Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Το Costa Concordia πάει για διάλυση σήμερα





costa_concordia_
Το αποψιλωμένο Costa Concordia ξεκίνησε να κινείται για να βγει από το λιμάνι του Pra “Voltri σήμερα, στις 16:00, έχοντας ως τελικό προορισμό το λιμάνι της Γένοβας, όπου και θα διαλυθεί.
Η μετακίνηση έχει την έγκριση των τοπικών αρχών μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του σχεδίου διάλυσης του ναυαγίου όπου πάνω από 5.700 τόνους υλικών αφαιρέθηκαν από το πλοίο, η Κοινοπραξίας Ανακύκλωσης Πλοίου ανέφερε.
Η έγκριση αυτή εξαρτήθηκε επίσης από τις καιρικές συνθήκες και την κατάσταση της θάλασσας, ωστόσο οι διαφορετικές μετεωρολογικές υπηρεσίες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα έκριναν ότι αυτή την εβδομάδα θα είχε τον καλύτερο καιρό.
Το υλικό αφαιρέθηκε κι έτσι το ναυάγιο θα μπορούσε να επιτύχει το αναγκαίο βύθισμα για τη 10 μιλιών μεταφορά του, η οποία αναμένεται να θέλει πάνω από 24 ώρες για να ολοκληρωθεί.
Το τελικό ταξίδι των απομειναριών του πλοίου θα περιλαμβάνει μανούβρες εξόδου από τον το λιμενοβραχίονα Prà Voltri, την πλοήγηση – που αναμένεται να διαρκέσει περίπου 11 ώρες – και τις μανούβρες εισόδου στην περιοχή ex Superbacino του λιμανιού της Γένοβας.

Νέα κοινοπραξία της Diana Shipping με τη WSM

diana_wsm_
Η ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Diana Shipping και η Wilhelmsen Ship Management (WSM) ένωσαν τις δυνάμεις τους σε μια νέα κοινοπραξία 50/50 που ονομάζεται Diana Wilhelmsen Management Limited (DWM).
Η κοινοπραξία θα παρέχει αρχικά υπηρεσίες διαχείρισης σε έναν περιορισμένο αριθμό πλοίων του στόλου της Diana Shipping, όταν η κοινοπραξία θα ξεκινήσει τις εργασίες της αργότερα κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και μπορεί στο μέλλον να παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης σε διαχειριστές πλοίων τρίτων. Τα γραφεία της DWM θα βρίσκονται στη Λεμεσό της Κύπρου.
“Αυτή η κοινοπραξία θα παράσχει στη Diana Shipping την ακόμα μεγαλύτερη ικανότητα να παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης υψηλής ποιότητας σε πλοία του στόλου της, δημιουργώντας παράλληλα μια ευκαιρία να ενισχύσει περαιτέρω τη μετοχική της αξία μέσω της αύξησης των εσόδων από την παροχή υπηρεσιών διαχείρισης σε μη σχετιζόμενους διαχειριστές πλοίων τρίτων”, σημείωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Diana Shipping Συμεών Παληός.
“Η άριστη ποιότητα της WSM και η αποδεδειγμένη εμπειρία της στη διαχείριση πλοίων, σε συνδυασμό με την παγκόσμια επιχειρησιακή πείρα της Diana Shipping, πραγματικά φέρνει στο προσκήνιο μια συναρπαστική νέα φόρμουλα. Στόχος μας είναι να παραδώσουμε ένα καλά διαχειρίσιμο και αποτελεσματικό μοντέλο λειτουργίας για το συνέταιρο μας, τη Diana Shipping”, πρόσθεσε ο Αντιπρόεδρος της WSM στην Ευρώπη και την Αμερική, κ Håkon Lenz.

ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΤΟ CORSICA EXPRESS II












Φαίνεται ότι  επιβεβαιώνονται οι φήμες που ήθελαν το ταχύπλοο CORSICA 

EXPRESS II να αγοράζεται από Ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία. Το πλοίο λοιπόν 

έρχεται στα νερά του Αιγαίου και θα ταξιδεύει με τα χρώματα της Seajets του κ. 

Ηλιοπούλου  προς  Πάρο - Νάξο - Κουφονήσια - Αμοργό






ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΤΩ.



Με την βοήθεια ρυμουλκού αναμένεται ν” αναχωρήσει την Τρίτη 12/5 το , από το λιμάνι της Σούδας, με προορισμό την Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος.
Να θυμίσουμε, ότι το πλοίο της ANEK LINES βρίσκεται ανενεργό στην Σούδα από τις 6 Σεπτεμβρίου 2014, χωρίς η εταιρία του να έχει σκέψεις να το τοποθετήσει σε κάποια γραμμή. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας το πλοίο μετά από την σύντομη παραμονή του στο Πέραμα, θ” αναχωρήσει για το τελευταίο του ταξίδι, κλείνοντας έτσι άλλη μια σελίδα της ακτοπλοΐας μας….

HHI: Εξάρτημα στον έλικα εξοικονομεί καύσιμα


propeller_
Η ναυπηγοκατασκευαστική της Νότιας Κορέας Hyundai Heavy Industries (HHI) ανακοίνωσε ότι οι πλοιοκτήτες και οι διαχειριστές θα μπορούσαν να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου κατά 2,5% αν εγκαταστήσουν το Hi-FIN εξάρτημα για έλικες της εταιρείας.
Μετά από δοκιμασίες ενός χρόνου της συσκευής εξοικονόμησης ενέργειας πάνω σε ένα πλοίο μεταφοράς LNG χωρητικότητας 162.000 m3 που είχε παραγγείλει η Maran Gas, η HHI διαπίστωσε ότι το Hi-FIN μπορεί να εξοικονομήσει έως και 2,5% των καυσίμων σε σύγκριση με τον ίδιο τύπο πλοίων χωρίς Hi-FIN.
Αν η αναλογία εξοικονόμησης καυσίμου υπολογιστεί με βάση ένα containership χωρητικότητας 8.600 TEU, οι ιδιοκτήτες ή διαχειριστές του containership μπορεί να εξοικονομήσουν περίπου 750.000 δολάρια ετησίως ή 19 εκατομμύρια δολάρια σε 25 χρόνια, που είναι ο εκτιμώμενος κύκλος ζωής του πλοίου, αναφέρει η HHI.
Η συσκευή που είναι προσαρμοσμένη στο κέντρο της προπέλας δημιουργεί αντίρροπους στροβίλους που αντισταθμίζουν τους στροβίλους που δημιουργούνται από την προπέλα, και ως εκ τούτου βελτιώνει την αποδοτικότητα της πρόωσης.
Η HHI έχει εξασφαλίσει παραγγελίες του Hi-FIN για πάνω από 30 πλοία μέχρι σήμερα, και η εταιρεία αναμένει περισσότερες παραγγελίες τώρα που θα μπορεί να εγκαταστήσει τη συσκευή σε μεγαλύτερους τύπους πλοίων από LNG carriers, σχεδόν σε όλους τους τύπους πλοίων συμπεριλαμβανομένων των VLCC, LPG carriers και containerships.