Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ ΤΟ ΝΕΟ ferry boat ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ΣΟΥΒΑΛΑ.

osios_dauid_

osios_dauid_


Ένα ακόμη πλοίο εκτός κοινοπραξίας, που θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους και τους επισκέπτες όλης της βόρειας Αίγινας και όχι μόνο.
Η Σουβάλα έχει να δει οχηματαγωγό πλοίο να δένει στο λιμάνι της, από το 2010 που έφυγε το ΦΑΙΔΡΑ. ​Η δρομολόγηση του ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ θα δώσει μ​ία ανάσα ​σ​τους επιχειρηματίες της Σουβάλας​, ​αφού η υποβάθμιση της ακτοπλοϊκής της σύνδεσης, συνέπεσε με την οικονομική κρίση και ​από τότε έως σήμερα ​είδαμε πολλές επιχειρήσεις ​στην περιοχή ​να κλείνουν.
Το «ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ» της Ν.Ε. Πορθμείων Γλύφας-Αγιόκαμπου, είναι ferry boat ανοιχτού τύπου, κατασκευής του ​2000​,​ χωρητικότητα​ς​ 592 επιβατών και 100 αυτοκινήτων​, που πριν λίγους μήνες εκτελούσε δρομολόγια σε πορθμειακή γραμμή στη βόρεια Εύβοια.
Μια «παντόφλα» λοιπόν για τη Σουβάλα, σαν εκείνα τα πλοία που μας ταξίδευαν τις «χρυσές» δεκαετίες. Εκείνοι οι ήρωες των παιδικών μας χρόνων, με το ανοιχτό γκαράζ και τους ανοιχτούς διαδρόμους, που ακόμα κι όταν μας έλουζε το κύμα στέκαμε εκεί κι αρμενίζαμε μουσκεμένοι, αφήνοντας άδειο το χαμηλοτάβανο σαλόνι. Για πολλές δεκαετίες ταξιδέψαμε στην Αίγινα και στη Σουβάλα με τις ακούραστες θρυλικές «παντόφλες», έως το 2007 όπου έφυγε από τη γραμμή και η τελευταία, το «ΑΙΑΣ».
Και αφού οι οικονομικές συγκυρίες της εποχής μας, μας αναγκάζουν να νοσταλγούμε παλιές καλές εποχές, ας ταξιδέψουμε όπως παλιά, με ανοιχτό ουρανό και ότι κουβαλάει ο καθένας μας.
Πάμε σαν άλλοτε λοιπόν, στη Σουβάλα με το «ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ», από τις 12 Απριλίου.
Τα δρομολόγια και οι τιμές του, θα ανακοινωθούν σύντομα.
osios_dauid__

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Στα ναυπηγεία του Meyer Werft παραγγέλθηκαν δύο νέα κρουαζιερόπλοια από την Disney



H εταιρεία «Disney Cruise Line» της «Walt Disney Company» ανακοίνωσε ότι έχει συνάψει μνημόνιο συμφωνίας με το ναυπηγείο του Meyer Werft στην Γερμανία, για την κατασκευή δύο νέων κρουαζιερόπλοιων.
Έκαστο πλοίο θα είναι χωρητικότητας 135,000 gt, ελαφρώς μεγαλύτερο δηλαδή από ό,τι τα νεώτερα πλοία της «Disney Cruise Line» τα «Disney Dream» και «Disney Fantasy», ενώ με βάση τον υφιστάμενο σχεδιασμό θα περιλαμβάνουν περίπου 1.250 καμπινών.
Και τα δύο πλοία αναμένεται να είναι έτοιμα για ένταξη στα δρομολόγια της εταιρείας το μεν πρώτο το 2021 ενώ το δεύτερο το 2023, ενώ η ναυπήγησή τους εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων προς τους πελάτες της υπηρεσιών της «Disney Cruise Line».
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σύντομα θα δώσει στην δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα σχέδια ανανέωσης και επέκτασης του στόλου της.


 Βίντεο από το εντυπωσιακό «Disney Fantasy», το οποίο εξέρχεται των ναυπηγείων του Meyer Werft.


