Σάββατο 18 Απριλίου 2015

ΑΜΑ ΧΑΡΑΖΕΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ

     ΝΑ  ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ









   ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΗΣΙΩΤΕΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΙΓΑΙΟ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΝΗΣΙ ΤΙ  ΘΑ ΠΕΙ
   ΑΜΑ ΧΑΡΑΖΕΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Όταν χαράζει στο Αιγαίο .... Ελένη Λεγάκη ... video HD - YouTube




Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

ΠΟΛΥΑΙΓΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ Ενα άγνωστο διαμάντι στο Αιγαίο -Το νησί που... πρόσφατα απέκτησε μόλις δύο κατοίκους

ΠΟΛΥΑΙΓΟΣ      ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΙΑ ΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                                  
Yπάρχουν δεκάδες νησία τα οποία είναι ακατοίκητα (ή σχεδον ακατοίκητα) και δεν έχουν καμία τουριστική υποδομή. Είναι όμως εξίσου όμορφα, ενδεχομένως και ομορφότερα. Ισως αυτή η ερημιά και η απέραντη σιωπή τα κάνει ιδιαίτερα. Το νησί Πολύαιγος ή Ποληβος είναι το μεγαλύτερο από αυτά. Οι κάτοικοί του μόλις ... 2!
Σε απόσταση  6,2 χιλιομέτρων ανατολικά της Μήλου, 2 χλμ. νοτιοανατολικά της Κιμώλου και 15 χλμ. νοτιοδυτικά της Σίφνου, υπάρχει αυτό το μικρό «διαμάντι», ένα νησάκι το οποίο ανάμεσα στην τελευταία και την προτελευταία απογραφή απέκτησε δυο κατοίκους.
Το κυκλαδονήσι αυτό, με έκταση 18,146 τ.χλμ. είναι λίγο μεγαλύτερο από τη Δονούσα και σε αντίθεση με αυτή που έχει 165 μόνιμους κατοίκους, έχει μόλις... δύο. Παλαιότερα, πάντως, το 1951, είχε 14 κατοίκους ενώ ακόμη πιο παλιά αναφέρεται ότι κατοικούσαν εκεί 170 άτομα.
Το όνομά του το οφείλει στις «αίγες», δηλαδή τις πολλές κατσίκες που βρίσκονταν κάποτε πάνω σε αυτό, ενώ περιλαμβάνεται και στο πρόγραμμα Natura 2000 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς θεωρείται σημαντικός βιότοπος ανενόχλητος από την ανθρώπινη παρουσία. Στο νησί γεννά τα μικρά της η μεσογειακή φώκια Μονάχους Μονάχους.
Στο βορειοδυτικό τμήμα του νησιού υπάρχουν ερείπια της Μονής Κοιμήσεως της Θεοτόκου, ο ναός της οποίας ήταν βασιλική με τρούλο, που είχε ιδρυθεί το 1622. Ανθρώπινη δραστηριότητα είναι επίσης προφανής από δυο λατομεία στο ίδιο τμήμα όπου γινόταν εξόρυξη τραχείτη, χρησιμοποιούμενου για μυλόπετρες.

ΝΑΥΤΙΛΙΑ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

MALS: Ένα υποθαλάσσιο στρώμα αέρα που αυξάνει την αποδοτικότητα των πλοίων[vid]


mals_
Αν η ναυτιλιακή βιομηχανία θέλει να καταφέρει να χειριστεί τα αυξανόμενα επίπεδα του κόστους των καυσίμων και να συμβάλει προς έναν πιο φιλικό προς το περιβάλλον κόσμο, η επιτάχυνση της ανάπτυξης καινοτόμων τεχνολογιών στον τομέα της μείωσης των εκπομπών CO2 των πλοίων είναι απαραίτητη. Αυτό μπορεί να αποδώσει καρπούς μέσω της χρήσης διαφόρων τεχνολογιών μείωσης των εκπομπών CO2, όπως τα υβριδικά με μηχανισμό αντίθετης περιστροφής συστήματα πρόωσης, εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούν υγροποιημένο φυσικό αέριο, επιστρώσεις με χαμηλό συντελεστή τριβής και ηλιακή ενέργεια.
Το παρακάτω βίντεο επικεντρώνει στο ιδιοκτησίας Mitsubishi σύστημα λίπανσης με αέρα (Mitsubishi Air-Lubrication System – MALS), που συμβάλλει στην μείωση της αντίστασης τριβής που εμφανίζεται μεταξύ του κύτους του πλοίου και του θαλασσινού νερού μέσω της χρήσης φυσαλίδων αέρα κατά μήκος του κάτω μέρους του σκάφους.
Το MALS αποτελεί την πρώτη περίπτωση χρήσης ενός συστήματος φυσητήρα αέρα και λίπανσης με αέρα σε ποντοπόρα πλοία παγκοσμίως. Είχε ενσωματωθεί στο κατάστρωμα δύο μεταφορέων το 2010 και φέρεται να έχει επιτύχει ένα επίπεδο μείωσης των εκπομπών CO2 κατά 13%. Η εν λόγω τεχνολογία έχει καταφέρει να επεκτείνει περαιτέρω τη χρήση της και να ενσωματωθεί και σε άλλους τύπους πλοίων, όπως φέρι, πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, κρουαζιερόπλοια, κλπ
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ





Το «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ»… στη FAST FERRIES ΩΣ FAST FERRIES ANDROS.


