλη την Ελλάδα
Η AEGEAN και η Olympic Air φέρνουν όλη την Ελλάδα ακόμα πιο κοντά, προσφέροντας στα 61 αεροσκάφη τους μοναδικές παραδοσιακές γεύσεις και εικόνες ομορφιάς από όλη την Ελλάδα. O Νοέμβριος θα πάει τους επιβάτες των δύο εταιρειών βόρεια, στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας.
Η Θεσσαλονίκη αποτελεί τον ιδανικό προορισμό για τους λάτρεις της καλοπέρασης, του καλού φαγητού, της ιστορίας και του πολιτισμού, καθώς πρόκειται για μία πόλη με μακραίωνη ιστορία και πλούσιο πολιτισμό.
Ο Λευκός Πύργος, η Νέα Παραλία, η Πλατεία Αριστοτέλους, το Καπάνι και η Ροτόντα είναι ορισμένα μόνο από τα αξιοθέατα που κλέβουν την καρδιά κάθε επισκέπτη της πόλης αυτής και σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα χρώματα, αρώματα και τις παραδοσιακές γεύσεις της Θεσσαλονίκης φροντίζει να μείνει για πάντα χαραγμένη στο μυαλό σας!
Όλο το Νοέμβριο η AEGEAN και η Olympic Air θα φέρνουν τους επιβάτες τους λίγο πιο κοντά στις γεύσεις, τα αρώματα και τις εικόνες της Θεσσαλονίκης για να την γνωρίσουν ακόμη καλύτερα. Το ταξίδι, όπως κάθε μήνα ξεκινάει από τα lounges της AEGEAN, τα οποία θα γεμίσουν από τη μυρωδιά των αγαπημένων τσουρεκιών – σκέτα ή και με διάφορες γεμίσεις, της κλασσικής μπουγάτσας με τυρί αλλά και με κρέμα, καθώς και φωλιές Πανοράματος. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τον μπουφέ στα lounges, το σάντουιτς από κουλούρι Θεσσαλονίκης.
Μέσα στα αεροσκάφη και μέσα από ένα αφιερωματικό βίντεο, οι επιβάτες θα ξεναγηθούν στις ομορφιές της Θεσσαλονίκης, θα γνωρίσουν την ιδιαίτερη κουλτούρα της και τον πλούσιο πολιτισμό της, και θα «επισκεφτούν» τα Μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της Unesco που βρίσκονται σε όλη την πόλη, ενώ θα ταξιδέψουν και στη γαστρονομία της.
Κατά την διάρκεια του Νοεμβρίου το ιπτάμενο προσωπικό των AEGEAN και Olympic Air θα προσφέρει σε όλους τους επιβάτες της Οικονομικής θέσης τουλουμπάκια, πολίτικα κακουλέ και ρολάκια τσουρεκιού. Οι επιβάτες Business θα έχουν, όπως κάθε μήνα, τη δυνατότητα να διαλέξουν ανάμεσα από δύο επιπλέον γευστικές τοπικές δημιουργίες όπως είναι το μοσχαράκι κυδωνάτο με άρωμα Γουμένισσας και μήλου σε πουρέ μελιτζάνας με κράνα και κάστανα, ή η Αθωνίτικη τσιπούρα με κρέμα μαλαγουζιάς και κρεμμύδια, σε τσιγαριστά άγρια χόρτα-μυρωδικά και χταπόδι ψητό με τσίπουρο τα οποία θα συνοδεύονται από κρασί Refosco του 2011 (Οίνοι Αδάμ).
Η AEGEAN και η Olympic Air καλούν τους επιβάτες τους να προσδεθούν για να ξεκινήσουν το ταξίδι για την πόλη που δεν κοιμάται ποτέ.