Δικαιώματα Επιβατών



ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

Γνωρίζετε ότι έχετε ορισμένα δικαιώματα όταν ταξιδεύετε με πλοίο στην ΕΕ;
Πρώτον, όταν αγοράζετε το εισιτήριο για το ταξίδι σας απαγορεύετε να χρεώνεστε με επιπλέον ποσό λόγω της εθνικότητάς σας ή του τόπου έκδοσης του εισιτηρίου.
Δεύτερον, έχετε επίσης δικαιώματα σε περίπτωση προβλήματος, π.χ. καθυστέρησης ή ακύρωσης που εμποδίζουν την επιβίβασή σας στο πλοίο ......και ισχύουν αν:
  • αναχωρείτε από λιμάνι της ΕΕ με οποιονδήποτε μεταφορέα
  • ή φθάνετε σε λιμάνι της ΕΕ με οποιονδήποτε μεταφορέα
Οι κανόνες αυτοί δεν ισχύουν σε πλοία:
  • που μπορούν να μεταφέρουν λιγότερους από 13 επιβάτες
  • που έχουν πλήρωμα 3 άτομα το πολύ
  • που καλύπτουν διαδρομή μικρότερη από 500 μέτρα (απλή μετάβαση)
  • που χαρακτηρίζονται ως ιστορικά
  • που πραγματοποιούν εκδρομές και περιηγήσεις σε αξιοθέατα - αν δεν παρέχουν κατάλυμα ή περισσότερες από δύο διανυκτερεύσεις στο πλοίο.

Ακύρωση ή καθυστέρηση

Εάν το δρομολόγιο ακυρωθεί ή καθυστερήσει, δικαιούστε να ενημερωθείτε πλήρως και εγκαίρως για το τι συμβαίνει όση ώρα περιμένετε.
Σε περίπτωση που το δρομολόγιο ακυρωθεί, ή η αναχώρηση καθυστερήσει για πάνω από 90 λεπτά, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε:
  • είτε επιστροφή του ναύλου και, κατά περίπτωση, δωρεάν επιστροφή στο σημείο όπου ξεκινήσατε το ταξίδι σας – για παράδειγμα, αν η καθυστέρηση ή η ακύρωση σάς εμποδίζει να εκπληρώσετε τον σκοπό του ταξιδιού σας
  • είτε μεταφορά, υπό παρεμφερείς συνθήκες, στον τελικό προορισμό σας το ταχύτερο δυνατό και χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.
Αν η αναχώρησή σας καθυστερήσει πάνω από 90 λεπτά, στις περισσότερες περιπτώσεις δικαιούστε:
  • γεύματα και αναψυκτικά - ανάλογα με τον χρόνο αναμονής
  • κατάλυμα – αν χρειαστεί να διανυκτερεύσετε
Αν η άφιξή σας στον τελικό προορισμό καθυστερήσει πάνω 1 ώρα, δικαιούστε αποζημίωση. Ανάλογα με την καθυστέρηση, η αποζημίωση είναι ίση με το 25% ή το 50% της τιμής του εισιτηρίου.
Δεν θα λάβετε αποζημίωση αν η καθυστέρηση οφείλεται σε ακραίες καιρικές συνθήκες ή φυσικές καταστροφές.

Παράπονα/καταγγελίες*

Εάν θεωρείτε ότι τα δικαιώματά σας δεν έχουν γίνει σεβαστά, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στον μεταφορέα εντός 2 μηνών από την ημερομηνία που σημειώθηκε το συμβάν. Ο μεταφορέας πρέπει να αντιδράσει εντός 1 μηνός και να σας δώσει την τελική απάντηση εντός 2 μηνών από την παραλαβή της καταγγελίας.
Αν η απάντηση δεν σας ικανοποιήσει, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον εθνικό φορέα επιβολής της νομοθεσίας.

Ατυχήματα στη θάλασσα

Εάν τραυματιστείτε σε ατύχημα στη θάλασσα, δικαιούστε αποζημίωση από τον μεταφορέα ή τον ασφαλιστικό του φορέα. Σε περίπτωση θανάτου, αποζημίωση μπορούν να ζητήσουν τα εξαρτώμενα από εσάς μέλη της οικογένειάς σας.
Δικαιούστε επίσης αποζημίωση από τον μεταφορέα αν οι αποσκευές, τα οχήματα ή άλλα υπάρχοντά σαςχαθούν ή υποστούν φθορές σε ατύχημα στη θάλασσα.
Εάν είστε άτομο με μειωμένη κινητικότητα, η αποζημίωση για την απώλεια ή τη φθορά των αναπηρικών αμαξιδίων ή άλλου ειδικού εξοπλισμού πρέπει να καλύπτει το πλήρες κόστος επισκευής ή αντικατάστασής τους.
Δικαιούστε να λάβετε προκαταβολή από τον μεταφορέα για την κάλυψη των άμεσων αναγκών σε περίπτωση τραυματισμού ή θανάτου που οφείλεται σε:
  • ναυάγιο
  • ανατροπή
  • σύγκρουση
  • προσάραξη του πλοίου
  • έκρηξη ή πυρκαγιά στο πλοίο
  • ελάττωμα του πλοίου