Η FAST FERRIES με χαρά ανακοινώνει την αγορά του νέου της πλοίου, με την προσθήκη του οποίου ο στόλος της πλέον αριθμεί τρία πλοία.
Το νέο μας πλοίο «FAST FERRIES ANDROS» έχει μήκος 115 μ., πλάτος 20,2 μ. και δυνατότητα μεταφοράς 1200 επιβατών και 285 αυτοκινήτων ή 90 αυτοινήτων και 50 φορτηγών οχημάτων με υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων. Διαθέτει τους πλέον άνετους και πολυτελείς εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, όπως και ευκολίες πρόσβασης με κυλιόμενες σκάλες.
Το «FAST FERRIES ANDROS», μετά την πλήρη προσαρμογή του στους πλέον σύγχρονους κανόνες ασφαλείας και στα επίπεδα ποιότητας που ήδη εφαρμόζει η FAST FERRIES, αλλά και με την τοποθέτηση stabilizers του οίκου Mitsubishi που θα εξασφαλίζουν ακόμη πιο άνετη πλεύση με όλες τις καιρικές συνθήκες, θα ενταχθεί στις ακτοπλοϊκές γραμμές πλαισιώνοντας τα ήδη καταξιωμένα ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π και ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π.
Η FAST FERRIES εν μέσω δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας, επιλέγει να επενδύσει για μία ακόμη φορά στην ακτοπλοία μας, προσφέροντας ποιοτικό τρόπο μετακίνησης επιβατών και μεταφοράς εμπορευμάτων αλλά και νέες θέσεις εργασίας, προσβλέποντας στην ανάπτυξη των νησιών μας και προσδοκώντας στην συνέχιση της μέχρι τώρα αξιοσημείωτης στήριξης τόσο του επιβατικοιύ κοινού, όσο και των συνεργατών της.

ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ


Τέλος στην αγωνία εκατοντάδων επιχειρηματιών του τουριστικού και όχι μόνο κλάδου έβαλε η σημερινή ανάρτηση στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ των αποτελεσμάτων του ανοιχτού, δημόσιου, διεθνή μειοδοτικού διαγωνισμού για την δρομολογιακή εξυπηρέτηση των γραμμών του Βορείου Αιγαίου.
Συνολικά κατοχυρώθηκαν τρεις διαγωνισμοί. Ο πρώτος αφορά στη γραμμή Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Καρλόβασι, ο δεύτερος στη γραμμή Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Βαθύ Σάμου- Άγιος Κήρυκος και ο τρίτος στη σύνδεση της Χίου με τα Ψαρά.
Το γεγονός ότι επιτέλους ο διαγωνισμός προχώρησε έπειτα από αρκετούς μήνες κωλυσιεργίας αποτελεί ανάσα ανακούφισης για δεκάδες επαγγελματίες στα νησιά του Βορείου Αιγαίου που εδώ και καιρό έβλεπαν την τουριστική περίοδο να πλησιάζει χωρίς όμως να έχουν ένα σίγουρο πλάνο τόσο για την εσωτερική σύνδεση των νησιών της περιφέρειας όσο και για τη σύνδεση με τη Βόρεια Ελλάδα.
Οι γραμμές
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των διαγωνισμών η γραμμή Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Καρλόβασι κατοχυρώνεται στην Blue Star Ferries που θα εκτελεί το δρομολόγιο μία φορά την εβδομάδα από 15/6/2015 έως 13/9/2015 με το πλοίο Blue Star 1, μία φορά την εβδομάδα έναντι του ποσού των 86.250 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο.
Η δεύτερη γραμμή που θα συνδέει την Καβάλα, την Λήμνο, την Μυτιλήνη και τη Χίο με το Βαθύ και τον Άγιο Κήρυκο κατοχυρώθηκε στην Hellenic Seaways. Η εταιρεία θα εκτελεί το δρομολόγιο μία φορά την εβδομάδα από 15/6 έως 13/9 2015 με το πλοίο «Νήσος Μύκονος» έναντι του ποσού των 109.792 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο. Μάλιστα το πλοίο από τη σύμβαση έχει την υποχρέωση να προσεγγίζει και την Πάτμο χωρίς μίσθωμα.
Τέλος σε ότι αφορά στη γραμμή Χίου – Ψαρών αυτή κατοχυρώθηκε στην Blue Star Ferries για το χρονικό διάστημα μέχρι 31/10. Έτσι το πλοίο Blue Star 1 μία φορά την εβδομάδα κατά το τακτικό του δρομολόγιο από τον Πειραιά θα προσεγγίζει και τα Ψαρά έναντι 8.900 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο.
Σημειώνεται ότι οι ημέρες και οι ώρες των δρομολογίων θα καθοριστούν έπειτα από τη σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών ενώ για να τεθούν σε ισχύ οι αποφάσεις απομένει ο τυπικός έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο του κράτους.