Παράπονα/καταγγελίες*

Σε περίπτωση απώλειας ή ζημίας σε ατύχημα στη θάλασσα, μπορείτε να διεκδικήσετε αποζημίωση δια της δικαστικής οδού, σε οποιαδήποτε από τις παρακάτω χώρες:
  • στη χώρα της κύριας επιχειρηματικής δραστηριότητας του μεταφορέα ή της μόνιμης κατοικίας του
  • στη χώρα αναχώρησης ή προορισμού
  • στη χώρα μόνιμης κατοικίας σας εφόσον ο μεταφορέας ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα στη χώρα αυτή και υπόκειται στη δικαιοδοσία αυτής της χώρας
  • στη χώρα στην οποία συνάφθηκε η ταξιδιωτική σύμβαση, εφόσον ο μεταφορέας ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα στη χώρα αυτή και υπόκειται στη δικαιοδοσία της
Αν οι αποσκευές σας χάθηκαν ή υπέστησαν φθορά, θα πρέπει να ενημερώσετε γραπτώς τον μεταφορέα. Ιδανικά θα πρέπει να το κάνετε είτε κατά την αποβίβασή σας από το πλοίο, είτε κατά την παραλαβή των αποσκευών σας. Το αργότερο, θα πρέπει να ενημερώσετε τον μεταφορέα εντός 15 ημερών από την αποβίβαση ή την παράδοση. Διαφορετικά, θα χάσετε το δικαίωμά σας για αποζημίωση.
Σε γενικές γραμμές, θα πρέπει να προσφύγετε στα δικαστήρια εντός 2 ετών από το συμβάν – αν και η στιγμή έναρξης της περιόδου αυτής μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη φύση της απώλειας ή της ζημίας.

 

Επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα

Ακόμη και αν είστε άτομο με μειωμένη κινητικότητα, έχετε το δικαίωμα να ταξιδεύετε με πλοίο, όπως κάθε άλλος.
Δικαιούστε επίσης δωρεάν βοήθεια κατά την επιβίβαση και αποβίβαση από το πλοίο, την αλλαγή πλοίων, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και στο λιμάνι.
Για να έχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, θα πρέπει να επικοινωνείτε με την πλοιοκτήτρια εταιρεία, το πρακτορείο έκδοσης εισιτηρίων ή το ταξιδιωτικό γραφείο τουλάχιστον 48 ώρες πριν από το ταξίδι σας και να εξηγείτε τι είδους βοήθεια χρειάζεστε.
Ακόμη όμως και αν δεν το έχετε κάνει, ο μεταφορέας και ο φορέας διαχείρισης του τερματικού σταθμού οφείλει να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας βοηθήσει κατά την επιβίβαση και αποβίβαση από το πλοίο, καθώς και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Κατά την κράτηση του εισιτηρίου, δηλώστε τυχόν ειδικές ανάγκες σχετικά με το κατάλυμα, την επιλογή της θέσης στο ταξίδι, την απαιτούμενη βοήθεια ή την ανάγκη να μεταφέρετε ιατρικό εξοπλισμό.
Ο μεταφορέας μπορεί να σας ζητήσει να συνοδεύεστε από άλλο άτομο αν αυτό είναι αναγκαίο για λόγους ασφάλειας, ή λόγω του σχεδιασμού του πλοίου ή της λιμενικής υποδομής. Το άτομο αυτό δικαιούται να ταξιδέψει δωρεάν.
Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα να λάβετε βοήθεια στο ταξίδι σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες λιμενικές αρχές ή τον μεταφορέα.
Αν η απάντηση δεν σας ικανοποιήσει, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον εθνικό φορέα επιβολής της νομοθεσίας της χώρας όπου συνέβη το περιστατικό.

Χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια;

Δεν βρήκατε τις πληροφορίες που ζητάτε; Έχετε κάποιο πρόβλημα που θέλετε να επιλύσετε;
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ!

Επεισοδιακή προσέγγιση πλοίου στο λιμάνι της Μυκόνου, με ανέμους εως 8 beaufort

     ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ 

How a Hamilton Waterjet works and Rolls-Royce Kamewa A3 Waterjet UltimateMarinePower